Hotel Presa di Finica *****

Presa di Finica
8,1

73 tips over Presa di Finica

Smoddejonge, 24-3-2014
Ga winkelen in Kemer, geweldige stad.
Sven, 13-1-2014
met de taxi naar kemer met meerdere mensen van het hotel.
vandepladutse, 13-9-2013
Prachtige kust, zeer interessant binnenland. Huur een wagen en neem oordoppen mee.Ga zeker naar het "à la carte restaurant", en bestel een uitstekende witte wijn.

cuperus, 28-6-2013

Laat iets van de onmiddelijke omgeving zien op 5 km afstang zijn GROTWONINGEN net als in MYRA. Te ver om te lopen in de HITTE.

Fietsen is zelfmoord .en doet dus ook niemand

mikeberbee, 27-4-2013
    Wil je het echte turkije zien kom dan zeker langs bij finike (presa di finica ) mooie looproutes door en langs de bergen en tussen de lokale bevolking.
    B. Elsbergen, 2-3-2013
    TIP : als je ervan houdt om s' morgens een kopje thee of koffie op je kamer te drinken, neem dan een waterkoker mee !

Love Turkey , 24-2-2013
    ga met de bus naar antalya...
    Niels, 29-1-2013
    Wij hadden onze twee slaapkamers in een bijgebouw. Voor mensen die minder goed ter been zijn of met hele kleine kinderen, kan dit een probleem zijn.
    Dik, 10-11-2012
    Bezoek het plaatsje Olympos en wandel langs de rivier met prachtige Oleanders en ruïnes langs haar grind oever naar de kust. Dat levert prachtige plaatjes op van een bijna idyllische omgeving.
    Corry en Jan, 12-10-2012
    We hebben geen tips maar mira zou iets moois moeten zijn. Doordat wij al een rondreis hadden gemaakt wilde wij juist uitrusten en genieten . Maar dit hotel op die plaats vooral het afgelegen liggen was niet ons plekje . dus wij zullen hier nooit meer terug komen .

Onze bezoekers bekeken ook: