Hotel Alaiye Resort & Spa *****

Hotel Alaiye Resort & Spa
Alaiye Resort & Spa
8,3

384 reviews over Hotel Alaiye Resort & Spa in het Nederlands

Goed hotel, veel russen, heel weinig nederlanders

Marloes, 2-10-2017

Een paar jaar geleden zijn we hier ook geweest en omdat het zo'n goed hotel is zijn we er nog een keer heen gegaan. Het is nog steeds een goed hotel, met nette en schone kamers en goed en gevarieerd eten. Een klein zandstrand die bij het hotel hoort is te bereiken via een kleine weg. Hier is ook een barretje aanwezig, waar je te drinken kan halen. Helaas zijn er nu veel russen (ook veel engelse en duitsers) en heel weinig (tot geen) Nederlanders. Dit was een paar jaar geleden wel anders, toen waren er meer nederlanders. We hebben hier niet echt last van gehad, maar de russen zijn vooral stug en asociaal volk en dit is een reden dat we niet zo gauw meer terug zullen gaan naar dit hotel.
Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

K bou, 16-9-2017

Slechte Service in hotel

Voor alles extra moet je betalen

Onvriendelijk personeel

Eten eentonig

Kortom noooit meer

Slecht hotel

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super

Dorien, 6-9-2017

Mooie kamer.lekker eten.Jammer dat er weinig Nederlanders zijn.Over t algemeen veel Turken en Russen, Maar geen last van gehad.Wel 2 uurtjes in de bus vanaf Alanya airport,Maar ook dat was te doen.Op de helft n rook/eetpauze
Gereisd met partner in september 2017

Geweldige vakantie

Dennis, 5-9-2017

Super vriendelijk en behulpzaam personeel, die zich op alle manier wel verstaanbaar probeerde te maken. En zoals overal in Turkije, als je begint met "merhaba" (Hallo) ben je halverwege. Er was eten in overvloed en ruim voldoende keuze (Thuis eet je namelijk ook niet iedere dag 6 soorten vlees). Het personeel vertelde dat er voor het eerst in 10 jaar Russen en Turken in het hotel verbleven, omdat Europeanen massaal weg blijven uit Turkije. Wij hebben geen enkele hinder ondervonden van de andere bezoekers. Het hotel heeft 6 waterglijbanen waar de kinderen zich uren kunnen vermaken. Net buiten de hoofdingang bevind zich aan de grote weg een bushalte voor de dolmus die je voor 5TL pp naar Alanya brengt. Ook zijn Avsallar en Konakli een bezoek waard om te winkelen. Vind het een echte aanrader en dit hotel staat absoluut op onze favorieten lijst.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gewoon goed

Alex, 31-8-2017

Vriendelijk personeel, willen alles voor je doen, eten genoeg variatie, soms niet helemaal warm maar acceptabel. Nette schone kamers, geweldig uitzicht. Winkeltjes in overvloed in de nabijheid. De plaatselijke winkels waarderen het echt als je hen bezoekt(bv de kapper). Voor herhaling zeker vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super relaxte vakantie

Sigrid Matthijssen, 17-8-2017

Mooi en verzorgt resort!

Wij hebben een heerlijke week gehad die omgevlogen is.

Eten prima verzorgt, vriendelijk personeel, variërend entertainment.

2 min puntjes: slecht Engels sprekend personeel. De Russen, asociaal volk tegen alles en iedereen en personeel durft er niets van te zeggen.

Maar al met al kan ik het resort zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie in een super hotel

Linda, 15-8-2017

Alaye is een heel goed hotel. Super eten( ik heb altijd last van darmproblemen..nu niet). Klein strand maar altijd wel plek. De kamer prima, goed schoon..ook met een extra bed erbij nog ruim genoeg. Veel barretjes.lekkere cocktails.weinig nederlanders..zeer veel russen waar we geen last van hadden. Leuke shows.Wij hebben er nu 16 dgn op zitten en nog 5 te gaan.. we zijn het nog niet zat.De klagende mensen over...het zelfde eten krijgen,pure onzin. Na een week wordt het programma herhaalt maar de keus is zo enorm dat je niet eens alles geproeft hebt zelfs niet na zoveel dagen. De moskee hoor je soms wel maarja je zit dan ook in Turkije.. het versterkt het vakantiegevoel, zeg maar.Alaye park aan de overkant van de weg is leuk voor jongere gezinnen of als je wat meer rust wilt. Ijsjes kan je daar gratis halen. Veel leuke winkeltjes in de buurt... niet duurder dan in de stad Alanya. Erg leuk om even een paar keer te lopen.Een pré: altijd wel een strandbedje...ook bij het zwembad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

perfect resort

taner ates, 27-7-2017

heerlijk 2 weken op vakantie geweest met gezin en kind voor de vakantie wat gelezen op internet maar klopt niks van het is een heerlijk hotel kind vriendelijk animatie team is perfect het eten is goed strand op loopafstand winkels op loopafstand ik raad het zeker aan om een leuk vakantie te boeken
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Niet meer wat het was in 2011

Lucien, 18-7-2017

Wij gingen voor de 2de keer naar dit resort,zijn in 2011 ook geweest,toen was het super

Het eten was goed en gevarieerd.

Veel russen,dus russisch georienteerd,de russen kregen drinken in plastic bekers en nederlanders kregen meestal uit papieren bekers,

De kamer was goed schoon en ruim

Bij de laaste dag zou ik mijn bandje moeten omruilen voor een witte,dus kon je geen alcholishe drankjes meer nuttigen die dag,terwijl ik er wel voor betaald heb.Heb dus dit ook geweigerd.

Er waren een paar mensen van de bediening aardig,maar over het algemeen niet vriendelijk tegen nederlanders.

Conclusie,niet meer voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima familiehotel

Familie Oud, 17-7-2017

We hebben een hele fijne tijd gehad in Alaiye. Ontvangst bij receptie was top. Kamer en badkamer worden dagelijks schoongemaakt, en dagelijks nieuw water in de koelkast. Eten; heel veel keus, maar het blijft een buffet, veel rijst, salade enzo. In het A la carte restaurant kreeg je een standaard gerecht, viel niets te kiezen. De snackbar (pizza, patat met kebab) was wel weer prima! Personeel werkt hard, en is over het algemeen vriendelijk. Zwembad is super, glijbanen zijn ook leuk voor kinderen. Animatie is ook in orde, de hele dag door spelletjes voor groot en klein. Gasten komen vooral uit Duitsland, Turkije, Nederland en Rusland. Verder geen last gehad van de Russen, (meer van de Turken die zich de baas voelen in het hotel). Alaiye is ons zeer goed bevallen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alaiye Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alaiye Resort & Spa in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alaiye Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alaiye Resort & Spa scoort een 8.32 uit 10 op basis van 394 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: