8,9

Uitstekend

171 reviews over Hotel Sillyum Resort in het Nederlands

geweldig hotel

Noor, 21-7-2010

Supermooi hotel met goede service, mooie kamers, geweldig eten en leuke zwembaden. Goede animatie.
    Gereisd familie in oktober 2008

Viel mee

G&T, 23-11-2008

Wij zijn gegaan van 11 tot en met 18 november, buiten het seizoen dus... Mits er nog weinig gasten waren was bijna alles gesloten, eten was niet een goede buffet maar enkel een paar dingen die je kon kiezen en die waren telkens koud. Minibar werd bij ons niet dagelijks aangevuld maar als je het vraagt aan de receptie deden ze het wel direct. Kamers waren ongelooflijk proper en mooi. Voor het hotel stopt een dolmus die je kan nemen naar Belek. Vanuit Belek kan je dan nog dolmussen nemen naar Antalya, Kadriye, Side, ... Als je graag een actieve vakantie wenst zou ik u dit hotel niet aanraden, voor enkel en alleen voor het strand of zwembad is dit wel een relaxend hotel.
    Gereisd met partner in november 2008

voor herhaling vatbaar

fam.uit berloz, 20-8-2008

Wij zijn in Sillyum de eerste 10 dagen van augustus geweest. Heel mooi hotel, heel ruime kamers, alles werd dagelijks bijgevuld zoals de minibar en de zelfs de douchegel in de badkamer.

Airco werkt prima dag en nacht, restaurant heeft een groot buffet met heel veel keuze. We hebben op die 10dagen nooit hetzelfde gegeten. Tof animatie team, hun shows waren prachtig. Zowel aan de receptie als enkele kelners spraken redelijk frans. In het hotel zaten 50% (rustige) russen, 10% Vlamingen en 40% Franstaligen (Belgen, Fransen, Zwitsers). Wij gaan er zeker nog terug want mijn 3 kinderen (16-13-11j) hebben zich er super geamuseerd. Verschillende grote zwembaden en direct aan een zandstrand.En idd er lopen veel bewakers rond alsook redders aan het zwembad, maar dat is juist positief voor de veigligheid van onze kinderen.

Gereisd anders in augustus 2008

fam De Letter

De Letter, 8-8-2008

Wij verbleven in het hotel van 1.07 tot 10.07 met twee kinderen van 9 en 11 jaar, we hebben een toffe vakantie gehad en zoals elk hotel heeft Sillyum +/- punten.

Pluspunten: ruime en propere kamers met zeer goed werkende airco op elk ogenblik v.d dag, koelkast elke dag aangevuld, zeer groot zwembad met zeer veel ligzetels parasols en kussens zowel aan zwembad als strand,

goeie animatie voor groot en klein, aan elk zwembad redders en bewaking, zeer goede à la carte restaurants, veel gezellige plekjes met prachtige tuin. Minpunten: eetgedrag russen, buffet wordt niet altijd goed aangevuld zo moet je altijd wachten op iets (vooral frietjes). Zelfbediening eerder 4 sterren. Ook al in Asteria sorgun in Side geweest,

prijs/kwaliteit was daar beter.

Gereisd anders in augustus 2008

prachtig mordern hotel

Philip Heyman, 26-7-2008

Plus:airco werkte dag en nacht.Eten was fantastisch en zeer uitgebreid. Vers Fruitsap gratis!kamers met goedgevulde minibar.vriendelijk personeel.Nog nooit meegemaakt zoveel vrije zetels aan het zwembad/strand Prachtig domein met verschillende rustige zwembaden. Handdoeken te verkrijgen.Aan elk zwembad(1,50)/strand redders en bewaking, je kan je er aan storen maar voor ons gaf dit een veilig gevoel.netheid op het park! Geen papiertje te vinden.Gratis internet

MIn:Eetgedrag russen. Persoonlijk geen probleem gehad met russen zelf. Veel russen! Personeel kan inderdaad niet goed engels/frans maar ze doen wel hun best om verstaanbaar te zijn.

Buiten het hotel niks in de buurt maar taxi staat altijd klaar.Deze vakantie is heel goed meegevallen want het hotel op zich verdient zeker een dikke 10!

Gereisd anders in juli 2008

Hotel Sillyum te Belek

Fam. Geenen, 8-7-2008

Wij zijn net terug.Mooi groot complex, met veel te veel arrogante en onbeschofte russen!Kamers lagen ver van restaurant en zwembad. Buiten het seizoen genoeg ligbedden, tijdens het seizoen is het drummen.Eten niet echt gevarieerd en niet warm, maar voor iedereen wat.

Wij vonden Side Golden Coast vele beter.Aan de receptie kennen ze hun talen niet, gebrekkig Engels en Duits.Airco werkt niet heel de dag en dat is spijtig bij temperaturen van 40° en de ijskast op de kamer werkt ook niet zoals het hoort, echt fris drinken is er niet, het water allesinds toch niet!

Wij hebben het goed gehad, maar verkiezen het hotel van vorig jaar Golden Coast in Side boven dit hotel!

Gereisd anders in juni 2006

vera, 5-7-2008

Syllyum hotel heeft plus- en minpunten.

Hotel voor 85% Russen die zich in restaurant al té gulzig, onbeschoft en luidruchtig gedroegen (id. kinderen aan buffet). Personeel kent niet genoeg Engels maar probeert wel Russisch te spreken.

Eten buffet is lekker en voldoende.

Hotel is heel netjes maar de bouwstijl (luxe gevangenis), beton, ijzer en veel ramen zorgt voor veel warmte. Airco werkt niet goed in restaurant en 's nachts is er geen airco in kamers. Rond het hotel is er niets te zien. In het hotel lopen altijd een vijftal strenge managers en personeel van security rond met GSM die alles in de gaten houden)- ook overal camera's.

Niet voor herhaling.

(Vera - juni 2008)

Gereisd met partner in juli 2008

Davy en Sarah, 27-5-2008

pas terug van een deugddoende vakantie. lekker eten, doch weinig variatie. kamers zeer netjes, vriendelijk personeel. ontzettend proper en mooi hotel. talenkennis receptie zeer pover. Big Brother achtige camera's over gans het hotel. animatie prima, wel niet nederlandstalig. algemene indruk is behoorlijk, en zeker een aanrader voor een geslaagde vakantie.
      Gereisd anders in mei 2008

Hilde, 25-1-2008

Vorig jaar in het voorjaar geweest met zus en twee kleine kindjes. Prachtige architectuur, rustig gelegen. Relaxpool én gedeelte voor kinderen. Het eten was subliem. Heb al veel gereisd maar dit nog nooit 'geproefd'. Erg gevarieerd ook. Personeel is heel vriendelijk en kindvriendelijk. Mooi binnenzwembad.

Enige minpunt was het koude water in de buitenzwembaden. Als dat wat verwarmd zou kunnen worden in frissere perioden, zou het ideaal zijn.

Gereisd anders in april 2007

henny overmars, 28-12-2007

wij zaten met de hele familie in de Marek villas. dit was fantastisch. Het is alleen moeilijk o de marek villas te boeken. We waren er in de herfstvakantie. Het is een top hotel met weinig nederlanders maar wel fransen zwitsers belgen etc, er waren ook Russen deze waren absoluut niet luidruchtig of lastig
      Gereisd anders in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sillyum Resort***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sillyum Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sillyum Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sillyum Resort scoort een 8.88 uit 10 op basis van 171 reviews.