Hotel Amara Dolce Vita *****

Amara Dolce Vita
8,9

234 reviews over Hotel Amara Dolce Vita in het Nederlands

Voor de 9 x geweest ,nog steeds dat wauwgevoel.

Ottevaere Robin, 9-5-2017

Waren daar de eerste dag dat het open was dit jaar .Kregen luxe kamer in plaats van promo kamer .Personeel nog steeds heel vriendelijk .Eten heel lekker .Alleen jammer dat het dessert buffet verplaatst is ,want het presenteert niet meer zo mooi .Nu veel in het wit geschilderd ( Istanbulstreet ,Havanabar en de pier ) Patisserie is nieuw met ijssalon.
Gereisd met partner in april 2017

Aanrader voor jong en oud

Kylie, 26-7-2016

Wij zijn net terug en hebben buiten de slechte start een heel goeie vakantie gehad. 2 maal van kamer verandert : 1ste kamer stonk en het bed was zeer vuil

2de kamer hadden we heel veel mieren !! De 3de kamer was na wat aanpassingen inorde. Het personeel deet moeilijk over ons een betere kamer te geven naargelang de prijs die we hadden betaald en hotel niet volgeboeks was . Voor de rest een heel goede vakantie gehad na al deze problemen , zeer lekkere restaurant(paar tegen

Betaling) en zeer veel te doen savonds voor jong en oud . wij komen zeker terug maar boeken een ander type kamer het is tenslotte wel een zeer goed hotel !!

Gereisd met partner in juli 2016

Groot maar mooi hotel

Wynants Rita, 3-7-2016

Samen met mijn zus in juni geweest. Alles is voorzien , zelfs in de badkamer tot tandenborstel toe. Goed onderhouden tuin en geweldig en vriendelijk personeel.Een dank u wel doet plezier bij deze mensen.

Mooie shows en animatie gedurende de dag. Een leuke vakantie gehad met de Oekrainen. Wel weinig belgen maar hopen dat dit zal veranderen

Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldig!

J.B., 16-6-2016

Mooi en luxe en perfecte bediening. Wij hadden een promokamer (om de prijs wat te drukken), maar die was perfect in orde! Lekker eten, ook veel keuze. Goede bediening (zeker aan de koffiebar aan het strand, top!). Super fijne zwembaden, en geweldige annimatie (van een zeer hoog niveau). Wij hadden slecht weer in September, dat komt omdat je tegen de bergen zit. Maar dit hotel is zeker een aanrader!
Gereisd met partner in september 2014

Helemaal top, geweldige service!

A. van der Hoorn, 5-4-2016

Je wordt hier echt als gast behandeld. In de directe nabijheid is niet echt veel te doen. Seizoen moest ook nog beginnen.
Gereisd met vrienden in maart 2016

dit noolt meer

Albert Peeters, 28-1-2016

Te weinig personeel en zeer slechte service 1/2 uur wachten op een drankje. Teveel turken met kinderen zij worden eerst bediend
Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig! Toppie!

M&T, 14-1-2016

Het is een geweldig goed hotel ,met alle faciliteiten ,

Je word hier echt in de watten gelegd ,

Heel lekker eten ,dranken super ,vriendelijk personeel ,

Prijs kwaliteit is dit het beste in Turkije ,

Gereisd met partner in januari 2016

Top kwaliteit in luxe en stijl

Marga, 3-1-2016

We hebben de feestdagen in Amara Dolce Vita verbracht en het was in een woord geweldig. Het weer speelde mee, iedere dag zon en rond de 20 graden.

De service is uitmuntend, het ontbreekt je aan niets. De prijs kwaliteit verhouding is te gek, veel kwaliteit voor een schappelijke prijs.

In de 2 weken hadden we een zaterdagavond gala, een kerst gala en oud en nieuw gala met shows en live muziek. Dit onder het genot van een uitstekend diner. Ook mochten we 2 keer per week in een a la carte restaurant zonder bijbetaling dineren.

De volgende vakantie naar Amara is al geboekt.

Gereisd met vrienden in december 2015

Top kwaliteit in luxe en stijl

Marga, 3-1-2016

We hebben de feestdagen in Amara Dolce Vita verbracht en het was in een woord geweldig. Het weer speelde mee, iedere dag zonnig en rond de 20 graden.

In de 2 weken hadden we een zaterdagavond gala, een kerstgala en oud en nieuw gala met shows en live muziek. Dit onder het genot van een uitstekend diner. Ook mochten we 2 keer per week in een a la carte restaurants zonder bijbetaling dineren.

De volgende vakantie naar Amara is al geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Geweldig

Co de Kam, 22-12-2015

Geweldige tijd gehad. Mooie upgrade kamer met zeezicht. Vriendelijk personeel en een geweldig buiten zwembad (verwarmd met zout water) Gevarieerd eten. Enige nadeel is dat in de winterperiode veel voorzieningen gesloten zijn. Wordt goed gemaakt door veel entertraining. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Je krijgt veel luxe voor een kleine, meer dan betaalbare prijs. Kortom aanrader.
Gereisd met partner in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amara Dolce Vita bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amara Dolce Vita in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amara Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amara Dolce Vita scoort een 8.92 uit 10 op basis van 245 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: