Hotel Patara Prince Resort

Hotel Patara Prince Resort
Patara Prince Resort
7,5

11 reviews over Hotel Patara Prince Resort in het Nederlands

Nooit naartoe gaan absoluut niet

Fabian IJntema, 11-6-2014

Ga nooit naar dit hotel zulk onbeschoft en chagrijnig personeel heb ik nog nooit meegemaakt en zelfs de managers.

Eten is niet lekker drankjes en lunch tussen de middag dubbele prijs van in het centrum stadje. Lopend bijna niet te doen bent afhankelijk van auto of taxi.

Komen regelmatig grote groepen gasten uit Istanbul die voor de nodige overlast zorgen na drankgebruik.

Tijdens het diner kijkt de bediening niet meer naar je om voor drinken omdat zei te druk zijn met kletsen en bedienen van deze gasten.

Personeel lacht je gewoon uit als je iets wilt of met een klacht komt.

Laat dit voor iedereen een waarschuwing zijn en ga hier niet heen Kalkan is een leuke stad en er zijn genoeg andere leuke hotels zelfs de lokale bevolking van Kalkan zegt dat het een heel heel slecht hotel is.

Gereisd met partner in mei 2014

niet aan te raden

de heijnentjes, 23-5-2011

Omdat ons geboekt hotel in renovatie was naar zijn we naar dit hotel overgeboekt.

Helaas viel dit heel erg tegen. De meeste zwembaden en restaurants waren dicht. De lift was kapot. Het peroneel spreekt geen Engels of Duits. Heel lang wachten op het eten en dat werd dan ook nog koud opgediend.

Het hotel ligt kilometers van de bewoonde wereld aan een hele steile helling.

Wij zijn hier maar 1 nacht verbleven omdat dit hotel helaas zeer slecht is.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

mooi hotel met helaas slechte service

ms. ik, 26-5-2009

hotel is mooi, maar helaas slechte service, waar een hoop fout ging zoals bestellingen vergeten of fout hebben. Keer op keer ging er e.e.a. mis met onze bestelling. Ipv buffet kregen wij eten voorgeschoteld, was zeer weinig voor turkse begrippen. Wij hebben eigenlijk nog nooit eerder in turkije zo'n slechte service als hier gehad (2 x perjaar naar turkije).
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Prachtige Ligging

J.M.Wieten, 13-10-2008

Mooi hotel, goede service, rustig, veel trappen, mooi en helder water wel wat koud door onderaardse rivier. Saai eten onproffesioneel personeel wat slecht engels spreekt.
    Gereisd met partner in oktober 2008

e.c. van der Knijff, 4-6-2008

Prima accomodatie. Het beloofde uitzicht van een kamer op zee kon o.i. niet voldoende aan voldaan worden. Volgens hotel was dit in een duurdere prijsklasse. Airconditioning werkte niet voldoende en hor voor openslaande deuren was weggehaald?
    Gereisd met partner in mei 2008

Jojanneke, 17-10-2007

We hebben erg genotem in dit hotel. Het heeft een prachtige ligging, alleen het is jammer dat je niet even naar het dorpje kan lopen 's avonds. Je moet dan al bovenlangs lopen of een taxi nemen. Maar verder was alles goed in orde. Wel merkten we dat we aan het einde van het seizoen waren, er was niet zoveel keus meer qua eten en er was weinig variatie. Personeel was vriendelijk. Het is een prachtig hotel!
    Gereisd met partner in oktober 2007

Groot, 1-8-2007

Wij zijn net terug uit Kalkan en hebben een heerlijk rustige vakantie achter de rug in dit fantastisch gelegen resort.

Het resort is tegen een berg aangebouwd, waardoor je overal een schitterend uitzicht hebt. De keerzijde daarvan is dat alle wegen erg steil zijn en dat je veel moet traplopen.

Het resort is ook in het hoogseizoen erg rustig. Veelal jonge Turken, Duitsers en Engelsen. Wij hebben in 2 weken geen Nederlanders gezien.

De obers en bedienden zijn vriendelijk en niet opdringerig. Je moet ze alleen soms even roepen als je iets wilt bestellen. Verder spreken ze niet erg goed Engels, dat is soms wel lastig. Drankjes zijn prijzig (4 lira + 10% service fee, ongeveer 2.50 euro). Eten is gewoon goed en gevarieerd.

Doordat het niet al te druk was leek het soms ongezellig. Hopelijk weten meer toeristen dit prachtige hotel te vinden zodat dit nadeel verdwijnt!

Gereisd met partner in augustus 2007

Lefevere , 19-6-2007

Waren 12 dagen in dit resort. Ligging fantastisch,van onze kamer tot restaurant (zwembad) 175 treden. Lekker eten.Ongeschikt voor kinderen en oudere mensen die slechter te been zijn. Turkse gastvrijheid ontbreekt volledig.Veel en veelal onvriendelijk personeel. Drank prijzig( goedkoopste wijn 24 euro/fles.Gratis bus shutle op het terrein.Dorp zelf vriendelijke mensen.Zeer veel restaurantjes! In het resort wordt standaard 10% boven boven op alle rekeningen gezet.Sfeer ongezellig. Gaan er gezien de ervaring niet meer terug. Jammer!
    Gereisd anders in juni 2007

Cahrlotta, 14-6-2007

Fantastisch mooi hotel, was nu nog heel erg rustig. Toen wij er waren bijna geen landgenoten vnl. engelsen en duitsers. Helaas bijna tot geen jonge mensen. Het personeel was heel vriendelijk en de Hamam is een aanrader. Het zwembad is lekker met gratis matjes en handdoeken.het eten was lekker en er was voldoende keus. Met de taxi of het bootje ben je in 5 minuten in het hele gezellige dorp, daar zijn de mensen vooral vriendelijk en gastvrij.De markt op donderdag een aanrader en ook het patara beach waar je met de bus heengaat is erg mooi. Zou er zo weer heen gaan alleen de transfar is inderdaad erg lang ruim twee uur.
    Gereisd anders in juni 2007

C. Brand, 5-7-2006

Prachtig gelegen uitzichten over baai, bergen en dorpje, alleen geschikt voor mensen die van stilte houden en goed ter been zijn, kamers minder mooi ingericht dan presentatie website (3 sterren),eten vergelijkbaar met een 3 sterren hotel in Turkije, personeel erg opdringerig v.w.b. het krijgen van fooitjes, drankjes mega duur en geschonken in ordinair glaswerk of plastic-beker. Meeste gasten vergelijkbaar met snops.
    Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Patara Prince Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Patara Prince Resort in Kalkan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Patara Prince Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Patara Prince Resort scoort een 7.47 uit 10 op basis van 12 reviews.