Beoordelingen Hotel Vera Mare Resort*****

Vera Mare Resort*****
235 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Vera Mare Resort*****
Bogazkent, TR-07500, Belek / Aksu / Kadriye

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Mare Resort***** in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Mare Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Vera Mare Resort scoort een 8,5 uit 10, op basis van 235 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Mare Resort***** in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Mare Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Vera Mare Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 317 vakantiefoto's van Hotel Vera Mare Resort***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Vera Mare Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Vera Mare Resort***** met andere accommodaties in Belek / Aksu / Kadriye.
Even geduld a.u.b.

8,3
8,8
8,7
6,9
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Apr. 2014
"Goed Hotel."vertalen
J.v E.
8,0

21-4-2014 Redelijk waren nog bezig met onderhoud, binnen schoon buiten vuil vooral ramen / balkons.Omgeving veel rommel vooral bij het strand.Bij het zwembad schoon.Had mooiere omgeving verwacht.Personeel erg vriendelijk / attent.Prijs kwaliteit goed.Restaurant goed en verzorgd.Kamers redelijk schoon,bij 2 dagen geen fooi ,nachtgoed op stoel en kussen niet opgeschut.Bij fooi hartjes op het bed gevouwen.Wel attentie op kamer bij verjaardag super!
3 dagen dezelfde cocktail all-in gehad,de 4e dag opeens moeten betalen???
Hoezo all in?

met partner, Mrt. 2014
"Nooit meer"vertalen
Wim & Patricia
5,0
4,0
4,0
6,0

7-4-2014 In september 2013 geboekt bij touroperator en disclaimer meldde dat de winterperiode +/- 31 maart zou zijn afgelopen. Dit blijkt dus 15 april te zijn. We hadden Ultra AI geboekt, zoals we al 8 jaar doen. Deze keer een grote misser, kregen beperkt AI. De helft van de beschreven diensten waren niet aanwezig. Het Ottomaans restaurant bestaat in zijn geheel niet meer. A la Carte restaurants alleen beschikbaar bij deelname met min. 10 personen, stond ook niet in de disclaimer. Beslist maximaal 4 sterren (met pijn). Prijs/prestatie NIET in verhouding ondanks andere vermeldingen. Niets te beleven en sporadische animatie. Eten minimaal van kwaliteit en variatie ver te zoeken. Modder in de salade en borden smerig. Officiële klacht ingediend: werden beloond met een 35 cl fles witte wijn, die nog bedorven was ook. De manager uitgelegd dat hij de voorraad dient te controleren voor meerdere bedorven flessen wijn, geen vertrouwen dat dit gaat gebeuren...

met partner, Jan. 2014
"Goed voor 1 of 2 nachten"vertalen
caro
6,0

5-2-2014 groot hotel.. onpersoonlijk...

met een groep, Okt. 2013
""Mooi en proper hotel, eten is minder""vertalen
van keer
8,0

4-11-2013 Mooi ,compact hotel met mooie propere kamers. Gelegen aan strand, leuk zwembad, spa, bar. Refter aan de kleine kant voor de hoeveelheid mensen die aanwezig zijn. Op wandelafstand van een twintigtal winkeltjes. Het personeel is behulpzaam maar er wordt verschil gemaakt tussen Ultra All inn gasten en gasten die betalend zijn. De Ultra all in is niet volledig all in ( bv de minibar op de kamer wordt tegen betaling bijgevuld ). Het menu komt om de 2 dagen terug en het eten is regelmatig koud. De animatie was in deze periode onbestaand. Er is wel een tennis, volleybal, basketbal veld, ping pong tafels voor ieder wat wils.

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Top vakantie!"vertalen
Van der Wal
10,0
10,0
7,0

27-10-2013 Wij zijn in oktober 2013 naar dit hotel geweest en we hebben het erg naar ons zin gehad. Al gelijk op de dag van aankomst waren ze erg vriendelijk en zijn we erg goed geholpen tot de dag van vertrek. Het is een heel mooi hotel, er zijn veel dingen in en rondom het hotel te doen, ook in oktober. Het eten is lekker niks op aan te merken en de kamers zijn ruim en schoon. De Turkse avond is ook erg leuk, vele kleine kraampjes rondom het zwembad waar je van alles kan kopen en ook kameel kan rijden, allemaal heel erg leuk gedaan! Vera Mare in Belek is voor iedereen aan te raden.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Topper!"vertalen
Familie van de Brug
9,0

30-8-2013 Geweldige accomodatie, alles tot in de puntjes dik in orde. Zeker een aanrader. De keuken is top. Veel variatie, niet vet en steeds vers aangevuld. Prettige bediening, alles keurig verzorgd. Omgeving is flink in ontwikkeling, maar biedt nog wel vermaak.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldig hotel voor de 6e keer !!!"vertalen
Eugene en Leonie
9,0

6-8-2013 Het voelt vertrouwd, zodra we aankomen bij Vera Mare. het was voor ons de 6e keer dat we dit hotel bezochten. Nog steeds een super goed hotel, ook dit jaar zijn er weer wijzigingen doorgevoerd in positieve zin. Animatie dit jaar TOPPIE !! eten perfect!! Thema avond en gala avond met een nog uitgebreider buffet, amusehapjes etc. kamers super schoon. Tuinparty met DJ geweldig, zeker voor onze zoon van 18. WiFi uitgebreid maar nog niet in hele hotel bereikbaar (wordt aan gewerkt) cocktail party, Turkse avond, gala avond, buikdanseres, wederom TOP. vriendelijk personeel, nette bediening bij de Poolbar, in het restaurant en Lobbybar . Zelfs het consult bij de dokter in het hotel is perfect.
Tip: laat mensen in hun waarde en behandel iedereen zoals jezelf ook behandelt wilt worden, dan heb je een geweldige, superleuke, gezellige vakantie in Vera Mare.

met partner, Juni 2013
"Geweldig hotel"vertalen
Wilma
9,0

15-6-2013 Vandaag terug na een week Vera mare, dit was de 2e keer dat wij hier waren, het hotel ligt op een heerlijke plek direct aan zee, mooie tuin en zwembad, kamers schoon en netjes, het eten was super! Keuze in overvloed, het personeel vriendelijk en behulpzaam , als je ze ook maar met respect behandeld, animatie doen vreselijk hun best om je te vermaken, ook voor de kinderen is wordt er genoeg georganiseerd. Zoek je de drukte van een stad, dan moet je met een bus dit is nl. Wat verder weg, maar op loopafstand van het hotel zijn genoeg winkelcentra, echter wij hadden geen behoefte om verder buiten het hotel te gaan. Kapper, winkeltje Hamam massage alles is op het hotel aanwezig . En natuurlijk het weer(juni) was geweldig lekker! Kortom Geweldig Hotel, Wij gaan beslist nog eens, en dan beetje langer....

met oudere kinderen, Mei 2013
"Super gezellig"vertalen
marieke brink
8,0

26-5-2013 Wij, twee gezinnen met 11 personen met kinderen in de leeftijd van 13 tot en met 23 hebben een super gezellige vakantie gehad. Het animatieteam was TOP. Enige minpunt was dat na deelname welness er erg gepusht werd om nog een behandeling te doen door de verkoper, niet de behandelaar. Maar de welnessbehandeling was goed. Wij hebben er een supertijd gehad, welke om gevlogen is.

met een groep, Apr. 2013
"Fantastisch!!"vertalen
liesbeth agricola
8,0

5-5-2013 Het was een echte hotel-vakantie. Wel een paar winkeltjes, maar geen stadje of zo in de buurt. Wel heerlijk gegolfd en naar het waterpark Troy geweest. Beide dicht in de buurt. Vanaf 1 mei was alles in werking. Bij ons werden dus de eerste dagen nog wat zaken opgebouwd, maar niet storend. Ook het bouwen naast ons geen last van gehad. We waren met 6 gezinnen met kinderen in de leeftijd 8 t/m 19 jaar. Voor iedereen wat te doen. Veel Nederlanders, dus leuk voor onze kinderen. En we hadden deze week fantastisch mooi weer, elke dag dik boven de 30 graden. Zeker een aanrader en wij alle 25 hebben een top-vakantie gehad!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?