Hotel Utopia World *****

8,4

807 reviews over Hotel Utopia World in het Nederlands

Geweldig

JB, 28-9-2017

Prachtige ligging, Vriendelijk personeel en geweldig eten
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gewoon erg goed

Hollander, 30-7-2017

Utopia is gewoon een geweldig resort. Zelfs met volle bezetting nog altijd bedjes beschikbaar, wel handdoek leggen als je bij zwembad bij eetzaal en animatie wilt liggen.

Het resort is prachtig aangelegd op een berg, heel mooi gemaakt allemaal, ook na 10 jaar nog steeds een top resort met vriendelijk en hard werkend personeel.

Wij waren met oudere kinderen die geen gebruik maakten van de animatie facitiliteiten maar er was genoeg te doen.

Kamers prima, airco's werkten goed.

Zijn geen fan van douchen in het bad, maar bij gerenoveerde kamers in het buitenverblijf zagen we dat dit ook gewijzigd was, wel gewone douches.

Het resort is van alle gemakken voorzien, hamman, kapper, sportmogelijkheid, a la carte restaurants etc

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, het aantal Nederlanders viel mee, veel russen ook hier maar geen overlast van gehad, wellicht omdat dit toch een wat chiquer resort is en ze van betere komaf zijn.

Wij kunnen het iedereen aanraden die een onbezorgde vakantie wil.

Tja, als je iets negatiefs moet noemen.......Utopia World ligt best afgelegen en als je op Antalya vliegt is het best lang met de bus, maar ach, we hebben vakantie, tijd genoeg toch?

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wat een fantastisch hotel en een unieke ervaring!

Ellen, 28-5-2017

Heel mooi hotel, heel rustig geleden maar daar moet je wel van houden natuurlijk. Alanya met de bus heel goed te bereiken. Eten was er heerlijk. Dit is het mooiste hotel wat wij ooit gehad hebben.

Het waterpark erbij is echt geweldig. Heel mooi aangelegd. Het is een paradijsje op aarde.

Gereisd met partner in september 2015

Aanrader

Larissa, 23-5-2017

Mooi hotel, vriendelijk en leuk voor de kids!
Gereisd met vrienden in juni 2016

bijzonder prettig hotel sympathieke mensen

h.jonker, 5-3-2017

neem een hamman en/of een sauna met een massage en geniet verder van de omgeving neem de dolmus naar alanya
Gereisd met partner in april 2016

Dit was voor ons de zevende keer, en wederom goed!

Fam Holland, 21-9-2016

Het hotel ligt boven op een heuvel. Prachtig. Met tegen de heuvel aangebouwd verschillende villa's met daarin hotelkamers. Om het traplopen te mijden kan men gebruik maken van twee liften die je naar het hoofdgebouw brengen waar men ontbijt, luncht en dineert.

Het hotel heeft een prachtige ligging omgeven door bananenplantages en een schitterend uitzicht. Omdat het een zeer exclusieve ligging heeft, heb je ook geen andere hotels als buren. Prachtig aangelegde wandelpaden die tegen de heuvel zijn aangelegd omgeven met schitterende planten en bomen leiden je langs de villa's.. Door deze te volgen kom je bij het hoofdgebouw met daaromheen de schitterende zwembaden.

De dames van de guestrelations zijn er klantvriendelijk en men kan met elke vraag, opmerking of evt klacht bij ze terrecht, en komen direct in actie om een antwoord of oplossing te geven.

De dolmus die bij het hotel start, brengt je in een half uur naar Alanya centrum. Dus altijd een zitplaats!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

enorm genoten

Linda, 21-9-2016

Na de tegenvallende reactie's dat het hotel gedateerd is gingen wij heen met hetzelfde idee. Normaal gaan wij naar nieuwe resorts dus we hadden het vermoeden dat het weleens tegen kon vallen. Maar wij zijn het daar beslist niet mee eens ! Misschien dat de kamers in de bijgebouwen gedateerd zijn maar het hele hoofdgebouw beslist niet.

Aquapark is super voor kinderen. De stroming van de raftingbaan is inderdaad niet echt bijzonder maar is wel erg leuk.

Meerdere plekken om te liggen en ondanks dat wij in de bouwvak vakantie zijn geweest was er altijd wel ergens een plek om te liggen. Dat zijn we wel anders gewend.

Het is wel veel lopen en trappen klimmen maar dat weet je van te voren. Dat vonden wij juist wel iets hebben en ook het tripje naar het strand. Normaal zitten we direct aan het strand maar nu is het even iets verder. Dat staat ook overal vermeld dus om daar achteraf over te klagen vind ik een beetje raar van mensen. Overal staat duidelijk vermeld dat je hier beter niet naar toe kunt gaan als je slecht ter been bent.

Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is het eten. Dat viel een beetje tegen. Maar dat mocht de pret niet drukken overal is wel iets en dit keer was het toevallig het avond eten wat tegenviel.

Ik kan dit hotel iedereen aanraden !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtig hotel, kwaliteit valt erg tegen

C. Otten, 27-8-2016

Prachtige ligging, veel keuzemogelijkheden om je dag door te brengen. Zwembaden beneden met zowel zon als schaduw, super als het erg heet is. Glijbanen, speeltuintje, wildwaterbaan(je komt alleen niet vooruit). Zwembaden boven, keuze uit 3 uit elkaar gelegen zwembaden, en dan nog het strand. Als je slecht ter been bent, kom je er niet. Met een busje van receptie naar de brug, een flink aantal trappen en dan met de lift. Voor ons goed te doen. Strand voldoende ligbedden, zo ook op de pier, wij vonden dat erg leuk.

Secret safari in Alanya gedaan, aanrader, erg mooi en leuk. Watergevechten zijn in begin leuk, daarna vonden wij het wel genoeg.

Alanya goed te doen met dolmus, half uurtje en 10 lire voor 4 personen (enkele reis).

Het eten viel zwaar tegen. Op strand geen variatie en alles koud. In hotel zowel bij ontbijt, als avondeten alles nagenoeg koud of lauw. Zelf de versgebakken eitjes of pancakes zijn koud in de bakken. Ook het gegrilde vlees of vis allemaal lauw. Kamers worden niet goed bijgehouden, te weinig tijd?te weinig personeel? Op 6e verdieping nauwelijks waterdruk op de wastafel en douches.

Barpersoneel maakt er iets van, zowel lobbybar als op strand keileuke jongens die je animeren en helpen. Kortom, we hebben wel genoten, echter mag je van dit hotel echt meer verwachten. Guest service nam ons serieus en heeft ons getracht zoveel mogelijk te laten vertellen wat we niet zo goed vonden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige vakantie in een heel mooie hotel

Yelis, 16-8-2016

Kargicak is een rustige plek waar je heen kan gaan, indien je rust wilt en/of indien je het resort niet wilt verlaten. Verder is weinig te doen in Kargicak. Antalya is op 15 min met de auto en een half uur met de dolmus (klein busje).

Hotel erg mooi, kamers gedateerd, aanbod eten was goed, zwembaden gevarieerd (ook open in de avonduren), aquapark leuk voor de kids.

De vele trappen in het resort kunnen een probleem zijn voor mensen die slecht ter been zijn.

Vliegen vanuit en naar Antalya is slecht idee. Duurt gemiddeld 4 uur transfertijd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch hotel

H.j van der Heijde hoogstraten, 11-6-2016

Zijn net terug van 15 dagen vakantie waren in 2010 ook al een keer geweest weer een super vakantie gehad eten goed bediening animatie alles goed alleen jammer dat er een heleboel mensen wegblijven is nergens voor nodig wij gaan zeker volgend jaar weer terug
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Utopia World bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Utopia World in Kargicak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Utopia World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Utopia World scoort een 8.4 uit 10 op basis van 838 reviews.