8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alaiye Resort & Spa***** bij :

379 reviews over Hotel Alaiye Resort & Spa in het Nederlands

Super relaxte vakantie

Sigrid Matthijssen, 17-8-2017

Mooi en verzorgt resort!

Wij hebben een heerlijke week gehad die omgevlogen is.

Eten prima verzorgt, vriendelijk personeel, variërend entertainment.

2 min puntjes: slecht Engels sprekend personeel. De Russen, asociaal volk tegen alles en iedereen en personeel durft er niets van te zeggen.

Maar al met al kan ik het resort zeker aanraden!

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke vakantie in een super hotel

Linda, 15-8-2017

Alaye is een heel goed hotel. Super eten( ik heb altijd last van darmproblemen..nu niet). Klein strand maar altijd wel plek. De kamer prima, goed schoon..ook met een extra bed erbij nog ruim genoeg. Veel barretjes.lekkere cocktails.weinig nederlanders..zeer veel russen waar we geen last van hadden. Leuke shows.Wij hebben er nu 16 dgn op zitten en nog 5 te gaan.. we zijn het nog niet zat.De klagende mensen over...het zelfde eten krijgen,pure onzin. Na een week wordt het programma herhaalt maar de keus is zo enorm dat je niet eens alles geproeft hebt zelfs niet na zoveel dagen. De moskee hoor je soms wel maarja je zit dan ook in Turkije.. het versterkt het vakantiegevoel, zeg maar.Alaye park aan de overkant van de weg is leuk voor jongere gezinnen of als je wat meer rust wilt. Ijsjes kan je daar gratis halen. Veel leuke winkeltjes in de buurt... niet duurder dan in de stad Alanya. Erg leuk om even een paar keer te lopen.Een pré: altijd wel een strandbedje...ook bij het zwembad.

perfect resort

taner ates, 27-7-2017

heerlijk 2 weken op vakantie geweest met gezin en kind voor de vakantie wat gelezen op internet maar klopt niks van het is een heerlijk hotel kind vriendelijk animatie team is perfect het eten is goed strand op loopafstand winkels op loopafstand ik raad het zeker aan om een leuk vakantie te boeken

Niet meer wat het was in 2011

Lucien, 18-7-2017

Wij gingen voor de 2de keer naar dit resort,zijn in 2011 ook geweest,toen was het super

Het eten was goed en gevarieerd.

Veel russen,dus russisch georienteerd,de russen kregen drinken in plastic bekers en nederlanders kregen meestal uit papieren bekers,

De kamer was goed schoon en ruim

Bij de laaste dag zou ik mijn bandje moeten omruilen voor een witte,dus kon je geen alcholishe drankjes meer nuttigen die dag,terwijl ik er wel voor betaald heb.Heb dus dit ook geweigerd.

Er waren een paar mensen van de bediening aardig,maar over het algemeen niet vriendelijk tegen nederlanders.

Conclusie,niet meer voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima familiehotel

Familie Oud, 17-7-2017

We hebben een hele fijne tijd gehad in Alaiye. Ontvangst bij receptie was top. Kamer en badkamer worden dagelijks schoongemaakt, en dagelijks nieuw water in de koelkast. Eten; heel veel keus, maar het blijft een buffet, veel rijst, salade enzo. In het A la carte restaurant kreeg je een standaard gerecht, viel niets te kiezen. De snackbar (pizza, patat met kebab) was wel weer prima! Personeel werkt hard, en is over het algemeen vriendelijk. Zwembad is super, glijbanen zijn ook leuk voor kinderen. Animatie is ook in orde, de hele dag door spelletjes voor groot en klein. Gasten komen vooral uit Duitsland, Turkije, Nederland en Rusland. Verder geen last gehad van de Russen, (meer van de Turken die zich de baas voelen in het hotel). Alaiye is ons zeer goed bevallen.
Gereisd familie in juli 2017

Zeer goed hotel en gezellig

Alma de vegte, 12-6-2017

Zeergoed hotel vriendlijk personeel

Veel Annematir

Eten zeer goed

Buiten het resort gezellige winkeltjes

Bediening zeer goed

Veel Russen

Gereisd met partner in juni 2017

Super leuk en goede service

Zarin, 15-5-2017

Super leuk. Ik lees net een reactie van iemand die ook in de periode die wij daar waren zo enorm negatief over dit hotel is. Ik vind het zo jammer dat er dit soort negatieve mensen ook bestaan. Het is een super leuk hotel met heerlijk eten, dagelijks schoonmaak van de kamers en schone handdoeken. Fantastisch animatieteam. Goede service als je iets vraagt. De liften doen het prima. Wij hadden met vrienden apart geboekt maar gevraagd voor kamers naast elkaar en was binnen 10 minuten geregeld. Heerlijke massage en wellness en sportactiviteiten. Autohuur vele malen goedkoper dan buiten het hotel. Kindervriendelijk en heerlijke dranken. Al met al een top vakantie gehad en wij zullen zeker terugkomen!!!
Gereisd familie in april 2017

Prima resort!

Susanne, 12-5-2017

Wij zijn onlangs 11 dagen in Alaiye resort geweest. Voor ons was het de eerste keer All Inclusive en dat is erggoed bevallen.

Het hotel ziet er prima uit, er is veel personeel die allemaal erg hard werken. Zwembad en zijn prima, onze kinderen vonden de glijbanen erg leuk (deze zijn 's ochtends een aantal uren open en 's middags een aantal uren). Het resort ligt direct aan het strand. Er zitten erg veel Russen. Op zich heb ik daar geen problemen mee, alleen ze zijn met eten erg onbeschoft, scheppen borden vol op waarvan de helft blijft liggen. Meerdere malen gehad dat ik een stuk pizza wilde pakken en er net een Rus voor me was die er een stuk of 8 pakte waardoor de schaal leeg was.

Verder enorm genoten van onze vakantie!

Gereisd familie in april 2017

Vreselijk hotel

Kees, 10-5-2017

Op de foto's die bij de reisorganisatie te zien zijn, ziet het er allemaal heel mooi uit. Schijn bedriegt echter.

Wij zouden 2 kamers vlak bij elkaar krijgen, omdat de kinderen dit prettiger vonden, echter hadden we 2 kamers op verschillende etages.

De kamers zijn 2x schoongemaakt in de week dat wij er waren.

We hebben elke dag bij de receptie moeten vragen om schone handdoeken zodat we konden douchen, en om toiletpapier.

De matrassen zijn aan vervanging toe, ze zijn wat doorgezakt en de vering voel je er doorheen.

Het eten is erg eentonig, wat er s middags te eten was , was er s avonds ook, en elke dag hetzelfde. Geen variatie dus in het eten, smaakt op zich wel goed.

Middernacht snack bestaat uit soep met brood, rijst, spaghettisaus zonder spaghetti en wat groente. Erg jammer dat er niet ook wat jam, of beleg te krijgen is.

Helft van de zwembaden en faciliteiten is maar open, als je er naar vraagt dan krijg je als antwoord, dat het alleen open is tijdens vakantieperiodes?

A la carte restaurants zijn niet open. Het grote zwembad is wel mooi. Entertainment is wel leuk.

De tv kan maar op een bepaald volume staan waardoor je, als je wat minder goed hoort, niks kan volgen op de tv.

De liften zijn constant stuk, waardoor je steeds met de trap naar boven moet, en dat is niet leuk als je op de 4e of 5e etage zit. Ze worden wel gerepareerd maar uur later zijn ze weer stuk.

2 dagen kon je geen cocktails of borrel krijgen omdat er geen drank was.

Het hele hotel is verouderd en aan een opknapbeurt of vervanging toe.

Ik heb al eerder hier gelezen van iemand die waarschuwt voor het neuzen in de koffers, bij ons zijn er zelfs souvenirs verdwenen....

Er zitten erg veel russen in het hotel, die zijn ronduit onbeschoft, als jij je eten op een tafeltje neerzet en wat drinken gaat halen, zetten ze gewoon je bord aan de kant en gaan aan jou tafel zitten of ze duwen je aan de kant bij het buffet. Ook bij de bar worden de russen eerder geholpen dan andere gasten. Ze hebben ook een ander kleur bandje als de rest van de gasten.

Je betaald een hoop geld voor een vakantie en krijgt absoluut geen waar voor je geld. Wij waren blij om naar huis te gaan en hebben gewoon geen fijne vakantie gehad. Erg jammer.

Dit is ons nog nooit overkomen.

Gereisd familie in mei 2017

Na 2 jaar nog steeds super verblijf. Love it

Liselore Groot, 8-5-2017

Net een dag terug van mijn verblijf op Alaiye Resort. Wil nu al weer terug. Super mooie kamer, De Spa op resort is aanrader/schoon met name de massages zijn relaxt en professioneel. Voor mij was Caglar een topper. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Als altijd ben ik super tevreden over animatieteam met name Baris en Tarkan. Zo professioneel en klantgericht.

Ik ga over 69 dagen weer hier naar toe. Tel nu al af. Omdat ik vanwege vertrek naar huis niet meer kon eten, gevraagd of ik toch even iets kon eten aan de manager van het restaurant. En dat kon. Wat een service. Alleen maar positief.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alaiye Resort & Spa in Incekum / Avsallar (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alaiye Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alaiye Resort & Spa scoort een 8.34 uit 10 op basis van 389 reviews.