Hotel WL White Lilyum *****

6,2

28 reviews over Hotel WL White Lilyum in het Nederlands

geen 4sterren +

fiji, 15-9-2013

In september naar dit hotel geweest. Werd ons aangeprezen als een 5 sterren hotel wat dit absoluut niet is. het eten was kou en weinig van keuze. De badkamer was met bad en douche maar enorm vuil. Personeel aan receptie was absoluut niet vriendelijk. Is volledig op de russen afgesteld
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Geschrokken

Celien Van der Stuyft, 30-7-2013

Ik ben 4 jaar geleden naar Marmaris geweest in Turkije waar ik een schitterende reis heb meegemaakt, ik dacht dit jaar we proberen eens een andere plek maar dat is dik tegen gevallen. We kwamen rond midernacht aan in het hotel waar de mensen van de balie zelf geen Engels verstonden?? Koffers naar de kamer gebracht, ging ik eens kijken in de badkamer hing er schimmel in de douche.. Nadien nog even naar beneden waar we nog iets te kregen krijgen van eten, maar geen hoogstaander. Na 5 dagen hebben we gesmeekt bij onze reisleider voor een nieuw hotel, eerst wouden ze ons die niet geven maar na lang aandringen toch nog een ander hotel gekregen, een halve ster minder maar een klasse voor U tegen te zeggen! Dat hotel was echt goed, mensen die Engels spraken en die moeite deden voor het u naar u zin te maken! Blij dat ik heb doorgezet maar mijn verhaal krijgt nog een staartje!!
Gereisd met vrienden in juli 2013

Dit nooit meer!!!!

Gryson Gabrielle, 23-9-2012

geen woorden voor ????

Als ge goedkoop naar Rusland OF Polen wil boek dan White Lylium,vol Russen en Polen ,Oostblokkers bij de vleet

Balie die geen Frans ,Nederlands,Engels of Frans spreekt ??????

Gereisd met partner in september 2012

Dit nooit meer!!!

Anouck, 16-9-2012

Bij aankomst aan de receptie(19u30) kregen we een werknemer voor ons die absoluut tegen zijn zin ons bediende (was dit omdat we Belg zijn en niet Russisch?). Deze man verstond GEEN engels, enkel Russisch. Kregen dus geen uitleg over hotel, eten, accommodaties,.. Na we onze koffers op de kamer hadden gezet (hebben toen al een lek ontdekt in de badkamer), zijn we naar restaurant gegaan. Er was niets meer van eten over, als er een beetje over was... het was ijskoud!! Mijn vriend ging om drinkwater, daar verstonden ze hem niet en kreeg hij een soort Fanta mee. Vakantie startte in mineur. Volgende morgen, absoluut een vies ontbijt. Zure beleg, .. amper iets gegeten. Zijn toen beklag gaan doen bij touroperator, hebben zelfs om een ander hotel durven vragen. Zo ging de vakantie maar door: slecht eten ( kreeg maag- & buikklachten en heb er nog altijd last van), verveling, slechte service, Russen zijn echte varkens, geen ALL-IN. Zijn heel onze vakantie het hotel moeten uitvluchten. Enz...
Gereisd met partner in september 2012

nooit meer

Marijke Debroe uit Torhout, 29-9-2011

Restaurant vuil en vies, vuil bestek en borden en tafels. Aangebrand vlees of vis !! Weinig keuze .Aan de receptie verstaan ze alleen Turks. Ligging is goed kamers wel proper.
Gereisd met vrienden in september 2011

Fantastische plek

eva, 19-9-2011

Het is heel prachtig daar. Heel erg mooi. Ik kan niet wachten totdat het weer vakantie is.
Gereisd met vrienden in juni 2010

Nooit meer...

Kato, 20-2-2011

De kamers zijn modern en net, maar daar stopt het.

Het eten is er niet lekker, buiten het hotel kan je véél beter eten voor weinig geld! Ook is de wijn in het hotel gewoonweg slecht!

Het is een klein hotel, geen tuinen aan, geen domein, helemaal ingesloten tussen andere hotels zodat je soms de muziek van een ander hotel hoort spelen aan ons zwembad.

Er hangt helemaal geen sfeer in het hotel, de animatie zijn twee mannen en dit stelt helemaal niets voor!

Ben al 10 keer in Turkije geweest, en stel zeker geen hoge eisen, maar dit hotel boek ik nooit meer! De andere Belgen deelden onze mening.

Net buiten het hotel zijn winkeltjes, maar Kemer is veel te duur door al de Russen die daar grof geld opdoen. De prijzen zijn even duur als in belgie!

Je kan beter naar Bodrum of Side gaan, daar zijn de 5 sterren hotels echt 5 sterren waard! Maar Kemer en hotel White Lilyum nooit meer!

Gereisd met vrienden in september 2010

Slechtste vakantie ooit!!

J.DB, 27-12-2010

Dit jaar in September zijn mijn vriendin en ik naar White Lilyum vertrokken. Maar veel positiefs over dit hotel valt er niet te zeggen. De ligging is zeer slecht, er is niks in de omgeving, omliggende hotels zeer vuil. Het eten is met één woord slecht te noemen, elke dag ongeveer hetzelfde goedje, weinig variatie en onsmakelijk, vandaar problemen met de stoelgang, en ik niet alleen. Zeer onvriendelijk personeel, deden alles met tegenzin, met uitzondering van de balie. Sport en animatie zeer ondermaats. En het ergste van al, dat 90% Russen zijn, zowel in het hotel, als in de streek rond Kemer, waar ons niet op gewezen was bij boeking.... En dit voor mijn eerste keer Turkije, al is dit natuurlijk niet te veralgemenen. Positief: Mooi zwembad, mooie kamers, een tiental Belgen om de moed er samen in te houden. (Alle aanwezige Belgen hebben samen beklag aangetekend tegen dit zo gezegde 4-sterren hotel). Conclusie: nooit meer!
Gereisd met partner in september 2010

dit nooit meer

VAN DE VOORDE RONALD, 17-10-2010

kamers zeer goed vernieuwd hotel eten eentonig enkoud de bar plakerig traage bediening niet word er aan de kant gedaan anniematie 2man veel lawaai maar ze doen niets was reeds 20 maal in turkye steeds 4,5 en 5 sterren maar dit het minste van al
Gereisd met partner in oktober 2010

nooit terug

Detaye F., 18-9-2010

Gaan zeker niet terug,hotel ligt ingesloten tussen andere hotels,geen tuin,eten liet te wensen over(monotoon),wijn,wit of rood, niet te drinken,koffieautomaten afgesteld op halve tassen en veel defect,vaatwerk niet proper dus onhygienisch,lang aanschuiven bij middag en avondmaal.Animatie ondermaats lobbybar wel ok,beachbar is een lachertje met enkel frisdrank.Onze kamer was proper,maar alles samen werd ons verblijf gered door het mooie weer.Hotel zelf geven wij met moeite 3 sterren
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WL White Lilyum in Camyuva (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WL White Lilyum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WL White Lilyum scoort een 6.23 uit 10 op basis van 39 reviews.