Hotel TTH Pegasos Club

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor TTH Pegasos Club bij:

2 reviews over Hotel TTH Pegasos Club in het Nederlands

Tegenvallende faciliteiten

Jacqueline, 22-5-2013

In eerste instantie hadden wij voor het Pegasos Planet Resort gekozen, maar Kids World verzekerde ons dat het Club Hotel met jongere kinderen een betere keuze was, vooral omdat de gezamenlijke kidsclub daar en niet in het Planet Resort gesitueerd was en we bovendien toch van de faciliteiten van de beide hotels gebruik mochten maken. Echter een paar weken voor vertrek bleek dat ineens niet meer toegestaan en omboeken was niet mogelijk.

Al met al hebben we best nog een redelijk leuke vakantie gehad, al hebben onze kinderen minder bezoekjes aan het naastgelegen aquapark kunnen brengen dan we vooraf gehoopt hadden. Wat verder tegenviel waren de erg kleine kamers, de karige buffet maaltijden en de hoge bijbetalingen voor vers geperst sinaasappelsap en cappuccino.

Voor een goedkope lastminute was dit prima geweest, maar van een relatief prijzige vroegboeking hadden we toch echt meer verwacht. Het heeft ervoor gezorgd dat wij nu niet meer zo snel voor all inclusive formules kiezen...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

In 2003 geweest, en toen erg genoten!

Patrique, 6-9-2011

Ik weet natuurlijk niet hoe het op dit moment is, maar wij hebben destijds deze vakantie geboekt via Kidsworld. Onze (nu) oudste dochter was 2,5 jr. Er waren toen ook redelijk wat Nederlanders. Alles was goed verzorgd en voor de kinderen was er op verschillende tijden per dag animatie, incl. minidisco. Aan het zwembad kon je lekker luieren, als je een ligstoel kon bemachtigen. Handdoekjes van de Duitsers waren al vroeg aanwezig. Vanuit het zwembad kon je direct het strand op lopen. Ons uitzicht was direct op zee en was prachtig. Elke dag verzonnen de schoonmaaksters weer iets om de bedden te versieren, mbv de handoeken, pyjamaatje en bloemen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TTH Pegasos Club in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TTH Pegasos Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TTH Pegasos Club scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.