Beoordelingen Hotel Vera Mare Resort*****

Vera Mare Resort*****
258 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Vera Mare Resort*****
Bogazkent, TR-07500, Belek / Aksu / Kadriye

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Mare Resort***** in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Mare Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Vera Mare Resort scoort een 8,4 uit 10, op basis van 258 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Mare Resort***** in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Mare Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Vera Mare Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 517 vakantiefoto's van Hotel Vera Mare Resort***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Vera Mare Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Vera Mare Resort***** met andere accommodaties in Belek / Aksu / Kadriye.
Even geduld a.u.b.

8,3
8,6
8,6
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prima hotel"vertalen
Marc
9,0

30-10-2014 We hebben met vrienden een weekje gelogeerd in dit hotel. Prima bevallen, schoon, ruim, vriendelijk personeel, mooi zwembad, nagenoeg geen russen . Twee kleine dingetjes: het strand bestaat uit kiezelstenen en dat heeft niet mijn voorkeur en de dichtstbijzijnde stad is toch wel een eindje rijden met de taxi, verder top hotel.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heel goed hotel"vertalen
kaat
10,0

30-08-2014 We zijn met drie kinderen naar dit hotel geweest. De kinderen hadden al vlug vriendjes en hebben we niet veel gezien. Hotel zelf is heel goed. De kamers groot genoeg en proper. Het eten heel lekker en er is altijd iets om te eten. Watermeloen, gebakjes, wafels, ijsjes. Het zwembad is groot genoeg. Ik weet niet wat sommige mensen te klagen hebben. Heel de dag is er drinken en eten. Er zijn natuurlijk altijd mensen die te klagen hebben, maar voor ons super hotel en echte All in. Het enige min puntje is de airco die kun je wel terug opzetten.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super 5 sterren hotel"vertalen
vercouteren
9,0

03-09-2014 in 1 woord super vakantie gehad , alles wat je hartje begeerd is aanwezig op vera mare , mooie kamers , zwembad , aardige mensen en goed eten en drinken wat wil een mens nog meer , het enigste minpunt is de omgeving in de buurt van het hotel daar is niet veel te vinden en de stenen/kiezels in de zee , en uiteraard die asociale russen maar die heb je overal tegenwoordig , wij hebben een super vakantie gehad en het is zeker een aanrader om nog eens terug te keren.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"GEWELDIG HOTEL!!"vertalen
daniella
9,0

19-08-2014 Wij zijn 12 dagen in Vera Mare geweest met onze dochter van 14. We hebben genoten. Veel Nederlanders, dus onze dochter had snel contact. Erg veel te doen voor tieners, en de kleintjes. Het eten was super!!! Veel keuze en ook veel rekening gehouden met kinderen en de allerkleinsten. Personeel is meer dan vriendelijk, ondanks dat er altijd mensen zijn die veel te zeuren hebben!!! De spa is geweldig en sauna is gratis! Al met al hebben we een super vakantie gehad in dit, niet zo massaal, hotel. Een aanrader!!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtig hotel, mooi zwembad, lekker eten"vertalen
Alon Navon
8,0

16-08-2014 Prima accommodatie, omgeving niet gezien, uitzicht op balkons, wel zij zee zicht, buurt gaat, personeel vriendelijk, soms kortaf, prijs/kwaliteit prima,2 buffet restaurants aanwezig, ook 2 a la carte restaurants (niet gebruikt), kamers netjes, airco gaat wel zo nu en dan uit en dan moet je zelf weer instellen, kamers worden elke dag schoongemaakt, zeer kindvriendelijk: veel animatie, ook 's avonds, 1 langzame en 2 snelle glijbanen, zwembad niet diep, bij aankomst standaard kamer gekregen ipv familiekamer, werd wel de volgende dag gewisseld, stenen buiten erg glad, prima eten zeer uitgebreid, elke dag + ijs + watermeloen + komkommer + koffie en taart + simmit bagel. Thema-avonden: Turks (met bazaar en muziek en kameel-rijden), Italiaans, je kon heerlijk buiten eten bij het zwembad, hele dag drinken, fris en sterk, veel gasten, dus druk, maar gezellig, wellness aanwezig, niet gebruikt, wel gebruikt binnenzwembad (28 graden), lekker want buiten was erg warm tussen 40 en 49 graden.

"Een super hotel"vertalen
janssen
8,0

08-08-2014 We hebben een prima vakantie gehad bij Vera mare.We waren met twee kinderen een van 13 en een van 10. Het hotel was erg mooi personeel was vriendelijk. Een leuk animatie team. Onze kinderen en ook wij zelf hebben prima genoten. Van te voren lees je toch even de beoordelingen maar als je sommige mensen moet geloven is het een slecht hotel. Dan denk ik dat ze niet in Vera mare zijn geweest en dat ze beter thuis kunnen blijven dan heb je alle luxe daarvan. Het eten was goed vol op keus in tegenstelling wat er een hoop schrijven(je hoef niet elke avond friet te eten er ligt genoeg anders). Er zijn twee leuke winkelcentrums in de buurt dat is goed te lopen. De markt op woensdag in het dorpje is aan te raden tevens als de markt in Belek zelf op zaterdags. Er waren veel Nederlanders waardoor het natuurlijk gelijk een stuk gezelliger is. Onze kinderen hadden gelijk al een leuke vriend/in dus dat was erg fijn.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Waarvoor je geld maar geen ultra incl"vertalen
mavajoro
6,0
6,0
4,0

04-08-2014 Hotel is netjes, eten is goed en gevarieerd regelmatig iets bijzonders
Ultra is een groot woord maar is hier niet echt op zijn plaats
5* kan net
Op de kamers vloerbedekking niet ons ding
De vreetschuur warm & lawaaierig kwaliteit is goed en veel en warm
Airco valt om de 2 uur uit en moet je zelf weer aanzetten niet echt handig want je drijft na een min of 20 je bed uit dus je nachtrust wordt er erg door verstoord
in de omgeving weinig tot niets een 2 tal shoppingmall thats it
personeel in het algemeen vriendelijk
zwembad is te klein voor het aantal gasten en het water word snel warm handdoekje leggen verplicht anders heb je geen plek ook niet aan het strand
De tegels binnen en buiten zijn spekglad als er maar een druppel water op ligt div mensen een zweefduik zien maken onvrijwillig
Strand (neem waterschoenen mee) pier te klein oja 25 meter uit de pier kan je ook weer staan en heb je echt zand tussen de tenen
Veel russen
De shows zijn goed en mooi
E r zijn beter 5* hotels

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk hotel, goede kwaliteit/prijs verhouding."vertalen
miri
4,0
8,0

15-08-2014 Vera mare is een leuk familiehotel, echter wel te klein voor t aantal kamers/gasten. Wij lagen aan t pierenbadje en daar omheen is de ruimte eigenlijk te klein. Eten is prima. Kamers zijn goed. Hotel ligt wel erg afgelegen. Animatie voor de kinderen is oké, 's'avonds leuke shows. Vnl. Nederlanders, Russen en Duitsers in t hotel. Er mag iets meer personeel zijn, zowel in t restaurant als achter de poolbar. Wel goede prijs/kwaliteitverhouding.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuk hotel kwaliteit prijsverhouding"vertalen
v strien
9,0

06-08-2014 heerlijk hotel vriendelijk personeel lekker eten en heerlijk zwembad.
Jammer van de kiezels aan het strand.

"Supervakantie"vertalen
GJH
8,0

04-08-2014 We hebben een hele mooie vakantie gehad. Hotel en personeel is prima en ontzettend behulpzaam. Eten ook prima. Sommige gasten mogen zich wel wat beter gedragen qua eten, maar ja die heb je overal. Onze zoon met glutenallergie werd perfect geholpen door de chefkok. Turkseavond en gala avond waren famtastisch. We hebben ons prima vermaakt

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?