Hotel Antik Butik ****

Antik Butik

4 reviews over Hotel Antik Butik in het Nederlands

Het is een erg leuk en gezellig familiehotel

Marieke, 18-8-2009

Wij zijn net teruggekomen van een super vakantie in hotel antik. We hebben het er erg naar onze zin gehad. De ligging was perfect. Het hotel ligt aan het mooie zandstrand van Incekum, het dorpje ligt op 5 minuten lopen van het hotel. Het is een net en schoon hotel,het eten was ook erg lekker. Bij het hotel is ook animatie aanwezig. Een aanrader voor iedereen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Heeft 4 sterren maar is 5 sterren waard

Piet Immerzeel, 23-7-2009

Dit hotel is bijzonder geschikt om even op adem te komen en lekker aan niks te denken. Eten is heerlijk, echt merk drinken cola ed., lekker strand ook om zo de zee in te lopen. Winkels op loopafstand. Alleen die weg.... Kijk zelf gerust eens, aan het hotel de Garden of baech hotel ligt het niet. Ronduit Fantastisch.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Jasna H., 25-8-2007

Ik ben in juli met mijn vriend via Duitse GTI organisatie in Hotel Antik Butik 10 dagen geweest. Het is een super leuk hotel, met vriendelijk personeel, goed eten (vers) en ook afwisselend. Het mooiste vond ik het hotelstrand, we hebben een lange wandeling gemaakt langs het strand van andere hotels en overal was er beetje vuil behalve bij Antik Butik. Kamers worden elke dag schoongemaakt en hanmddoeken wisseling. We hadden een hoekkamer, was erg ruim en ook gedeeltelijk met uitzicht op zee. We zijn echt erg tevreden met alles. Ik moet wel zeggen dat het hotel minder geschikt is voor kleine kinderen, geen reuze zwembad met dag entertainment. Zo en zo is entertainment enigste minpuntje die wij hadden (behalve de turkse avond, die was uitstekend)
Gereisd met partner in augustus 2007

Marcel, 9-8-2007

Kan niet anders zeggen dan goed, alles netjes verzorgd, elke dag goed (afwisselend) eten, bijzonder vriendelijk personeel niets is teveel om het er je naar de zin te maken, hotel is via een tunnel onder de hoofdweg door verbonden met het strand (mooi fijn zandstrand)voorzien van parasols en ligbedden (gratis) eveneens op het strand aanwezig een ruime strandbar ook warme snacks.gewoon compleet
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antik Butik in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antik Butik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antik Butik scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: