Hotel Asdem Garden ***

Asdem Garden
7,7

9 reviews over Hotel Asdem Garden in het Nederlands

marianne mogge-nauss, 20-8-2006

Prima hotel, kamers waren goed en schoon. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Strand vlak bij heerlijk.

Alleen het restaurant zou wel iets schoner mogen. De vloer was enorm vies

en de placemates op de tafels erg plakkerig. Het eten was redelijk.

We zijn er geweest van 9 tm 16 augustus 2006

Gereisd anders in augustus 2006

Frans en Monique Verschuren, 13-8-2006

Wij waren hier van 16-07-2006 t/m 30-07-2006. Prima hotel, personeel doet alles om het de gasten naar de zin te maken. Rustig dorpje. Mooi eigen strandje. Schone kamers, prima Turkse keuken met veel variatie. Vergeet geen waterschoentjes te kopen in het dorp. Op het strand liggen keitjes. Excursies kun je prima boeken bij Touroperator. De dolmus en het postkantoor liggen om de hoek.
Gereisd anders in augustus 2006

A.O en K.O., 14-8-2005

We zijn net terug van een vakantie van 3 weken in Camyuva, Asdem Garden. Het is een hele mooie hotel, service is prima, eten is echt erg lekker (er is nooit tekort), zwembad is ruim genoeg. Strand is ongv 300 meter lopen, en er zijn zat ligplaatsen. De kamers zijn netjes, met airco, en er is dagelijkse schoonmaak van de kamers, inclusief handdoeken, etc. Gratis lokale dranken van 10:00 tot 23:00.

Enige vervelende vonden wij de hoeveelheid aan Duitse toeristen, die om 5uur!!! in de ochtend opstonden om ligstoelen bij het zwembad te bezetten door handdoeken te plaatsen. Echt walgelijk die Duitsers. Maar, dat doen ze hier in Nederland ook.

Er zijn 2 aardige discotheken (Flamingo, en eentje van een hotel).

100 meter bij het hotel vandaan is er ook een hele aardig bar (Monte Carlo) waar we vrienden hebben gemaakt.

Gereisd anders in augustus 2005

Joop de Vries, 3-11-2004

Wij zijn 14 dagen in het hotel geweest en hebben in die tijd een prachtige vakantie gehad .In het hotel (herfstvakantie )zaten veel engelse ,duitse ,nederlandse en belgen wat het heel gezellig maakte .Het eten was van uitstekende kwaliteit en ruim gesorteerdt.

De bar was gezellig en je werd binnen de korste tijd geholpen .

Het personeel was uitermate vriendelijk.

Voor een drie sterren hotel is dit een absolute aanrader.Rustig ,schoon en erg behulpzaam personeel.Met een dolmüs ,2 minuten lopen van het hotel ben je zomaar in Kemer

Aafke en Joop de Vries

12-10-04

Gereisd anders in november 2004

erica en jan, 17-10-2004

De service liet erg te wensen over. Je kon goed merken dat het seizoen ten einde liep. Personeel was niet gastvriendelijk. Alles wat je vroeg was te veel. Een serieus minpuntje is dat het personeel achter de receptie amper engels of duits spreekt. Ook het eten mankeert het een en ander aan. Tijdens onze vakantie zijn er erg veel zieken geweest, door het eten. De hygiene in en om het restaurant is zeer slecht. De kamers worden wel goed schoongemaakt. Verder is het All-Inclusive niet zo als het beschreven staat. Dus denk drie keer na voordat je naar dit hotel gaat. In andere plaatsen kun je voor de zelfde prijs wel een beter hotel krijgen.

cor en gerda, 10-10-2004

wij zijn net 1 dag terug van een verblijf in Asdem Garden en het was op het weer na, 3 dagen erg bewolkt en regenachtig, een supervakantie, het eten was veel beter dan we verwacht hadden en het personeel was vriendelijk en erg service gericht. kortom een aanrader voor een leuke vakantie voor een klein prijsje.

Macbode, 8-10-2004

we zijn net terug van een verblijf in dit hotel (8 dagen)

Wij vonden het erug jammer dat er bij thema-avonden alleen turks en russisch werd gesproken. (70% van de gasten kwam uit rusland)

Het hotel heeft een erug goede indruk achter gelaten bij ons. De manager en de crew zijn erug vriendelijk en doen hun best om de gasten in de watten te leggen.

Het eten was erug goed, en uitgebreid.

Elke dag worden de kamers schoongemaakt.

Alleen de afstand naar het strand is bijna 600m lopen, en helaas kiezelstrand.

De gemiddelde temp. in oktober is 32 graden !!

Sijbren en Ingrid, 10-7-2004

Het hotel is netjes en het personeel vriendelijk met een servicegerichte instelling. Het eten is goed, maar wel erg Turks, dus je moet er van houden.

In het plaatsje is niet veel meer te beleven dan winkelen en in die hitte geregeld in de dolmus stappen is geen pretje.

Voor een relaxte zonvakantie zit je hier perfect, zeker voor zo'n lage prijs.

Gereisd anders in juli 2004

peter & susan, 3-5-2004

alles netjes in en om hotel alleen jammer dat het hotel net de eerste week open had van dit seisoen, erg weinig gasten, dus het hele team stond klaar voor pakweg 25 gasten. aan service dus echt geen gebrek. verder mooie kamer, goede bedden, eten was goed alleen weinig keuze, wel veel salades. voor drie sterren een prima hotel!
Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asdem Garden in Camyuva (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asdem Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asdem Garden scoort een 7.67 uit 10 op basis van 9 reviews.