Hotel Tekinberk **

Tekinberk
6,5

2 reviews over Hotel Tekinberk in het Nederlands

Pien van Megen, 6-9-2007

Goede ligging, vlakbij het centrum, maar rustig gelegen. Heerlijk zwembad met genoeg lekkere ligbedden. Verder is het hotel behoorlijk basic te noemen; ontbijt stelt niet veel voor, kamers zijn niet echt heel schoon, in plaats van onder een laken slaap je onder een sprei (?) en de airconditioning maakte 's nachts soms behoorlijk wat herrie. Ook viel twee keer de stroom uit, zodat we badend in het zweet wakker werden. Verder geld en andere kostbare dingen niet op je hotelkamer laten liggen, want iemand heeft ook een graai gedaan in onze portemonnee.
Gereisd met vrienden in september 2007

Sandra, 23-8-2007

Wij begrepen van andere gasten dat het hotel sinds dit jaar een nieuwe manager heeft en daardoor de service aanzienlijk is verslechterd. Men maakt zich niet druk om de gasten.Wij werden na 2 dagen omgezet naar een kleine kamer aan de achterkant terwijl beloofd was dat we een mooiere kamer zouden krijgen. De meeste kamers zijn klein en hebben een superklein balkon. Alleen de kamers op de bovenste etage aan de voorkant hebben zeezicht. De overige dus niet. Hoewel er een leuk barretje bij het zwembad is, wordt er niets gedaan de gasten het daar naar de zin te maken. De neef van de manager draait elke 3 seconden een andere plaat en het volume wordt continu van loeiend hard naar zacht gezet. Ondanks onze pogingen duidelijk te maken dat niemand dit leuk vond, trok men zich er niets van aan. Er wordt ook niets georganiseerd voor de gasten i.t.t. vorig jaar. Ook bestaat het restaurant niet meer sinds dit jaar. Ligging t.o.v. centrum is goed. Uitsluitend (aardige) Engelsen in dit hotel.
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tekinberk in Kalkan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tekinberk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tekinberk scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.