Hotel Asrin Beach ****

6,8

39 reviews over Hotel Asrin Beach in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Jasper En, 18-8-2012

Hotel Asrin Beach is veel meer dan we er van hadden verwacht. Na de reacties hier op Zoover was het verwachtingspatroon laag. Afgelopen jaar is er een nieuwe eigenaar gekomen en die heeft zo'n beetje alles veranderd. Hij is heel erg gericht op Nederlanders en we hebben super service gehad. Elke maaltijd stond er een tafel voor ons klaar, bediening is heel erg vriendelijk en meegaand. De kamers worden elke dag gedaan en de kamermeisjes maken de mooiste kunstwerken van de handdoeken op het bed. Jammer dat de airco alleen werkt als je er bent en je kaart in de houder hebt geplaatst. Het zwembad is heerlijk, jammer dat de ligbedden bijna altijd bezet zijn. Eten is goed en afwisselend al zul je aan de bereidingswijze met olie moeten wennen. Wifi is alleen in de lobby aanwezig helaas.
Gereisd met partner in augustus 2012

Mooie vakantie

Kim Pol, 13-5-2012

hotel Asrin beach is zeer service gericht. Bij aankomst in het hotel om half vijf in de ochtend stond er koffie en ontbijt op ons te wachten. De bediening is zeer service gericht en weten precies wat iedereen drinkt op welk tijdstip van de dag. Suggesties die worden aangevoerd worden meteen opgepakt en er wordt een actie ondernomen. De animatie wordt op de groep aangepast en de behoeften van deze groep. We waren in het hotel met een groep van 12 nederlanders en we hebben met zijn allen een fijne vakantie gehad. Het hotel is over genomen door een nieuwe eigenaar en ze hebben veel plannen om het hotel uit te breiden. Ze zullen de eetzaal deze winter naar beneden plaatsen en het zwembad verbouwen. Veel goeds in het vooruitzicht. De kamers zijn schoon en hebben uitzicht op zee of het zwembad. Nogmaals zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen zeker een keer terug in Asrin beach bij Tanner.

super vakantie gehad!!

L Sprokholt, 13-5-2012

ik ging ervan uit zoals de meeste beoordelingen al aangaven.. dat dit niet zo'n beste vakantie zou worden.

Maar het tegendeel is bewezen en heb samen met me vriendin een goede vakantie gehad.Personeel is super vriendelijk doen alles voor je...Qua eten was het iets teveel olie erbij maar dat maakte de VERSE groente en fruit enzo toch wel weer goed!!!!Wat de kamers betreft ook allemaal netjes bijgehouden (me vriendin is pienter) niks kapot alles functioneerde naar behoren en toonde ook geen gebreken!!!Elke dag netjes schone lakens, handdoeken en als je wat geld neerlegde (1 euro) werd er nog eens je bed versiert met roze blaadjes handddoeken als zwanen of vlinders enz...

Heb deze vakantie via veiling gewonnen voor weinig geld (450€) en vind dan ook dat je er geen 1500 € voor moet neerleggen want dat is het NIET waard, maar we zijn ook in het voorseizoen gegaan en er is dan ook niet veel te doen in deze tijd.ligging is niet goed als je vaak op stap gaat.

weekje zon

cees, 13-5-2012

Net terug van een weekje Asrin Beach Hotel, 4 sterren, ietwat gedateerd, maar prima in orde. Kamers netjes en schoon, eten goed verzorgd, personeel is heel vriendelijk, niets is teveel gevraagd, kortom, een geslaagd weekje.
Gereisd met partner in mei 2012

Zeer gezellıg hotel, vrıendelıjk personeel

Elvıra Beckmann, 9-5-2012

De accomodatıe ıs knus, nıet teveel mensen waardoor er altıjd een plekje vrıj ıs. Het hotel ıs door de weg gescheıden van de zee maar dıt hebben ze goed opgelost met een mooıe tunnel. Alle kamers ın het hotel hebben een fantastısch uıtzıcht over zee. Personeel ıs heel behulpzaam en het anımatıeteam doet heel erg hun best. Wıj wılden bıjvoorbeeld een kamer op de bovenste verdıepıng en bınnen een dag was dıt geregeld door het anımatıeteam. Er wordt veel geschreven dat het eten nıet lekker ıs, maar er ıs een nıeuwe restaurant manager (Taner) en zıjn daardoor druk bezıg met het menu te vernıeuwen. Het eten ıs prıma maar je moet wel nıeuwe dıngen durven te proeven. Aardappels en patat smaken nıet zoals wıj gewend zıjn, maar de turkse gerechten zıjn erg lekker.

De kamers worden elke dag schoongemaakt en de schoonmaakster ıs erg creatıef met het bed te versıeren. Elke dag rozenblaadjes erg romantısch.

Als je van een rustıge omgevıng houdt en toch dıchtbıj Alanya ıs dıt zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in april 2012

Nooit meer

Jan-Willem Janssen, 17-3-2009

Vriendelijke medewerkers, net hotel. Verschrikkelijk eten, hele slechte ligging aan een drukke weg. Er is werkelijk niets in de nabije omgeving. Het privé strand van het hotel is ook smerig.
Gereisd met partner in juli 2007

Dit nooit meer , zeer slecht

F. Hoenen, 18-8-2008

Deze vacantie was zeer slecht , geen goed hotel , zeer slecht eten en altijd het zelfde en weinig keus,

er staat bij dat het vier sterren heeft maar in werkelijk heid is het naar twee sterren waard. De vliegreis heen was goed maar de terug reis was zeer slecht want vlak voor de terug reis werd ons verteld dat we niet in dusseldorf zouden landen maar in koln en dan met een bus maar dusseldorf zouden gebracht . Dat duurde maar lang zoeken ook nog meer dan een half uur en de bus reis duurde ook nog drie kwatier. Dit vinden wij zeer schandalig als wij in dusseldorf opstijgen ook weer op de terug reis moeten landen. En de reismedewerker in Turkiye vonden wij een hele slechte medewerker en zeer kort af toen hij van ons geen geld kom verdienen.

Hoogachtend Fam Hoenen

Gereisd familie in augustus 2008

ik ben 2007 geweest

CAHIT, 8-8-2008

Ik ben er geweest, maar ik ben helemaal niet tevreeden met hotel vooral schoonmaaak.
Gereisd familie in augustus 2008

J. van Eerdt, 16-1-2008

Net hotel. Kamers zijn niet al te groot, maar wel schoon. Handdoeken ook elke dag schoon. Ontbijt was erg goed, heel uitgebreid.
Gereisd met partner in januari 2008

J. van Eerdt, 19-10-2007

Hotel dat zijn beste tijd gehad heeft. De lobby was spik en span, maar de rest van het hotel kon wel een flinke poets-en opknapbeurt gebruiken. Openbare toiletten waren gewoon echt vies. Weinig variatie in de keuken, wat resulteerde in zowat elke dag hetzelfde eten. Bedienend personeel liep soms in vieze kleding en was ook niet altijd even vriendelijk. 90% van de gasten bestond uit luidruchtige russen. Jammer, maar de 4+ sterren is echt veel te hoog gegrepen.
Gereisd met partner in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Asrin Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asrin Beach in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asrin Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asrin Beach scoort een 6.8 uit 10 op basis van 40 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: