9,3

Uitstekend

790 reviews over Hotel Voyage Belek in het Nederlands

Tweede keer, weer fantastische vakantie

Margriet Seijsener, 14-8-2017

We zijn voor de tweede keer geweest, alles weer prima in orde, fijne schone kamers, vriendelijke schoonmakers, al het personeel trouwens, behulpzaam en vriendelijk, restaurants en eten top! Zwembaden genoeg, glijbanen genoeg, animatieteam was weer top!! Erg gelachen en genoten, besluit is alweer genomen, volgend jaar weer, hopend dat er nog weer bekende gezichten bij het personeel EN animatieteam zijn! Enige puntje wat ik vorig jaar ook al minder vond was de receptie, niet al te vriendelijke mensen erachter, meeste spreken ook niet behoorlijk Engels, maar uiteindelijk kom je er wel uit, maar het geeft soms wel wat irritatie, maar geen reden om niet meer te komen.
Gereisd familie in juli 2017

Fantastich is iedere keer weer als thuiskomen

Ron Mahieu, 29-7-2017

Personeel is geweldig net als het eten en de formule van dit heerlijke hotel, de kamers altijd super schoon en het resort straalt zo veel rust uit echt geweldig.
Gereisd met partner in april 2017

Superrr hotel

Omer, 29-7-2017

Wij zijn eerste keer bij Voyage Belek en wij zijn heel tevereden van deze hotel. alles super en in orde. Eten , drinken, kamers, animatie team , 's avonds shows, kidd clubs... Top hotel!!!!!
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Voyage Belek***** bij :

Stilaan een tweede thuis, met alle luxe en service

Familie Segers - Van Damme, 20-6-2017

Alle comfort is aanwezig, bepaal echter bewust je keuze van uw verblijf, een bungalow tussen de naaldbomen, een kamer in het drukkere hoofdgebouw met zeezicht, een kamer aan de bijgebouwen met de binnenzwembaden, een bungalow in de tuinen met kinderzwembaden. Zeer kindvriendelijk hotel en service gericht personeel. Eten en drinken zijn van prima kwaliteit. Alle accommodaties waaronder de kamers, tuinen, etc. zijn zeer goed onderhouden.
Gereisd met partner in maart 2017

Willen wij zeker nog een keer heen!!

Alex Kruithof, 17-6-2017

Voyage Belek is tot nog toe het beste hotel wat wij in heel Turkije hebben bezocht.

- Super vriendelijk personeel

- Erg schoon!

- Mooie zwembaden.

- Leuke entertainment

- Het eten is echt super!! Helemaal voor wat wij normaal al gewend zijn.

Gereisd met vrienden in april 2017

Bijna volmaakt

Emile (87), 17-6-2017

Ik logeerde drie jaar geleden in dit hotel, en was buitengewoon tevreden.

Ultra All Inclusive wordt hier realiteit. Ik kwam hier dus terug.

Buitengewoon kindvriendelijk: veel activiteiten en spelmogelijkheden..

Wat mij ditmaal opviel was de houding van het personeel: attent, persoonlijk, betrokken. Aan alles is gedacht om het de gast naar de zin te maken: bv. koelkasten bij zwembaden en strand, en ook daar bediening.

Bij het aanbod worden de gasten naar leeftijd gescheiden: ouder dan 16 en "de anderen" (bv. koppels met kinderen). Deze twee hebben elk hun eigen eetzalen en zwembaden.

Zeer fraaie tuin, perfect onderhouden.

Enig minpuntje: afdeling "guest relations" is niet in het hoofdgebouw , maar bij de receptie aan de ingang. Ca. 300 M van het hoofdgebouw. Die afstand is mogelijk bezwaarlijk voor ouderen, die slecht ter been zijn, want die weg loopt omhoog.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Voor de Tiende keer in dit hotel, wederom geweldig

W Brinkman, 15-6-2017

Was weer een geweldige vakantie, mede dank aan div. mensen waaronder,

Kadir van 16+ strand, Rukiye, Tanner, Diego, Ozgur, 2x Memhet van Mexicaan, Necati, Husegin, Fatma, Vurkan en de vele andere.

Gastvrij, schoon, vriendelijk hotel.

Handdoek leggen op de Pier begint vervelend te worden, maar plaats zat aan het strand.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

S. Mbark, 17-5-2017

Super goed vakantie gehad!! Eten was perfect, heel veel variatie. Kamer was geweldig we hadden kamer met prachtige uitzicht. Bij de receptie hebben we in alles wat we wensten direct hulp/antwoord gehad. Restaurants en bar was niet fantastisch maar Magnefiek!!!!! Manager Abdullah was erg behulpzaam en deed alles maar dan ook alles voor ons, er werd goed voor ons gezorgd, thank u abdullah😉!! Dit was onze 2 keer hier en wij komen voor 3e keer!
Gereisd familie in mei 2017

Zoals altijd fantastisch

Christel, 15-5-2017

Ruim opgezet toch gezellig complex met zoveel verwennerij
Gereisd met vrienden in maart 2017

Mooi ruim resort met fantastische service

lilianne, 7-5-2017

Mooi ruim resort met ontzettend groot aanbod aan eten en drinken.

Een fantastische vakantie voor de hele familie (jong en oud). Met een groot aanbod aan restaurants en bars. Ook in de avond wordt volop voor entertainment gezorgd.

Gereisd met vrienden in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Voyage Belek***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Voyage Belek scoort een 9.34 uit 10 op basis van 823 reviews.