Hotel Sunworld Beach Resort *****

Sunworld Beach Resort
8,5

2 reviews over Hotel Sunworld Beach Resort in het Nederlands

E. Verbaarschot, 28-10-2007

Wij zijn met z,n tienen op vakantie geweest in dit hotel. Wij hebben genoten! Het hotel complex is zeer mooi,en netjes onderhouden. De ligging is prachtig,en rustig gelegen. Als je graag wilt gaan stappen, of winkelen dan moet je wel een taxi of dolmus nemen naar de stad. (kost bijna niets)

Elke dag kregen we schone handdoeken,en er zijn ook strandlakens aanwezig.

Het eten was goed, veel keuze,wel was het echt turks, weinig vlees. Restaurant zag er verzorgd uit,personeel was vriendelijk.

Wel was het jammer dat de waterglijbanen niet altijd open waren.

Vergeet vooral niet naar de hamam te gaan dit is zalig,en neem er nog een olie massage achteraan.

Dit hotel is echt aan te raden,wij hebben genoten.

Gereisd familie in oktober 2007

frederik vanrobaeys, 16-9-2007

prachtig hotel met zeer goede service verschillende bars binnen en rond het zwembad dus nooit wachten op een drankje. lekker eten zeer gevarieerd en volop tot sluitingstijd. mooie goed onderhouden kamers. klasse animatieteam dit jaar.
Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunworld Beach Resort in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunworld Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunworld Beach Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.