Hotel Magnolia ****

Magnolia
6,5

10 reviews over Hotel Magnolia in het Nederlands

Een gezellig kleinschalig hotel, aanrader!

Fam met 3 kinderen van 10, 12 en 14, 16-9-2016

Een leuk hotel. Supervriendelijke bediening, eten is prima, afwisselend, maar simpel. Zwembad groot genoeg, met voldoende ligbedden. Elke dag animatie, ook voor ouders. Strand op 5 minuten lopen, ook daar drankjes verkrijgbaar.

Kamers zijn zeer schoon, niet heel ruim voor 5 personen, maar je slaapt er alleen.

Redelijk groot winkelcentrum om de hoek met voor elk wat wils.

Ook een apotheek en dokterspraktijk aanwezig.

Voor mensen die niet van zo'n massaal ressort houden, een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Teleurgesteld!!

Turk, 8-8-2016

Zeker geen 4 sterren hotel. Personeel super vriendelijk. Mensen bij de reseptie onbeschoft. Het eten viel zwaar tegen kamers zijn een drama. Ver van winkelcentrum.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een heerlijke en onvergetelijke week gehad

Mister Magnolia, 1-5-2016

We wilden een weekje naar de zon. Dit hotel gevonden voor een zeer mooie prijs.

Wij zijn een stel ouders met 3 kinderen 17,14 en 7 jaar. Niet een 5 sterren luxe hotel met 1000 gasten. Maar een heel gemoedelijk hotel met 83 kamers. Geen hele ruime kamer voor 5 personen, maar ja wat doe je er buiten slapen?? niets. dus prima.

Alles was zeer netjes schoon en het personeel deed alles voor ons.

Het eten was geen Michelin ster, maar voldeed meer dan ruim voldoende genoeg keuze en er was altijd voldoende.

All Inclusieve was voor de kinderen heerlijk. Meer dan genoeg te eten en te drinken.

Het zwembad voldeed prima met 2 lekkere glijbanen waar de kinderen geen genoeg van kregen.

Het strand is 5 minuutjes lopen en alles direct voor je klaar.

Elke avond was er kinder disco met een onwijs gezellige animator waar we veel lol mee hebben gehad en ik op een avond "gekroond" ben tot mister Magnolia.

Een hoop lol met een heel gemêleerd gezelschap aan gasten.

We gaan er zeker nog eens terug

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Marieke, 24-8-2007

Leuk en klein familiehotel (80 kamers). De sfeer is erg gemoedelijk. We waren niet echt over het eten te spreken; kantine-achtig en weinig internationaal. Heel vriendelijk barpersoneel. Kamers zijn sober wel redelijk schoon, opklapbedden liggen erg beroerd! Groot pluspunt vonden wij dat er geen russen waren. Overzichtelijk complex met strenge regels,dit vonden wij wel prettig andere mensen stoorden zich hier wel aan. Animatie door 2 personen, aangezien dit bijna het enige hotel is waar je met 3 kinderen terecht kan en er dus zeer veel kinderen waren, was dit dus een flop. Bij de receptie waren ze erg onvriendelijk. Eerste keer Turkije is ons goed bevallen, de volgende keer gaan we toch voor iets meer luxe.
Gereisd familie in augustus 2007

Alicia en Bruno, 8-6-2007

prima hotel goed eten vriendelijke mensen. leuk strand inderdaad geen drinken maar de kussens worden meteen voor je neergelegd, heel aardig en maar 5min van t hotel af. hotel alles duits sprekend en ook allemaal duitse gasten het is op zich geen probleem maar gewoon jemmer dat t daar zo op georienteerd is. hele goede vakantie gehad.
Gereisd anders in juni 2007

jan en antoinette, 7-6-2007

Wij zijn net terug van Turkije, wij hebben het erg naar ons zin gehad.

het hotel was erg schoon eten was goed. zandstrand dat is perfect je kunt heel ver de zee in lopen.

een minpuntje misschien is dat je op het strand niks kunt drinken.

en als je avonds hollandse muziek in het hotel wil hebben kun je het beste cd mee nemen. want het is wel erg veel duitse muziek.

maar wij hebben een hele fijne en gezellig week gehad.

Gereisd anders in juni 2007

Bertus&petra, 29-5-2005

wij hebben een heerlijke vakantie gehad, het personeel was zeer vriendelijk.

De kamers waren zeer schoon en werden zeker goed bijgehouden.

Het enige min punt was dat het hoofd animatie team niet wist wat ie moest doen en het dus ook een fiasco werd.

Daar wij dus maar onze eigen muziek opzetten en zelf er maar wat van maakte.

Verder was alles heerlijk.

bertus en petra

Gereisd anders in mei 2005

Mark Buter, 7-6-2004

Bewust gekozen voor klein hotel (60 kamers) ipv een mega-resort. Voor kinderen (6 en 7) perfect. Ze MOCHTEN alles doen en laten en werden door het gehele personeel de gehele dag zeer vriendelijk geholpen. Zandstrand ipv kiezel. Ver boven verwachting! Vriendelijk SCHOON (!), behulpzaam, super eten ...
Gereisd anders in juni 2004

roy en liek., 31-5-2004

wij zijn net terug uit turkye,het was een heel leuk hotel,niet te massaal.de herrie van de disco is makkelijk te verhelpen met oordoppen.jammer dat alanya geen vliegveld heeft,de reis naar het hotel duurde erg lang.het eten was super,elke dag wat anders.wij gaan zeker nog eens terug.
Gereisd anders in mei 2004

aalberdina, 26-5-2004

Nou we zijn alweer terug, het hotel was oke, maar voor je rust moet je beslist niet gaan, er zitten 2 grote disco s bij het hotel en dat gaat dagen in de week door tot 5 uur in de morgen.Als je vraagt om een andere kamer hebben ze deze niet en kun je een nacht op eigen kosten ergens ander heen waar je wel aan je nachtrust toekomt.Let wel, het was nog voorseizoen.Wij gaan hier niet meer naartoe.Slechte ervaring na 20 maal Turkije.Ook vwb HTC,of in de nacht vliegen,of een tussenstop,waardoor je veelal 6 uur in het vliegtuig zit.
Gereisd anders in mei 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Magnolia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magnolia in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magnolia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Magnolia scoort een 6.5 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: