Hotel Long Beach Resort *****

Long Beach Resort
8,2

1076 reviews over Hotel Long Beach Resort in het Nederlands

Alles prima behalve het eten is slecht

Joey, 21-10-2017

Dat het eten niet te vreten is.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Aanrader!

Joyce, 18-10-2017

Super mooi hotel, mooie kamers met heel veel te doen voor de kinderen. Leuke glijbanen. Vriendelijk personeel en overal kun je de hele dag eten en drinken krijgen en heerlijke cocktails. Enige waar ik me aan ergerde waren de vele Russen die zich Aso gedroegen, maar als je die links laat liggen is er niks aan de hand. Voor de rest echt super! Ik zeg dikke aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Mike, 28-9-2017

Alles was top geregeld en mooi voor elkaar, eten was goed. Echt een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Long Beach Resort bij:

Het personeel verpest het verblijf compleet.

E, 17-9-2017

Het resort op zich is prachtig en groot. Het personeel is zó onvriendelijk dat het niet te omschrijven is. Je voelt je er simpelweg niet op je gemak door. Ook het eten verdient geen award, het is vaak hetzelfde en niet lekker. Van het personeel spreekt niemand bijna engels. Als je engels tegen ze praat kijken ze je raar aan en beginnen zelfs russisch terug te praten. Hierin tegen worden russische gasten wel prima behandeld en krijgen voorrang op alles. Entertainment etc is voor 90% russisch. Kortom: ons verblijf is verpest door de medewerkers en we voelden ons niet op ons gemak.
Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit meer

Okkes, 17-9-2017

Personeel is super onvriendelijk, arrogant, ze zien alleen maar russische vrouwen de rest boeit hun niet.

Receptionist die in de nachten werkt mogen wat mij betreft gelijk ontslaan.

Service is ook super is slecht wat mijn betreft scoren ze op alle gronden een 1...

Gereisd met vrienden in september 2017

Jammer net niet

Jolanda, 9-9-2017

Goed punten:groot zwembad,geen handdoeken leggen s morgens,altijd plek,mooi waterpark met glijbanen,leuke disco die tot 3.00 uur open is.

Mindere punten;kapotte en veel te kleine badjassen in kamer,handdoeken vd badkamer goor en ruiken niet fris,handdoeken van zwembad vies,bekers bij zwemmersbar vies en aan de randen opgegeten ze worden na gebruik alleen met koud water uitgespoeld,soms lauw of koud eten,mini bar word alleen met water bijgevuld alleen bij aankomst staat er cola,sinas en sap in.De borden vaak vies in het restaurant.

Kort om jammer jammer jammer want verder is het een leuk en schoon resort voor al voor de jeugd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Ron R., 29-8-2017

Goed; Het is een groot & druk complex, en er is echt voor ieder wat wils!

Minder goed, maar toch voldoende; kwaliteit & diversiteit v/h eten en de 'massaliteit' v/h restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Tsja......

Frans, 26-8-2017

Waanzinnig: na 08.00 uur handdoekwissel en voor 09.00 uur geen bedden reserveren!!

Er was zelfs om 12.00 uur nog plek. super!!!!!!

Onbeschofte russen en lokale bevolking en wij nuchtere Hollanders wachten netjes op onze beurt/

De russen geven een grote mond en worden onmiddelijk geholpen en wij zijn vriendelijk en als bedankje mogen we wachten, maar ja, dat heb je op meerdere plekken.

Het park is erg groot en je zit aan een drukke doorgaande weg.

Mooi opgelost d.m.v. een tunnel

Vieze glazen en af en toe koud eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Iets gedateerd gebouw fantastisch waterpark

Faber, 24-8-2017

hoofdgebouw iets gedateerd maar alles schoon en netjes, kamers prima ruim en luxe, service en vriendelijkheid heel erg goed, prachtige zwembaden met aquapark, zeer veel personeel wat op de kinderen let, je hebt een tunneltje onder de weg door wat je bij het boeken tegen kan staan, echter daar merk je beslist niet dat je onder de weg door gaat, absoluut geen herrie van verkeer etc, en ik hoor altijd alles! Dit hotel is geweldig als je kleine en grotere kinderen hebt, die vermaken zich op en top en er is geen nee te koop. het eten was oke, maar ben erg verwend in Turkije en heb betere keukens meegemaakt.zandstrand was niet speciaal maar goed genoeg. Zat leuke winkeltjes in het hotel en ook net buiten het hotel een mooi winkelcentrum waar je alles kan kopen, was wel een redelijk eind van de luchthaven, dus een 1,5 uur in de bus.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Te groot

Fam. Frijters, 24-8-2017

Veel keus aan eten, elke dag andere dingen vers van de bbq vlees-vis. Glijbanen waren super, mooie zwembaden. Alleen voor ons was het park te groot, maar dat is persoonlijk. Best veel last van de in grote getallen aanwezige russen en de slecht of niet Engels sprekende personeelsleden. Kamers waren goed maar niet bijzonder, wel schoon. Jammer dat de minibar alleen word bijgevuld met water. De grotere kinderen (met zwemdiploma) vermaken zich prima, de kleinere iets minder door de drukte. Personeel werkt hard en doet alles voor je (als je ze maar een paar keer fooi geeft) anders is het vrij matig. Heb er een leuke vakantie gehad maar ik het vervolg op zoek naar iets kleiner opgezet.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Long Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Long Beach Resort in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Long Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Long Beach Resort scoort een 8.24 uit 10 op basis van 1090 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: