Hotel Vera Forest Resort *****

6,2

13 reviews over Hotel Vera Forest Resort in het Nederlands

Niet boeken!

Munsch, 19-3-2009

Super slecht, geen airco, 3 dagen geen water, eten wat je nog niet aan de varkens zou moeten voeren. super-superslecht!
Gereisd met vrienden in februari 2009

Jeroen Stekelenburg, 1-11-2007

Dan weet ik niet op welke etage u gezeten heeft meneer, maar wij deden er zeker 20 a 25 minuten over om op het strand te komen. Wellicht was u van ten voren ook op de hoogte dat uw hotel op een berg lag, dat scheelt dan alweer, wij wisten dat niet en als je dan moeilijk ter been bent...De airco deed het bij ons ook niet inderdaad. De kamer was op zich oké waren het niet dat er veel stuk was en we 1 dag zonder water hebben gezeten. Met klachten werd weinig tot niets gedaan.
Gereisd met vrienden in november 2007

A.Albregts, 16-8-2007

wat een negatieve verhalen...wij hebben genoten en keken onze ogen uit! Het leek de Efteling wel, bomen groeiden zelfs door je kamer.De familiekamer was erg ruim en heerlijk met airco.Het eten was geweldig, wat een keus iedere keer weer.Een enorm actief animatieteam, vriendelijk personeel.(Ja..ze spreken meer Russisch dan Engels, oke)en je moest een stukje lopen,hooguit 10 min.!!

De Russen waren prima mensen, ik ergerde me vooral aan al die andere mensen die van kleine dingen liepen te balen, relax.. je hebt vakantie!

Gereisd familie in augustus 2007

Caroline Bartels- Schaap, 7-8-2007

veel russen, waterglijbanen waren niet glad meer en hier en daar stuk. Zwembad rook bij tijd en wijlen niet lekker.

Goede animatie overdag en 's avonds, prachtige shows

De hotel kamer was prima, schoon alleen de airco liet het wel eens afweten.

Gereisd familie in juli 2007

Miranda de Graaf, 13-7-2007

Er is ons niet verteld dat Vera Forest op een berg lag, wij wilden zo laag mogelijk zitten (vanwege reuma) maar we kwamen in Forest bijna zo hoog mogelijk te zitten (etage 6). In Aqua konden we niet terecht, alles zat vol. Het eten was veelal hetzelfde en we waren de enige nederlanders in het hotel. Het stikte er van de Russen. Personeel was aardig maar sprak slecht engels. Drankjes moest je zelf halen maar we zagen dat anderen wel bediend werden. Er waren ook mensen die bier wilden en het niet kregen terwijl anderen het wel kregen van dezelfde knul. W.c 's complex vaak smerig en /of geen toiletpapier. Geen 5 sterren waard maar hooguit 3. Heb verleden jaar in een 3+ sterren hotel gezeten, dat hotel was vele malen beter. Wilt u toch gaan, dan kunt u beter voor Vera Aqua gaan.

Gereisd met partner in juli 2007

Wim de Vries, 13-7-2007

Airco deed het niet, alles was kapot in onze kamer. Het hotel lag op een berg, wat ons niet verteld was, dit staat ook niet in de reisgids (slechte reisorganisatie). Als je in Forest zit dan moet je eerst een half uur lopen voordat je kunt eten (bij Aqua) en 35 a 40 min. lopen naar het strand. Het eten was veelal hetzelfde en was vaak koud. De Russen werden voorgetrokken, zij werden bediend. W.c 's bij het strand en elders vies en vaak zonder w.c papier. Personeel sprak geen tot slecht Engels. Eettafeltjes waren vaak vies, je moest zoeken als een gek naar bestek en alles stond op onlogische plaatsen w.b. het eten. Kids van de Russen (ca 2 a 3 jaar) dronken wijn van de tap (selfservice) een schande!
Gereisd met partner in juli 2007

Wim de Vries, 19-6-2007

Airco deed het niet, alles was kapot in onze kamer. Het hotel lag op een berg, wat ons niet verteld was, dit staat ook niet in de reisgids van DTI (slechte reisorganisatie) Oad of welke dan ook. Dti zei dat het in hun reisgids wel staat, echt niet! Dti kon wel een ander hotel voor ons regelen maar dan moesten we 200 euro bijbetalen voor het hotel p.p. en 180 euro aan taxikosten! Als je in Forest zit dan moet je eerst een half uur lopen voordat je kunt eten (bij Aqua) en 35 a 40 min. lopen naar het strand. Het eten was veelal hetzelfde en was vaak koud. De Russen werden voorgetrokken, zij werden wel bediend. W.c 's bij het strand en elders vies en vaak zonder w.c papier. Personeel sprak geen tot slecht Engels. Zwembaden slecht onderhouden. Eettafeltjes waren vaak vies, je moest zoeken als een gek naar bestek en alles stond op onlogische plaatsen w.b. het eten. Kids van de Russen (ca 2 a 3 jaar) dronken wijn van de tap (selfservice) een schande!
Gereisd met partner in augustus 2006

Mickey, 1-9-2006

Werkelijk een droompark! Vele zwembaden, restaurants etc. Echt aan te bevelen!
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Kloese, 30-8-2006

Hotel is voor kids het einde. Mag nog niet voor een 5 sterren hotel doorgaan. Alleen maar Russen en mensen uit Kossavo. Eten daarop gebasseerd. Zwembad zeker niet schoon. Personeel is doorgaans vriendelijk.Spreekt voornamelijk Turks en Russisch. Ons kapot geirriteerd aan de Russen. Trek je combatschoenen maar aan en douw gewoon terug. Zeker niet als je een zogeloze vakantie wilt hebben, want dat is dan onmogelijk!!!
Gereisd anders in augustus 2006

Bert, Helen, Dominique en Mathijs, 23-8-2006

We hadden geboekt bij het Aqua resort maar kwamen terecht bij het Forest resort. Achteraf bleek dat de kamers iets groter waren. Oke het is iets verder lopen naar de zee. Over het hotelaccomodatie geen klagen alles prima voor elkaar. Wel veel Russen. Volop keuze bij het eten. Wil je iets anders dan ga je naar het Forest Restaurant (ook all incl.) Prima animatie 's avonds. Gewoon een heerlijke vakantie gehad. 4 zwembaden en nog eens 3 kinderbadjes lekker toch. Ga zeker een keer terug!
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Forest Resort in Camyuva (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Forest Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vera Forest Resort scoort een 6.15 uit 10 op basis van 13 reviews.