Hotel Alkoclar Exclusive Kemer (vh. Amara Wing Resort) *****

Hotel Alkoclar Exclusive Kemer (vh. Amara Wing Resort)
Alkoclar Exclusive Kemer (vh. Amara Wing Resort)
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alkoclar Exclusive Kemer (vh. Amara Wing Resort) bij:

707 reviews over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer (vh. Amara Wing Resort) in het Nederlands

Dit nooi meer

David, 24-9-2017

Dit is de Amara Wing niet meer maar vanaf de nieuwe keten Alcoklar er is uitsluitend voor Turken en Russen.

Zelfs het personeel in de restaurant en de bars praten bijna alleen maar Turks of Russisch. Je voelt je als Europeaan echt in mineur.

Tevens is dit niet meer een 5* .

De grote glorie is voorbij. Kamers dienen terug opgefrist te worden, je moet zagen en zagen om een glas wijn te bekomen. De koffie bij het ontbijt wordt niet aan tafel gereserveerd. (wel voor de directie niet voor de gasten !). De handdoeken zijn versleten. Douchegordijnen in de badkamer ...

Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtig hotel

Ryckbosch, 29-6-2017

zeer lekker eten, veel afwisseling, lekker en goed verzorgde drank, zeer goed zwembad, goed avondshows .

Zeker aan te raden, gaan zeker terug

Gereisd met partner in juni 2017

Het was zeker voor herhaling vatbaar

V Rheenen, 17-5-2017

Alles was tot in de puntjes verzorgd.
Gereisd met partner in oktober 2016

geweldig

2 stellen, 13-10-2016

Begin september 2 weken in dit hotel verbleven. Het was heel rustig maar alles nog net zo goed als de vorige jaren, dit was onze 6de keer dat we hier waren.

Vriendelijk personeel, goed eten. Frans en italiaans restaurant uitstekend.

We zijn 2 weken goed verwend en komen zeker weer terug

Gereisd met vrienden in september 2016

Vanderbeke Frank, 26-5-2016

Supergoed, heel netjes, zeer goed en verzorgd en gevarieerd eten, heel vriendelijk
Gereisd met partner in mei 2016

Hartelijk welkom, wel wat veranderd.

Rileijen, 22-5-2016

We werden hartelijk welkom geheten. Dit was voor ons de zevende keer. Gelukkig waren we nu wat later dan gebruikelijk dus konden wel zwemmen in hoofdzwembad en zee. Wel wat fris. Het warmwaterzwembad buiten maakt geen deel meer uit van het complex. Jammer! Was zeer rustig. Nog steeds prima eten in hoofdrestaurant. Mindere kwaliteit in het a la carte restaurant. Al met al wel erg genoten!
Gereisd met partner in mei 2016

mooi hotel

vervente turkije reiziger, 18-5-2016

mooi hotel, heel vriendelijke personeel,

hotel slechts voor 20 % bezet, was niet normaal voor deze periode maar ja de reden

hiervoor zal wel door iedereen gekend zijn

was trouwens niet het geval enkel in dit hotel maar ook in andere hotels aan de Turkse Riviera

Eten was lekker maar weinig variatie, dit misschien te wijten aan de lage bezetting

De toekomst ziet er somber uit, hopelijk komt

alles snel in orde.

Gereisd met partner in april 2016

Minder dan de voorgaande jaren.

wim, 20-4-2016

All-in was goed.Harde bedden en geen verwarmd buitenbad en tennisbanen meer.Slechte animatie zowel op de dag als in de avond.Weinig personeel in de lobby en buiten.
Gereisd met partner in maart 2016

Luxe! 24/7 eten en drinken! Vriendelijk personeel

Yvonne, 3-2-2016

Het is een geweldig mooi, luxe hotel! Ruime kamers (wij zaten in het hoofdgebouw) van alle gemakken voorzien! Personeel is erg vriendelijk! Je kan echt 24/7 eten en drinken! Wil je midden in de nacht een pizza/pasta/salade bestellen, alles is mogelijk! Er zijn maar liefst 7 verschillende bars dus je hoeft nooit ver te lopen. Buffet (zowel ontbijt / lunch / diner) is ontzettend uitgebreid, lekker en goed eten! Wij hebben ook alle à la carte restaurants uitgeprobeerd (m.u.v. sushi) is ook zeker allemaal aan te raden. Maar zelfs als je 12 dagen lang buffet eet, kan je elke dag iets anders eten!

Wij waren in het hoofdseizoen maar er was altijd plek bij het zwembad of het strand! Dus geen handdoekje leggen 's ochtends. Vergeleken met andere hotels in de omgeving: je hebt een privestrand, heerlijk! Mooi helder water. Wel kiezelstrand (gewoon waterschoentjes aan doen).

Kemer zelf is ook een leuk klein dorpje met veel souvenir en kledingwinkels. Een keer per week is er markt met veel (nep)merk kleding / tassen. Aanrader!

Op het park zelf is ook genoeg te doen en te beleven. Elke avond zijn er wel voorstellingen / shows / pool party...voor ieder wat wils!

Heb je daar allemaal geen zin in kan je ook heerlijk rustig zitten in de prachtige tuin!

Minpunten: - Ik vond de bedden iets aan de harde kant. - Als er een bar dicht ging om bijvoorbeeld 23 uur (dan is er altijd een andere bar open hoor!), kon je om 22.45 al geen drinken meer bestellen. Vond ik jammer omdat de rest wel super gastvrij is!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

super zeker een aanrader.

M.Berghout, 3-2-2016

Alles is heel erg schoon,personeel is zeer aardig en niets is teveel.Het eten is zeer uitgebreid en ontzettend lekker.Voor elk wat wils.

Wij gaan dit jaar voor de 4e keer er naar toe en dit zal niet de laatste keer zijn.

Ideaal hotel voor een accu-laat vakantie.

Wij gaan in maart,goedkoop en niet zo druk.

Gereisd met partner in maart 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alkoclar Exclusive Kemer (vh. Amara Wing Resort) in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer (vh. Amara Wing Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alkoclar Exclusive Kemer (vh. Amara Wing Resort) scoort een 9.05 uit 10 op basis van 719 reviews.