Hotel Alara Kum ****

Alara Kum

10 reviews over Hotel Alara Kum in het Nederlands

e saaman, 4-10-2006

het hotel voldeed aan alle verwachtingen de service was optimaal de kamers waren schoon en netjes het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam een echte aanrader dus
Gereisd anders in oktober 2006

Lisanne, 12-8-2006

Wij zijn in sept. 2005 geweest. Het was onze eerste AI vakantie en we hebben het goed naar ons zin gehad. (maar nog weinig vergelijkingsmogelijkheden) Het hotel was net open en daardoor was er bijvoorbeeld weinig geld voor het animatieteam, maar deze deden erg hun best en waren leuk! Voor kleine kinderen was er erg weinig en het lag erg ver van de luchthaven af. We hadden een 5* verrassingsreis geboekt en kwamen dus hier terecht. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

Een prima hotel, maar geen 5*

Gereisd anders in augustus 2006

Mw. Chhangur, 31-7-2006

Hi Wij, ik mijn man en twee kinderen zijn geweest in het alara kum hotel. Wij hebben genoten, lekker eten, mooi en schoon hotel, kamers goed schoongemaakt,vriendelijke personeel, kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, goed animatieteam. Het is echt een super-aanrader. Er waren ook nederlandse gasten, waar je ook een gezellig praatje mee kon maken, en informatie van kreeg. Heerlijke vakantie gehad. TOPPIE

Kausalaya, 21-7-2006

wij zijn net terug gekomen van Alara, en we hebben een hele leuke week gehad, wel viel ons wat dingen tegen,zoals het receptie personeel dat totaal geen engels sprak! Overal vroegen ze fooi voor, we werden de eerste nacht in een ander gebouw van het hotel gedumpt, of tenminste die nacht dat we aan kwamen, we hadden een mini bar, en we hebben 2 blikjes drinken daarvan gehad, en daar kregen we een rekening van , was 4 euro in totaal, die hebben we netjes betaald, aan het end van de vakantie, toen we weg gingen en uit gingen checken, kregen we een rekening van 36 euro!!! terwijl we nix meer hadden gedronken van hun! En ze konden het ook checken, alles stond nog op de kamer, maar dat wilden ze niet, maar wel geld binnenhalen..dus beste ruzie/discussie daar gehad.

Verder we hadden een excursie,maar die jeep die ons zou ophalen kwam niet opdagen, wij onze reisleider gebeld, bleek het verkeerd op het papiertje te staan,maar ook volgende dag waren ze te laat. Beetje jammer,verder was et matig

Gereisd met vrienden in juli 2006

Fam. Wolters, 20-7-2006

Wij zijn net terug van 15 dagen Alara Kum. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Tijdens onze aanwezigheid was er een heel slecht animatieteam, maar die werd onze laatste twee dagen vervangen door een heel gezellig en proffessioneel animatieteam. Wij waren de enige nederlanders in dit hotel. Voor ons niet erg, maar niet erg leuk voor onze kids. Het strand ligt op 2 minuten lopen en is geweldig. De zee is ook fantastisch en zeker voor kleine kinderen. Je kunt een heel eind de zee in lopen. In de omgeving van het hotel is weinig te beleven. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Fam. Zonnelees, 20-7-2006

Wij zijn al 2 keer naar het Alara Kum hotel geweest in Alanya en hebben het uitstekend naar ons zin gehad!!! Klantvriendelijkheid ligt daar hoog, en ook het eten was heerlijk. Wij zouden toekomstige vakantiegangers zeker wel het Alara Kum hotel aanraden, aangezien wij daar al 2 keer een geslaagde vakanties hebben gehad.

m/ budding, 13-3-2006

wij zijn on september 2005 10 dagen in het zgn. 5 sterren hotel alara kum geweest en 8 dagen diaree gehad,zoals alle andere gasten (80).na klachten onzerzijds veranderde er niets.restaurant een flop en personeel onopgeleid,kortom zoek een ander hotel
Gereisd anders in maart 2006

c de ruiter, 11-3-2006

wij arriveerde op 16 sept 2005 in alara-kum en tien vertelde men ons dat het pas 1 week open was,2 dagen later waren er ong. 80 gasten en 70 daarvan havven buikloop en 2 ervan zijn opgenomen in hospitaal.oorzaak eten bereiding en presentatie tihdens maaltijden,wat koud moet zijn was warm en andersom ,van de 10 dagen waren vele gasren incl wij,er 8 ziek NIET HEENGAAN
Gereisd anders in maart 2006

annemie knipschild, 3-11-2005

wij zijn 19 oktober aan gekomen in alara kum daar werd ons meegedeeld dat het hotel nog maar een week open was dus moesten we na alara park was goed de eerste week toen werd het eten super slecht want dit hotel gaat 7 november ook dicht en dan maken ze alle restten op wij zijn gaan kijkken en eten in alara star dat is een heel goed en mooi hotel nieuw maar heeft ook nog zijn kinder ziektes let op er zijn 5 alara hotels van 3 sterren tot 5 sterren voor een paar euro meer pak dan een 5 sterren dan zit je goed
Gereisd anders in november 2005

A. Knoop, 21-10-2005

Er zijn 2 Alara hotels.Wij lagen in het nieuwe hotel twee honderd mtr verderop. Dit hotel is nog in de afwerkfase. Het animatieteam bestaat uit 1persoon en lijkt nergens op.Drankjes op het stand zijn niet gratis.Het eten is veelal koud en iedere dag hetzelfde.Het hotel en zwembad liggen aan een zeer drukke vierbaansweg.Dit hotel is geen aanrader!!
Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alara Kum in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alara Kum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alara Kum scoort een 7 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: