Pension Choo Choo

7,5

4 reviews over Pension Choo Choo in het Nederlands

Aardig hotelletje

Specie, 13-2-2016

De ligging van het hotel viel nogal tegen: we kwamen aan in het weekend en het was stervensdruk op de weg langs het hotel. Aangezien het restaurant van het hotel op een terras aan de overkant van de weg lag, was het niet erg relaxed om er naartoe te gaan of te zitten. Er was wel een overdekt restaurant naast het hotel, maar dat werd alleen gebruikt als keuken en receptie. De volgende dag was het wel een stuk rustiger gelukkig. Ook het 'schitterende' uitzicht was niet zo adembenemend als verwacht. Ja, het was mooi, maar als je wat meer van de wereld hebt gezien weet je dat dit nog niet zo heel bijzonder is. We vonden het uitzicht op het meer onderweg vanaf de bergen veel mooier.

De mensen waren vriendelijk en de bediening was goed, evenals het eten. We hebben hier de lekkerste köfte van heel Turkije gegeten (nou ja, in onze beleving dan).

De kamer was héél erg klein: we konden onze koffers er niet open neerleggen en wie aan de linkerkant van het bed lag moest over het bed heen klimmen (bed stond ook met de zijkant tegen de muur). We hadden het gevoel dat we met z'n tweeën in een éénpersoonskamer waren geduwd. Het uitzicht vanuit de kamer was een oud dak en een struik. Verder was er niets te zien. Het meubilair was wat verouderd en er stond zelfs oud meubilair van een andere kamer op de gang. Het gaf een wat armoedige indruk. De badkamer was ook klein, maar wel mooi en nieuw.

Gereisd met partner in september 2015

Wat een plek !!

Marlou, 4-7-2011

Choo Choo pension ligt aan het Egirdir meer en het uitzicht is fenomenaal. Eten en service is werkelijk fantastisch. Niets op aan te merken. Je wordt volledig in de watten gelegd. Huur een auto en ga de omgeving verkennen. Soms waan je je echt in het paradijs. Kamers zijn prima, goede bedden, airco en tv op de kamer. Douche/toilet zijn begin 2011 gerenoveerd. Als je van authentiek Turkije houdt en van een rustige, relaxte omgeving, dan ben je hier zeker op de juiste plaats.
Gereisd met vrienden in juni 2011

Een echte aanrader

Marijke, 26-6-2011

Schone ruime kamers met mooie badkamer. Eten wordt bij mooi weer geserveerd op terras aan het meer. De jonge eigenaar is zeer gastvrij, spreekt Engels , heeft gevoel voor humor en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Hij kookt ook heerlijk in zijn eigen restaurant en het ontbijt is erg goed.
Gereisd met partner in juni 2011

Een fantastisch gelegen plek aan het meer

Irene Visser, 3-6-2010

Het pension is eenvoudig maar schoon. Het bijbehorende restaurant serveert prima Turkse home-made gerechten en vis uit het meer.
Gereisd alleenreizend in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Choo Choo in Egirdir / Isparta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Choo Choo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Choo Choo scoort een 7.5 uit 10 op basis van 5 reviews.