Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Gunes Garden**** bij :

3 reviews over Hotel Club Gunes Garden in het Nederlands

Mariska, 4-2-2007

Niet doen! Slecht eten, veel Russen. HEEEL veel trappen lopen, geen lift aanwezig. Oude, vieze kamers.
    Gereisd anders in juli 2005

Miranda, 29-1-2006

Wij zijn hier in juni 2005 2 weken geweest. Was onze slechtste vakantie ooit. Mede door aanwezigheid van 90% Russen die ontzettend onbeschoft waren naar het personeel en niet-Russen. De kamer die we kregen was oud en piepklein (2 bij 3 meter) met een balkon van 1 vierkante meter. De douche was smerig en had een defecte douchekop. Toiletbril was kapot. Het bed was zogenaamd 2-personeels, maar daar konden we net in. We hebben na 3 dagen een nieuwe en fatsoenlijke kamer gekregen via de hostess. (De Russen krijgen de mooiste kamers.) De mensen van de receptie spraken nauwelijks Engels/Duits. De kamers zijn zeer gehorig! Eten was erg goed en het bijbehorende strand was prachtig. Heel aardig personeel in de bediening. Tip: huur geen auto daar ter plekke maar in Nederland via een gerennomeerd bedrijf. We hebben 3 dagen gezeik gehad over de betaling van de auto.
    Gereisd anders in januari 2006

Jules, 10-8-2005

All inclusive, family room. Voor gezin met kinderen prima resort. Personeel is zeer kindvriendelijk. Elke avond live amusement, animatie voor kinderen perfect, genoeg zwembaden en glijbanen. Eten zeer goed en gevarieerd. Alanya en Side zijn prima aan te rijden.

Minpuntjes: receptiepersoneel niet altijd snel en ijsjes zijn niet inbegrepen. En helaas ietwat te veel ongemanierde russen (voor, hoofd- en nagerecht tegelijk in zeer grote hoeveelheden op tafel en meer dan de helft laten staan; voordringen bij buffet, voor de rest geen last)Tip: boek geen 2 kmr appt met extra bed + gratis kinderbedje: bijzonder klein: te gek voor woorden. Wij hebben een familie appt geëist en gekregen: naast het zwembad.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Gunes Garden in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Gunes Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Gunes Garden scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.