Appartement 3T ***

8,5

25 reviews over Appartement 3T in het Nederlands

Zeer mooi appartement

Bosman, 3-9-2013

Wij verbleven in een app. met 2 slaapkamers. Een groot app. met elke slaapkamer een airco. Het ontbijt op teras was heerlijk met genoeg keus.Het uitzicht vanuit het dakteras prachtig.Zwembad met hele fijne bedden.Omdat wij er in augustus waren, was het af en toe een behoordelijke klim.Naar het stadje zelf ongeveer 15 a 20 min. lopen

In het voorjaar en najaar zal het veel gemakkelijker zijn.Personeel is erg aardig en staan altijd voor je klaar. Leuke eetgelegenheden in de buurt en kwaliteit erg goed en wat voordeliger als in het stadje zelf.Wij vonden het eten kwalitatief beter als in Dalyan en Fetiye.Wij hebben een super vakantie gehad in 3T en Kalkan is een prachtige plaats.Waneer we niet meer gebonden zijn aan schoolvakantie gaan we zeker nog een keer terug, ook om wat meer te kunnen wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Ons Paradijs

m.H.Maarleveld, 2-7-2013

Wij zijn in mei/juni weer in 3T gweest dat doen we al 10 jaar.

Het personeel is heel vriendelijk en de service is prima. Het ontbijt is heel goed. Wij hebben altijd een twe persoons appartement die heel goed verzorgd zijn. Wij zijn waarschijnlijk bevoordeeld maar we houden van 3T en het personeel.

Gereisd met partner in mei 2013

Super!

Bruekers, 11-5-2013

Een geweldig verblijf in hotel 3T !

Mooie kamer, fijn zwembad, heerlijk rustig.

Selcuk Türe is een heel behulpzame gastheer. Kortom een prima vakantieadres :-)

Gereisd met partner in mei 2013

Heel goed

M.H.Maarleveld, 29-7-2011

Wij hebben het hier altijd heel erg naatr ons zin allemaal prettige mensen wij gaan in oktober weer.

Gereisd met partner in mei 2011

Prachtige plek

Maarleveld-Steenoven, 19-3-2011

Het zijn heel mooie apartementen heel vriendelijk personeel wij komen daar al zeven jaar dat zeg al genoeg dit jaar gaan we weer in mei
    Gereisd met partner in mei 2010

Slechte voorlichting van touroperator

W. Mylius, 26-9-2009

3T in Kalkan kent over-ijverig en zeer prettig personeel.

De touroperator praat in haar aanbieding niet over de steile hellingen die je moet beklimmen om naar je app. te komen of naar het betonnen "beach" plekje in de buurt.

Echt niet geschikt voor ouderen of slecht ter been zijnden.

De schoonmaak en wisseling van beddengoed is minimaal.

(1x per week i.p.v. 2x die in de folder is aangegeven).

Wij hadden een appartement en dat schijnt dan weer anders te zijn dan de brochure vermeldt.

Het appartement zag er prima uit en kleine mankementen als een slecht sluitende voordeur (wat hard vet van b.v. chocoladereep op de schoot smeren) en een los geraakte ophanging van een douchekop (zet je vast met een multi-tool zakmes) regel je zelf. De hostess hebben we alleen gezien bij aankomst op Dalaman en bij vertrek daar. En als je onverhoopt een arts nodig hebt, vraag dan beslist eerst wat hij in rekening brengt! (Dr. Niyazi Oncüler vraagt 250 TL (ongev. 120 euro) om een oor uit te spuiten.

Gereisd met partner in januari 2009

Aanrader

Monique Slangen, 9-9-2009

De persoonlijke service in het hotel is super! De hotelkamers/suites zijn schoon en ruim. Doordat er maar weinig mensen in 3T waren, kregen wij het ontbijt geserveerd. Er was dus geen buffet. Dit is volgens ons het enige minpuntje.

Prijs/kwaliteit goed.

Gereisd met partner in september 2009

Heerlijke rustige vakantie in Kalkan

Fam. de Meij, 26-8-2009

Heerlijk op vakantie geweest in appartement 3T. Eerste dag was het er erg druk, we schrokken van de "gereserveerde" handdoekjes aan het zwembad van de hollanders en engelsen. Tweede dag was het rustiger. We hadden bijna een prive zwembad. Zeer goed onderhouden appartement, ruim opgezet(2 slaapkamers met airco, grote woonkamer en keuken en ruim balkon). Zoals her en der in andere beoordelingen staat vermeld moet je wel stevig kunnen wandelen óf een auto hebben (zoals wij), want 3t ligt redelijk achterin Kalkan en je moet wat heuveltjes overwinnen. Maar de omgeving (rust, schoon, uitzicht) is prachtig. Dat is precies wat wij zochten. En met de auto hebben we bijna dagelijks uitstapjes gemaakt naar Patara, Kaputas. Pas op onze laatste dag hebben we het zeer mooie rotsstrandje ontdekt om de hoek (200m van 3t). 'Baas' Sergey en medewerkers waren zeer aardig en vriendelijk. Heerlijk ontbijt!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Heerlijke vakantie in rustig Kalkan

Fam. de Meij, 26-8-2009

We zijn met onze kids van 4 en 7 heerlijk op vakantie geweest in appartement 3T. Eerste dag was het er erg druk, we schrokken van de "gereserveerde" handdoekjes aan het zwembad van de hollanders en engelsen. Deze waren na de tweede dag (gelukkig) vertrokken, inclusief handdoek. We hadden bijna een prive zwembad. Zeer goed onderhouden appartement, ruim van opzet (2 slaapkamers met airco, grote woonkamer en keuken en ruim balkon). Zoals her en der in andere beoordelingen staat vermeld moet je wel stevig kunnen wandelen óf een auto hebben (zoals wij), want 3t ligt redelijk achterin Kalkan en je moet wat heuveltjes overwinnen. Maar de omgeving (rust, schoon, uitzicht) is prachtig. Dat is precies wat wij zochten. En met de auto hebben we bijna dagelijks uitstapjes gemaakt naar Fethiye, Kas, Patara, Kaputas. Pas op onze laatste dag hebben we het zeer mooie rotsstrandje ontdekt om de hoek (200m van 3t). Eigenaar Sergey en medewerkers waren zeer aardig en vriendelijk. Prive ontbijt, heerlijk!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

oppassen!!

anonyme, 26-11-2008

heerlijke rustige vakantie gehad in het naseizoen. We waren zelfs 2 weken de enige gasten, maar......

elke avond tot 24.00 uur was de bar open op het dakterrras. Luide muziek voor een handjevol gasten vlak boven je balkon.

's avonds uitwijken dus naar Daphne en Aubergine, 2 van de beste restaurants in het dorp. Stevige wandeling, maar goed voor het uitbuiken.

Probeer trouwens zeker Ali Baba naast het postkantoor; goedkoop, goed authentiek eten, voor Kalkan een uitzondering.

Gereisd met partner in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 3T bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 3T in Kalkan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 3T zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement 3T scoort een 8.48 uit 10 op basis van 25 reviews.