Beoordelingen Hotel Vera Mare Resort*****

Vera Mare Resort*****
245 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Vera Mare Resort*****
Bogazkent, TR-07500, Belek / Aksu / Kadriye

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Mare Resort***** in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Mare Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Vera Mare Resort scoort een 8,4 uit 10, op basis van 245 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Mare Resort***** in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Mare Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Vera Mare Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 410 vakantiefoto's van Hotel Vera Mare Resort***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Vera Mare Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Vera Mare Resort***** met andere accommodaties in Belek / Aksu / Kadriye.
Even geduld a.u.b.

8,5
8,3
8,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Mei 2014
"Wat een tegenvaller....."vertalen
Danielle
3,0
1,0

03-06-2014 Dit hotel is echt een tegenvaller en absoluut GEEN 5 sterren waard, hoogstens 3 sterren!
Het personeel is vriendelijk mits je geen opmerkingen maakt of iets te klagen hebt, want dan ben je ineens als lucht. Airco valt om het uur UIT en gaat niet meer vanzelf aan, dus kun je 's nachts de lol op! Vooral als je er met kleine kinderen bent, drama! Die van ons dreven weg in bed van de warmte..... Klagen heeft dus geen zin, want ze doen zelf de airco uit!
In de kamer was de vloerbedekking erg vies en overal lag stof, kijk niet onder het bed!
De veelbelovende plaatjes blijken niet te kloppen! Er is een hotel naast gebouwd (Dionisis), daardoor is de tuin er niet meer en ook geen bruikbare speeltuin meer voor de kinderen.
Dit was echt een waardeloze vakantie.... Echt geen aanrader dus!!

met partner, Mei 2014
"Heel druk hotel,"vertalen
mevrouw Veraart
5,0

21-05-2014 teveel kamers voor het totale park, vuile vloerbekleding op de kamers, eten is lauw, personeel erg vriendelijk

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
gerry
9,0

10-05-2014 Wij hebben een super vakantie gehad in Vera mare. Veel zon gehad in de eerste week van mei. Mooi hotel , niet al te groot ,schone en ruime kamers, gezellige lobby, prima eten, vriendelijk personeel, mooi zwembad (wel koud in de meivakantie), dicht bij het strand (veel kiezelstenen). Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Perfect hotel"vertalen
Remco
10,0

07-05-2014 Net terug van een heerlijke vakantie in hotel Vera Mare. Een niet te groot hotel net buiten Belek. Het hotel is ons goed bevallen, het eten was voortreffelijk. Gevarieerd, warm en voor iedereen wat. Het animatie team was gezellig en zeker niet opdringerig. De show in de avond werden vaak door externe , dansers acrobaten uitgevoerd, zeer professioneel. Wij zijn met vrienden geweest vooraf een wens ingestuurd en dat hebben ze goed opgepakt! De prijs kwaliteit verhouding is perfect en wij raden het hotel dan ook van harte aan!

met partner, Apr. 2014
"Vertrouwd thuiskomen in dit familiehotel"vertalen
Eugène en Leonie
8,0

29-04-2014 Genoten van een week in het voorseizoen, 7e keer bij Vera Mare. Het hotel was geheel gerenoveerd aan de buitenzijde, mooie kleurcombinatie en uitstraling. Het balkon was nog een zooitje van het stucwerk maar werd gelijk schoongemaakt toen we dit gemeld hadden. Je kon zien dat het hotel net de overgang maakte van half pension en all inclusive (winterperiode) naar ultra all inclusive (start zomerseizoen) ook werd er volop gewerkt om de netten op het strand weer boven de bedjes aan te brengen.(de loopbrug en paden)De Turkse avond was kleiner opgezet dan normaal, gezien de weersomstandigheden. animatie activiteiten vonden savonds nog binnen plaats, daar het erg fris was om de hele avond buiten te vertoeven. We genoten van de hamam, overdag was het rond de 27 graden, het zwembadwater vonden wij nog aan de koude kant. (Toch deden er al mensen mee aan de waterpolo en ochtendgymnastiek) het eten was weer super, het personeel vriendelijk, leuk animatieteam dus wij verheugen ons op de zomer.

met een groep, Apr. 2014
"Goed Hotel."vertalen
J.v E.
8,0

21-04-2014 Redelijk waren nog bezig met onderhoud, binnen schoon buiten vuil vooral ramen / balkons.Omgeving veel rommel vooral bij het strand.Bij het zwembad schoon.Had mooiere omgeving verwacht.Personeel erg vriendelijk / attent.Prijs kwaliteit goed.Restaurant goed en verzorgd.Kamers redelijk schoon,bij 2 dagen geen fooi ,nachtgoed op stoel en kussen niet opgeschut.Bij fooi hartjes op het bed gevouwen.Wel attentie op kamer bij verjaardag super!
3 dagen dezelfde cocktail all-in gehad,de 4e dag opeens moeten betalen???
Hoezo all in?

met partner, Mrt. 2014
"Nooit meer"vertalen
Wim & Patricia
6,0

07-04-2014 In september 2013 geboekt bij touroperator en disclaimer meldde dat de winterperiode +/- 31 maart zou zijn afgelopen. Dit blijkt dus 15 april te zijn. We hadden Ultra AI geboekt, zoals we al 8 jaar doen. Deze keer een grote misser, kregen beperkt AI. De helft van de beschreven diensten waren niet aanwezig. Het Ottomaans restaurant bestaat in zijn geheel niet meer. A la Carte restaurants alleen beschikbaar bij deelname met min. 10 personen, stond ook niet in de disclaimer. Beslist maximaal 4 sterren (met pijn). Prijs/prestatie NIET in verhouding ondanks andere vermeldingen. Niets te beleven en sporadische animatie. Eten minimaal van kwaliteit en variatie ver te zoeken. Modder in de salade en borden smerig. Officiële klacht ingediend: werden beloond met een 35 cl fles witte wijn, die nog bedorven was ook. De manager uitgelegd dat hij de voorraad dient te controleren voor meerdere bedorven flessen wijn, geen vertrouwen dat dit gaat gebeuren...

met partner, Jan. 2014
"Goed voor 1 of 2 nachten"vertalen
caro
6,0

05-02-2014 groot hotel.. onpersoonlijk...

met een groep, Okt. 2013
""Mooi en proper hotel, eten is minder""vertalen
van keer
8,0

04-11-2013 Mooi ,compact hotel met mooie propere kamers. Gelegen aan strand, leuk zwembad, spa, bar. Refter aan de kleine kant voor de hoeveelheid mensen die aanwezig zijn. Op wandelafstand van een twintigtal winkeltjes. Het personeel is behulpzaam maar er wordt verschil gemaakt tussen Ultra All inn gasten en gasten die betalend zijn. De Ultra all in is niet volledig all in ( bv de minibar op de kamer wordt tegen betaling bijgevuld ). Het menu komt om de 2 dagen terug en het eten is regelmatig koud. De animatie was in deze periode onbestaand. Er is wel een tennis, volleybal, basketbal veld, ping pong tafels voor ieder wat wils.

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Top vakantie!"vertalen
Van der Wal
7,0

27-10-2013 Wij zijn in oktober 2013 naar dit hotel geweest en we hebben het erg naar ons zin gehad. Al gelijk op de dag van aankomst waren ze erg vriendelijk en zijn we erg goed geholpen tot de dag van vertrek. Het is een heel mooi hotel, er zijn veel dingen in en rondom het hotel te doen, ook in oktober. Het eten is lekker niks op aan te merken en de kamers zijn ruim en schoon. De Turkse avond is ook erg leuk, vele kleine kraampjes rondom het zwembad waar je van alles kan kopen en ook kameel kan rijden, allemaal heel erg leuk gedaan! Vera Mare in Belek is voor iedereen aan te raden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?