Hotel Green Fugla Beach ****

Green Fugla Beach
6,7

71 reviews over Hotel Green Fugla Beach in het Nederlands

Askim, 25-10-2007

Salca hij was de jongen van het annimatie team! Gewldige mensen! ik heb me super vermaakt! en veel leuke mensen leren kennen daar!Ik vond het echt een topvakantie! en het zwembad was heerlijk. op het strand kon je ook allemaal leuke dingen doen, zoals parasailing en op een waterscooter rijden! het was echt fantastisch! Jammer dat we geen contact meer met de mensen hebben die we daar hadden leren kennen! maargoed het is dan ook wel weer 3 jaar geleden dat wij daar waren. topvakantie!
Gereisd familie in oktober 2007

Michaël Massuger, 7-11-2006

Wij zijn op advies van het reis buro naar dit hotel gegaan met het idee dat onze kinderen zich ook konden animeren.

Niets was minder waar bij aankomst kregen we een verkeerde kamer we waren met 5 personen en kregen een drie persoons kamer toegewezen. Drie uur later kregen we pas een gepaste kamer.

Het eten was redelijk maar de lange rijen waren een doorn in het oog.Ik heb oudere mensen zien vertrekken zonder te hebben gegeten.Als je maar flink fooi betaalde dan kon je service verwachten.

Van de kinder animatie was al helemaal niets te zien of te merken.

Het clubhuis viel van ellende uit elkaar en aan alle kanten stak het ijzerdraad uit het gebouw.

Niet erg kindvriendelijk zoniet gevaarlijk.

Dit is nog maar het topje van de ijsberg als ik alles moet noteren wat hier niet goed was dan ben ik morgen nog bezig. Hoogachtend

Michaël Massuger

Gereisd anders in november 2006

tallie de vries, 29-6-2006

wij zijn hier votig jaat twee weken geweest. eten was erg slecht allemaal ziek geweest vanaf de tweede dag diaree en buikkrampen . terrein ziet er goed uit animatie team doet erg hun best . barpersoneel erg ongeintresseerd. moeiljijk om een kopje koffie of thee te krijgen was altijd op bij het ontbijt en bij het zwembad. veel russen erg opdringerig en vooral voordringen bij het eten. animatie heeft het nog een beetje leuk gemaakt , en het personeel van foto winkel en sieraden waren geweldig heel kindvriendelijk
Gereisd anders in juni 2006

Wendy, 7-1-2006

Het was een erg leuke vakantie! Mooie kamers met een groot balkon, Het eten was wat minder. Het animatie team vond ik ook niet zo heel erg leuk, Savonds gaven ze wel shows, maar dat was niet zo bijzonder. Verder 2 leuke zwembaden met een glijbaan! Alle accomodaties lagen omringd in een mooie tuin. De buitenste accomodaties liggen helaas wel aan een drukke(soort snelweg). Wij zaten daar, maar als je in je kamer zit met de deur dicht hoor je daar haast niks van. Je had altijd een plekje bij het zwembad of strand. Bij het strand kon je voor 2 weken je eigen plek reserveren, zodat je daar heel je vakantie kan zitten. Verder vond ik het een leuke vakantie!
Gereisd anders in januari 2006

wilma, 31-10-2005

kamers waren schoon.....personeel was vriendelijk....heel behulp zaam.....elke dag genoeg keus met eten...alleen jammer dat het eten niet erg warm was.mooi zwembad ,maar wel heel erg koud......dicht bij de zee.

Fam.Westerhoff, 23-10-2005

Wij zijn in de week van 15 t/m 22 Oktober geweest en na het lezen van de berichten toch wel wat huiverig.

Maar op zich is het reuze mee gevallen het ligt er maar aan wat je er van verwacht alle waar voor zijn geld.

Wij zijn in een WOW geweest maar daar betaal je dan wel 400 euro meer voor.

En over het asociale gedrag van Russen wil ik wel even mededelen dat de DUITSERS er ook wat van kunnen wat een stelletje asociale zijn dat

Zowel met drank als met eten zoveel mogelijk en zo snel mogelijk en achter in de rij aansluiten ho maar dat hoeven zij toch niet.

De bediening was vriendelijk en als je ze af en toe wat toe stopt dan doen ze toch wel veel voor je maar wat wil je als je 7 maanden achter elkaar aan het werk ben van gemiddeld 12 uur per dag.

Feikje en Arjanne, 20-10-2005

Mijn vriendin en ik zijn van 8 t/m 15 oktober in het hotel geweest en hebben het prima naar onze zin gehad. Natuurlijk, de Russen zijn een katastrofe, maar wij trokken ons daar gewoon niets van aan en ja..kopjes, glazen, bestek...niet altijd aanwezig, maar wel altijd aanwezig en bereid om alles voor je te halen, zijn de leuke obers. Niets dan lof. Wij hebben trouwens elke dag heerlijk gegeten. De ligging vinden wij heel leuk, en omdat wij oordoppen (!) in hadden, sliepen wij als rozen. De kamers waren heel schoon en elke dag lagen er bloemblaadjes op ons bed en een roos op het nachtkastje. Wij hebben ons prima vermaakt, maar er zijn inderdaad zaken voor verbetering vatbaar. Dus schrijven naar Touroperator, bevindingen meedelen en wie weet komt het allemaal nog goed. Wij hebben aan deze vakantie hele goede herinneringen en daar gaat het ten slotte om!

Jan Slingerland, 20-10-2005

Wij, Selma en Jan, zijn voor het eerst 4 t/m 15 okt. in dit all - inclusive hotel geweest en laat ik maar direct zeggen dat dit ook de laatste keer was. Het is jammer van de ligging van het hotel dat is goed maar van een stukje management hebben ze nog nooit gehoord. Tijdens het ontbijt, lunch en diner was er veelel geen bestek, geen glazen en geen kopje. Het eten was elke dag hetzelfde. Er zat geen variatie in. Ook was het avond eten bijna altijd koud. Kortom haal er gewoon even een aantal sterren af. Wij laten ons in ieder geval een volgend keer informeren of er ook russische "gasten" in het hotel zijn zo ja, dan haken wij even af.

Pauline, 17-10-2005

Ook ik ben net terug en heb dezelfde ervaringen als Marcia beschrijft. Buiten de "medegasten" lees Russen die zich absoluut niet populair maken was er veel aan te merken op de organisatie van dit hotel. En dat is erg jammer want het park is erg leuk opgezet met kleine gebouwtjes in een prachtige en goed onderhouden tuin. En ik heb er erg lekker gegeten. Wat ook heel vervelend was is dat de gasten hun badlakens op de ligstoelen leggen om deze alvast te "reserveren" maar dat zie je overal in Turkije. Naast het strand van het hotel was een privé strand waar je veel meer ruimte had en altijd wel plaats. Vier sterren is inderdaad teveel voor dit hotel.

Marcia, 17-10-2005

Ben net een paar dagen terug en had van te voren dit gastenboek gelezen. Ging er dus met gemengde gevoelens naartoe.

Wat me opviel was vooral de arrogante, onbeschofte Russen met hun geduw en asociale porties eten. Om 7 uur de kids al bij de deuren stallen of over de hekjes zetten om tafels vast te houden. Vechtpartij met de animatie omdat ze niet tegen hun verlies konden.

Ook ik heb meerdere malen moeten zoeken naar een glas of kop, bestek idem.

kamers wel schoon maar idd gehorig.

Nee, even ervoor was ik in Orient Palace, dag en nacht verschil.

Dit hotel is géén 4 sterren waard, je ziet ze trouwens ook niet op het bord, daar staat ineens club green fugla beach, raar.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Fugla Beach in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Fugla Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Fugla Beach scoort een 6.65 uit 10 op basis van 71 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: