Hotel Carols makadi Resort *****

Carols makadi Resort
8,7

3 reviews over Hotel Carols makadi Resort in het Nederlands

wenda, 19-5-2008

We zijn hier vorig jaar in juni geweest. Het is een erg mooi hotel.Het snorkelen is een aanrader, zo ook de waterschoentjes.

Ik vond het eten niet bijzonder. Ben ook ziek geweest, maar eventjes langs de apotheek en je hebt geen last meer.

Het hotel ligt best afgelegen. Hurghada stad is erg vies.

Verder hebben we een prima vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Jolien, 13-1-2008

Wij zijn een week in dit hotel geweest. Alles was er prachtig, mooi hotel, mooie zwembaden, het eten was lekker en schitterende plekken om te duiken. Het enige wat iets minder was, het ziek zijn. Voor iedereen imonium mee.
Gereisd familie in januari 2008

anita van eekelen, 9-8-2007

het eten is echt geen 5 sterren hotel waard.

130 minuten rijden naar hurgada voor een hamburger, omdat het eten echt van geen kant smaakte.

elke dag hetzelfde, rijst pasta rijst pasta, kip dit en kip dat.

ben blij dat wij thuis zijn voot het eten.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carols makadi Resort in Finike, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carols makadi Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carols makadi Resort scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.