Hotel Club Starlice ****

Club Starlice
7,1

21 reviews over Hotel Club Starlice in het Nederlands

R. Scheepers, 12-6-2008

Een 100% Russen hotel. We waren op een gegeven moment de enige 2 europeanen en Nederlanders. Je wordt aangesproken in het Russisch, de animatie is in het Russisch. Hotelinfo in het Turks of het Russisch. Dus raad volgende reizigers aan eerst even Turks of Russisch te leren voordat ze naar Starlice gaan.
Gereisd met partner in mei 2008

yvon van der plas, 28-5-2008

het strand ligt er niet is een steiger met een paar trappen.
Gereisd met partner in mei 2008

Bert Jacqueline Queeny en channa, 6-4-2008

Leuk personeel erg vriendelijk.Wel wat russen eten was wel oke opzich een leuke vacantie gehad voor het geld
Gereisd anders in april 2008

Michel van Heusden, 8-11-2007

wij zijn hier ook een weekje op vakantie geweest en het beviel ons prima. voor de prijs dat ik heb betaald is de verhouding prima. het personeel was aardig en deed zijn best. het eten blijft natuurlijk subjectief, wat voor iemand lekker is kan voor iemand anders niet lekker zijn. de kamers waren prima, helemaal geen problemen mee gehad. het strand is dichtbij, het is te lopen. muziek rond om het zwembad is voor ons niet storend geweest, wij zijn nou eenmaal jong:-) al met al is het een prima acco met een goed prijs/kwaliteit verhouding
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Radia, 1-9-2007

Ook wij ijn een weekje naar dit hotel geweest. Ik vind het hotel erg middelmatig, eten ronduit slecht. Inderdaad veelste harde muziek aan het zwembad, soms is dat wel leuk maar niet zoveel en zolang. (leuk voor pubers ja) Erg vriendelijk en hardwerkend personeel. Tip voor mensen die in Afsalar hebben gepint kijk op je bankrekening er is pinpasfraude daar, keek gister op mijn bank en er is 800 gepint terwijl ik al lang en breed weer thuis ben. Bel je bank dan kunnen ze alles blokkeren.
Gereisd familie in september 2007

monica, 31-8-2007

een mooi hotel voor de prijs die wij hebben betaald. het eten was prima, maar inderdaad vaak koud. minpunt was dat er dus GEEN kidsclub was, wat wel bij de reisorganisatie vermeld was. om 9 uur 's avonds was er een half uurtje kinderdisco! wel genoeg te doen voor de volwassenen. 1 tip. koop niets bij het winkeltje in het hotel, want het zijn oplichters. voor een paar euro kun je met het busje naat het centrum van alanya, en naar de markt. weinig last van de russen gehad. heb me wel dood geergerd aan die mensen die borden vol met eten opschepten en alles lieten staan. echt doodzonde!!

fatima, 20-8-2007

mooi hotel en uitzicht,aardige personeel en erg behulpzaam... de minpunten zijn de te harde muziek bij het zwembad de hele middag het strand waar je langs een drukke snelweg langs moest lopen als het busje stuk was en dat was regelmatig, de bar die om 23.00 dicht ging dus verplicht in de disco je drinken te halen eten was te koud en weinig variatie`s

a.kloppers, 19-8-2007

Wij zijn net terug van het hotel.

Personeel valt niets op aan te merken,

top. Minpunt zijn de Russen.

Eten was beneden de maat. Alles was koud of lauw. Weinig keus in hoofdmenu.Verder een prima hotel voor een erg leuke vakantie.

Wil , 16-8-2007

leuke mensen in hotel harde werkers en klantvriendelijk.animatie vonden wij wat minder een beetje onderbroekenlol Het strand is 2oo meter lopen langs de grote weg omlaag en terug omhoog zwembad moet je wel in de ochtend om 6 uur je handdoek neer leggen Russen zijn ze niet blij mee nederlanders wel begrijp ik ook best Hostess waren goed ivm informatie de excursie jeep in combinatie met boottocht was super leuk. Was een leuk hotel jammer van de animatie en het strand. Eten redelijk vaak te weinig patat was maar een kwartier en dan was het op idem met pannenkoeken.Koekthee zou ook wat uitgebreider kunnen,en een snackbar was er niet wel een vrouwtje die een turkse pizza bakte met spinazie was meer leuk om te zien dan te eten. Al met al redelijk Of wij volgend jaar terug gaan daar !Nee maar spijt hebben wij niet gehad van deze vakantie.vragen kan je mij altijd mailen op skihut63@hotmail.com

Maus, 15-8-2007

Ik ben hier voor 11 dagen geweest met een aantal vrienden. Wij hebben het uitstekend naar ons zin gehad. Voor de prijs die wij hebben moeten betalen was de prijs/kwaliteitverhouding prima te noemen. Het eten was inderdaad snel koud en voor de échte fijnproever was er weinig te genieten, toch aantal keren lekker gegeten. De ligging is iets minder, zeker als je wilt uitgaan. Toch wel 30 á 45 minuten met de dolmus naar Alanya. De service was erg goed, de mensen die daar werken moeten extreem hard werken voor het kleine beetje geld dat ze krijgen. We hebben goed contact gehad met het personeel. De kamers waren simpel en wat ons betreft prima. Elke dag schone handdoeken en beddengoed. De kindvriendelijkheid was ook prima. Voor de kinderen was er de hele dag door wel iets te doen en 's avonds animatieshows. Enige punt van kritiek bij de animatieshows was dat de shows af en toe beetje vulgair waren. Hier klaagden meerdere ouders met kleine kinderen over. Al met al prima vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Starlice in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Starlice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Starlice scoort een 7.05 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: