8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Long Beach Resort***** bij :

1064 reviews over Hotel Long Beach Resort in het Nederlands

Viel tegen

Eddy, 18-8-2017

Slechte service, onvriendelijk personeel, minibar wordt helemaal niet aangevuld , erg lang wachten voor het bbq eten, lange rijen. Heel veel onbeschofte russen!!

Weinig keus aan eten, veel hetzelfde.

Geen leuke shows.

Zwembaden en glijbanen wel leuk

Gereisd familie in augustus 2017

Mooi hotel goede service en super gaaf zwembad

J van leenen, 12-8-2017

Hotel Long beach is je geld dubbel en dwars waard
Gereisd familie in april 2017

Fantastisch resort

Thomas, 8-8-2017

Al een aantal jaar elke vakantie naar Long Beach resort toe, dit jaar weer met een groep. Elk jaar dat wij terug komen weten ze ons wel weer te betoveren met iets mooiers. het personeel is heel vriendelijk en ze doen echt hun best. Verder is het voor jongeren en ouders met kinderen echt een top hotel, overal kun je verschillende dingen doen. Verder heb je geen last van de russen, het hotel zit grotendeels ook vol met Nederlanders.

het hotel zit vol maar daar heb je totaal geen last van, geen lange rijen, geen drukte je kan gewoon overal relax rond lopen

samengevat gewoon een Top hotel!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldige vakantie

Relisp, 5-8-2017

We zijn net terug van een 8-daagse verblijf in Long Beach.

Vanwege drukte waren we overgeboekt naar Harmony maar we hebben toch het meest gebruik gemaakt van het resort.

Vanwege het massale hebben we wel het ontbijt en diner in Harmony gebruikt. Dit was zeer goed en elke dag variatie.

Vanaf 12.00uur tot 17.00 uur kan je overal wel wat te eten halen. Ook zijn er minimaal 3 verschillende soorten verpakt ijs te verkrijgen. Het personeel is heel vriendelijk maar spreekt slecht Engels. We hebben ook 1x a la carte gegeten bij de Mexicaan dit is ons ook heel goed bevallen

Tip: reis via Gazipasa want dan is de transfer maar 1 uur

Geweldig hotel

Lindsey van der meer, 5-8-2017

Vorig jaar 11 dagen naar dit hotel geweest enige nadeel was dat er voor 3 personen maar 1 2 persoons bed was en een slaap bank. Dit jaar gaan wij weer
Gereisd familie in juli 2016

Mooi resort maar wel voor de laatste keer

Alex, 31-7-2017

2 e keer in long beach , 5 jaar geleden super gehad , jammer dat het hotel er behoorlijk op achteruit is gegaan betreft het eten ,hygiene en de service .

Eten eentonig en bijna elke dag hetzelfde .

Glazen worden bij de pool baar alleen met water omgespoeld en weer gebruikt , echt heel goor .

Service krijg je alleen maar als je de taal spreekt of een fooi neerlegd.

Wij zijn met het gehele gezin 11 dagen zwaar aan de schijt geweest.

Echt jammer , we hadden er veel meer van verwacht.

Buiten het klagen om iis het verder een super resort voor kinderen.

Gereisd familie in juli 2017

Fijne vakantie, niet voor herhaling vatbaar

Maaike, 24-7-2017

Fantastische zwembaden en glijbanen! Schone kamers, lekkere douche en heerlijk bed. Vriendelijke en behulpzame mensen, gezellig ook. Overal flesje water te pakken, dichtbij de zee. Maar het eten.....dat was echt een enorme domper...Het leek wel een vreetschuur met hordes voorkruipende Russen, Polen en Turken. Het eten is niet Europees georiënteerd, de bakken bleven openstaan waardoor alles koud was. Mensen die met de ene lepel in het andere gerecht gingen. Lange rijen bij de gebakken eitjes in de morgen en s'avonds bij de patat. Bijna nergens stonden bordjes bij, dus wisten de kinderen en ik niet wat iets was.. Het all in concept hebben ze hier niet helemaal bergepen qua eten. Snacks waren er wel maar alleen bij het glijbanen gedeelte en ELKE dag hetzelfde. Ijsjes begonnen we met vier smaken maar toen het drukker werd was er nog maar 1 soort. En dan de schuimparty, op een open pier in de brandende zon met zo ongeveer alleen maar volwassenen die het beetje schuim weg kaapte voor de kleinere kinderen. Verder was alles prima in orde maar de mindere punten zijn wel doorslaggevend om niet weer te gaan. En de transfertijd van ongeveer 2uur is echt te lang.

Prachtig park, slechte service

Jeroen, 20-7-2017

Gekeken naar de faciliteiten valt er echt niks te klagen. Heel veel zwembaden, veel leuke glijbanen die lang open zijn, prima animatieteam met heel de dag door activiteiten voor jong en oud. Ook het hotel ziet er heel netjes en strak uit.

Als het op service aankomt en de kwaliteit van het personeel is het wel echt onder de maat. Er kon bijna geen glimlach vanaf en men sprak gebrekkig engels. Het leek wel alsof alle medewerkers er met tegenzin aan het werk waren. Wel merkten we dat dit iets beter werd toen we bij een andere Nederlandse familie gingen zitten. Het lijkt erop dat je hier als vriendengroep of als jongere (20-jarige) wat minder serieus wordt genomen.

Eten is ook niet wat het zou moeten zijn. Altijd hetzelfde, al is dat nog oke als er een groot aanbod was en het eten niet altijd koud of taai zou zijn. Vooral qua vlees is het ook oppassen of het wel goed gaar is.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Hele fijne vakantie gehad, wel erg massaal

Schieving, 19-7-2017

Net terug van 12 dagen Long Beach.

Het is een heel groot hotel wat vol zit met russen en turken.

En was een klein handje vol Nederlanders en Belgen.

animatieteam is top! Doen hun best iedereen overal bij te betrekken (vooral Merlin en Mario).

Restaurant vonden wij veel te massaal, gelukkig kan je ook wat rustiger eten bij long beach harmony al is het assortiment hier wel kleiner en niet alles altijd even warm.

Helaas geen avondshows van buitenaf, alles wordt gedaan door het eigen entertainmentteam, dit vonden wij erg jammer.

Wel verzorgen ze een schuimparty aan het strand, disco lasershow, gala avond. Al met al genoeg vertier.

Wij hadden een familie suite duplex, prachtige grote kamer met bovenverdieping erbij op de 6e verdieping.

Het kleine gezellige dorpje Konakli is ook een aanrader, leuke winkeltjes, geen opdringerige verkopers, kartbaan.

Transfer vanaf Antalya is 2 uur, dit is wel erg lang!

Het hotel heeft pluspunten, maar ook zeker genoeg minpunten.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad waar we met plezier op terug kijken.

Gereisd familie in juli 2017

een topvakantie doorleuke en sociaal antimatieteam

richard, 26-6-2017

Mijn vakantie Long Beach hotel alanya 2017 zit er weer op

Na een jaar hard werken was het eindelijk zo ver onze vakantie waar we voor de 2e jaar naar uit gekeken hadden , normal doen we nooit een 2e jaar naar het zelfde hotel

Maar het was ons zo goed bevallen zie verslag dat we wederom naar long beach zijn gegaan

Wederom een top vakantie , veel verrmaak en plezier ,Hotel is netjes en schoon gastvrij en behulpzaam als er wat is gaat men gelijk voor je aan de slag, is een groot hotel maar door de vele zwembaden merk je niet veel van de drukte .

Onze speciale dank gaat uit naar het alimatie team wat een energie hebben die mensen in de zon , veel leuke spelletjes bij het zwembad en diverse andere activieteiten op het complex

super schuimparty s ,disco s , theater voorstellingen ,show s enz .

Maar de reden dat we voor het 2e jaar terug zijn gegaan is toch wel voor de personelijke benaderingen van het alimatie team die tussen door een praatje maken met de gasten zo dat je een band met ze krijg .

top bijzonderden in onze vakantie wil ik wel even extra melden het 11 jarige bestaan van Long Beach

Begon met lekker eten op een leuk aan gekleed terras bij het hoofd gebouw wat goed en gezellig was .

met mooie dans voorstellingen met dansers van verschillende steilen en als klap op de vuur pijll een ballonregen van ballonen en een vuurwerk show wat groots en mooi was , dus zeer veel complimenten voor het alimatie team wat schijnt onder zeer profesionele leiding staan zo bleek van de heer Tibet ( onze dank daarvoor ). zulke shows blijven je bij

Min puntjes zijn er natuurlijk ook altijd , zo vinden wij dat de nacht manager te veel aanwezig is en zelf aanwezig is bij de activieteiten die worden geregeld door het hotel ( alimatie team ) wanneer hij aan wezig is bij de gasten ( bv in de disco , muziekavonden of andere activiteiten ) merk je dat de mannen en vrouwen van het alimatie team iets ingehouden zijn , terwijl hun de smaak makers zijn van ons verblijf in Long beach

Mijn advies zou zijn laat hun ( alimatie team ) werk doen , doen ze fantastisch

daar om geef ik ons verblijf een dikke 9 had mischien wel een 10 kunnen zijn als de nachtmanager niet zo duidelijk aanwezig was wat duidelijk de sfeer/beleving op sommige momenten drukte bij de feesten .

gaan we 2018 ook naar longbeach ?, denk het wel met zo alimatie team is elke vakantie een feest .

met vriendelijk groeten

Richard

Nogmaals dank voor de personelijk benadering van jullie alimatie team

Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Long Beach Resort in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Long Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Long Beach Resort scoort een 8.3 uit 10 op basis van 1078 reviews.