8,7

Uitstekend

2 reviews over Hotel Syllium 2000 in het Nederlands

Een aanrader!

Armanddd, 1-5-2009

Wij zijn een paar jaar terug naar Syllium geweest. Het was waanzinnig! De kindvriendelijkheid was goed. (Ik ben zelf nog maar 11.;) ) Het was ook wel leuk dat er een keer pijl en boog schieten werd georganiseerd. Er waren veel Nederlanders, dus als u met uw kindje(s) er naar toe gaat, worden er snel vriendjes gemaakt. Het eten was heerlijk! Overdag kon je ook nog naast het zwembad kaasbroodjes halen. Het was gewoon een gebakken plat broodje met gesmolten kaas erin, HEERLIJK!! Ik wil er zeker nog een keer naartoe, maarja de keuze is niet aan mij, maar aan mijn ouders! ;)
Gereisd familie in mei 2009

ANJA DE VRIES, 14-7-2008

Waren hier samen met ouders waarvan 1 gehandicapt en dit ging prima . Ze kon met rolstoel tot op het strand komen.
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Syllium 2000 in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Syllium 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Syllium 2000 scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.