Hotel Siam Elegance Resort & Spa *****

Siam Elegance Resort & Spa
7,3

85 tips over Siam Elegance Resort & Spa

Marieke, 28-7-2015
Taxi naar Belek stad is duur, zou fijn zijn als er gratis van hotel naar Belek stad een busje van het hotel reed...
Eline Koehoorn-Oosterhof, 26-7-2015
Ga lekker bij het strand liggen, genoeg bedden als ze niet door de mensen naar het zwembad weggesleept worden.
Han, 25-5-2015
waterschoenen voor de kiezeltjes vlak bij het water verder is het een mooi zandstrand,

peter sparreboom, 16-5-2015
Glijbanen de hele dag open is voor de kinderen en volwassen erg leuk.
jpdph, 12-5-2015
kamers met uitzicht op zwembad zijn het mooist qua ligging
aardelaar, 7-5-2015

Op loopafstand heb je winkeltjes a la het centrum van Belek. Wij hadden met 9 personen 2 taxi's voor 35 euro per taxi.

Boek op de 1e dag je a la carte restaurant.

Anoniem, 29-12-2014

Voor Kinderen kan het leuk zijn maar ook daar wordt onderscheid in gemaakt bij het animatieteam,

TIP voor Turkse mensen is het hier top, het is meer TURKS dan MULTICULTUREEL

Fam. Moergestel, 30-10-2014
Leuk shoppen tegenover het hotel.
maike, 27-10-2014
als je het hotel uitloopt zijn er aan de overkant van de weg wat winkeltjes waar je goed kunt kopen voor leuke prijzen.
Sander & Marieke, 17-10-2014
Wat betreft het eten, zou ik eerst een tafeltje zoeken. (wij gingen om kwart voor 7 aan tafel). Om 7 uur gaat het avondeten open en heb je alle tafels/plekjes naar keuze. Tuurlijk is het druk met avondeten, maar waarom zo haast. Het is tenslotte vakantie !! en niet teveel opscheppen in 1x. Er is meer dan genoeg. Andere tip is van onderaf opscheppen. Aangezien de bakken met eten van onderaf wordt warm gehouden. Het eten is zo divers en veel. De toetjes en fruit is er ook in overvloed !!!

Onze bezoekers bekeken ook: