Hotel Tropicana *****

8,6

7 reviews over Hotel Tropicana in het Nederlands

Wout, 28-9-2004

Erg lux Hotel,bediening perfect

Geen klachten, Alleen mag je de Eet Zaal niet in op slippers.

Gereisd anders in september 2004

---, 28-7-2004

ik ben gistere teruggekomen van uit turkije..

ik moet toegeven dat het een prachtig hotel is!!

het eten viel ons alleen erg tegen

ook stelde de service ons af en toe diep teleur! je moet er echt 8eraan lopen, en dat is niet echt stijl voor een 5sterren hotel.

het zwembad is geweldig! het strand is ook erg leuk, alleen t zand onder je voeten was bloedheet! vandaar dat wij zowel de gehele vakantie aan het zwembad hebben gelegen.

ook vonden wij het animatieteam erg slecht, ze pikken er alleen de mooie vrouwen!

op een avond was er een karaoke show, bleek dat ALLES in het turks was, daar schiet je als buitenstaander weinig mee op!

voor de mensen die nog gaan; let goed op! want gorbatjov loopt er rond:) daar hebben we dan ook nog wat mee gekletst:)!

al met al, wens ik iedereen die er heengaat nog een hele fijne vakantie! en geniet ervan, want het weer zal jullie niet tegen zitten!!

Gereisd anders in juli 2004

a.manse, 23-5-2004

wij zijn er in oktober geweest,kregen koud eten en het kip of kalkoewn meer hadden ze niet.
Gereisd anders in mei 2004

jorieke, 29-2-2004

super
Gereisd anders in februari 2004

Bianca, 28-9-2003

Afgelopen week in dit geweldige hotel geweest. Het is ruim opgezet in een mooie tuin met schitterende zwembaden. Mooie kamer met balkon (sommige kamers hebben maar klein balkon!). Buffetrestaurant en andere restaurants ook erg goed. Voldoende animatie! Vanwege de ligging ben je wel gebonden aan je hotel, maar wil je gewoon een weekje relaxen dan is dit hotel zeker een aanrader!

Albert en Antoinette, 8-9-2003

We hebben een super vakantie gehad. We willen zeker nog een keertje erug. Tenminste als het nu niet te duur is geworden. We kunnen het iedereen aanraden. Helemaal te whouw.

jaco,mariann en marcia, 6-9-2003

29/8 teruggekomen van een heerlijke week in dit tophotel.service,eten,drinken,a la carte rest.en ijs heel goed.wel 'smorgens om verse jus vragen anders heb je niets.iedere dag een half uur gratis internet in business center vlakbij receptie in een gang, daarna betalen EUR 5,-- per half uur.hele mooie zwembaden.dit hotel ligt naast venezia palace,kremlin en topkapi palace.minpunten:veel russen en weinig hollanders en de bediening/animatie praat matig engels en duits.voor de prijs zeker zo goed als topkapi.alles heel schoon en netjes.
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropicana in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropicana scoort een 8.57 uit 10 op basis van 7 reviews.