8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alaiye Resort & Spa***** bij :

44 tips over Hotel Alaiye Resort & Spa

Anita Söre, 7-8-2016
Als je naar zee loopt vind je Cim onderaan het strand. Hij verkoopt excursies. Voor 20 euro per persoon een fantastische dag op zee gehad met diverse zwem momenten, 1,5 uur in Alanya, entertainment en incl lunch en soft drinks tijdens de tocht. Echt een aanrader!
Anita Söre, 7-8-2016
Voor 20 euro retour taxi genomen naar Konakli. Leuk bazaar, overdekt winkelcentrum en McDonald's!
Anita Söre, 7-8-2016
Voor aan de weg bij het hotel taxi besproken, een keer naar Alanya. Bij twee geïnformeerd voor de prijs naar Alanya. Een vroeg 70 euro, die naast het hotel 50 euro. We hebben ons met zijn zessen naar het Kasteel in Alanya laten brengen en te voet naar beneden gelopen. Was wel erg warm, maar een fantastische uitzicht! In de avond hebben we ons aan de hoofd winkelstraat op laten halen. Hier is oa Starbucks en McDonald's aanwezig. Verder leuk winkelen!

Rianne , 28-5-2015
WiFi wordt gezegd alleen in de Lobby maar als je inlogt kun je van meerdere netwerken gebruik maken (na melden bij receptie, gratis) zodat je zowel bij zwembad als op je kamer (in ieder geval de kamer waar wij zaten) ook van internet gebruik maken. S
Tuan Le, 23-5-2015

Internet: Bij de receptie kon je je e-mailadres plus je kamernummer laten registeren en na 10 minuten moet je de eerste keer aanmelden met dat e-mailadres en je kamernummer inloggen. Af en toe hapert internet verbinding.

Iphone: Nadat je e-mailadres plus je kamernummer hebt laten registeren, is het beter dat je met je Iphone naar de receptie gaan en de medewerker vragen voor je in te stellen, want het is ingewikkelde dan een telefoon met Android.

Hamman en massage waren heerlijk.

Jannie de Ruijter, 11-5-2015
met de dolmus naar Avallar of andere kant op naar Konakli, leuk avonduitstapje. Op woensdag grote markt in Konakli, de moeite waard. Uitstapje geboekt om te gaan Raften, leuk en voor 20 Euro incl lunch zeker niet te duur. Is wel ver rijden je bent de hele dag onderweg. Ben je in Alanya is een etentje bij Floyd aan te bevelen, Nederlands resteaurant.

Wim, 21-10-2014
Damlatasgrot in Alanya: klein maar mooi, entree slechts € 2 p.p. en kinderen gratis. Winkeltjes in Avsallar, slechts 5 minuten met de taxi, een heel leuk klein plaatsje. Kasteel op de berg in Alanya: heen met de taxi en terug lopend: mooie uitzichten en leuke winkeltjes en restaurantjes onderweg, ongeveer 4 km.
Rene Gilain, 9-10-2014
De chinees en mediterrane(vis) restaurants zijn uitstekend in het hotel
marcel de haan, 19-8-2014
Als je graag niet aangekeken wordt als je wat te drinken besteld moet je hier naar toe gaan. Je krijgt wel je drank in een plasticbekertje ter grote van het bekertje waar je nog geen koffie in drinkt , pure waanzin.
Jan, 12-8-2014

Op dag van vertrek moet de kamer om 12:00 verlaten worden. Bijboeken is per uur mogelijk a €10 p.u., voorwaarde is wel dat er kamers beschikbaar zijn.

Handdoeken service vanaf 08:00. Onbeheerde handdoeken bij het zwembad werden dagelijks voor 08:15 weer verwijderd.

Het hotel is gelegen aan een doorgaande weg, overlast van het verkeer is er nauwelijks. Wel hadden wij de pech met de ligging van de kamer (3602) en de moskee aan de overkant van de weg.