7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Siam Elegance Resort & Spa***** bij :

464 reviews over Hotel Siam Elegance Resort & Spa in het Nederlands

1 keer genoeg

fam, 20-8-2017

muziek keihard bij het zwembad

glijbanen leuk

weinig animatie voor kinderen

in de avond weinig voor volwassen(steeds zelfde show)

eten koud en slecht

wc zwembaden/hotel niet schoon

80% personeel niet vriendelijk

binnenzwembad heerlijk

kermis atractie voor kinderen leuk.

qua prijs verhouding oke maar volgende x maar iets meer betalen

Prima keuze

Dhr. Heijmen, 16-8-2017

Mooi groot zwembad, GEEN ligbedjes race, veel te doen, entertainment team was leuk en glijbanen erg stoer.

Eten mwah(niet slecht niet goed), te druk tijdens etenstijd, Veel oost europese gasten, als je beter kijkt zie je dat er her en daar wel achterstallig onderhoud is.

Chantal, 15-8-2017

De Italiaan was super maar ook het kebab restaurand en een echte aanrader de prive huisjes bij het strand of zwembad heerlijk
Gereisd familie in juli 2017

Koud eten

Meijet, 15-8-2017

Siam élégance heft met all inclusief niks te maken....zijn net terug van 12 dagen in dit hotel ..... 12 dagen zelfde eten niet erg als het maar warm is,.. eten was koud..... drinken in plastic bekers ook niet erg maar meer schuim van cola/ sinas/ 7up..,,., ondbijt drooge broodjes ..... 1 koffieapparat die werkte......van 16 tot 19 uur geen eten of koekjes of taart of wat dan ook te krijgen......... hotel heft te weinig personeel.... onder het eten kwamen ze en pakten het besteck.... bodden.... weg .....

Goede vakantie!

Lise, 11-8-2017

Prijs/kwaliteit vind ik dit een zeer goede bestemming! Het personeel waar ik zoveel over lees was tegen ons wel heel vriendelijk. Het helpt dan ook als je zelf vriendelijk bent.Toen ik om 16u een drankje ging halen, en meneer bedankte toen ik het kreeg werd hij heel vrolijk. Hij zei dat ik de eerste was die dag, die dankjewel zei..

De Spa is ook zeker een aanrader met de heerlijke massages.

De zwembaden zijn mooi groot en verzorgd.

Het animatie team zorgde voor leuke shows en feestjes.

De kamers zijn inderdaad wel wat gehorig, maar niet storend

Het eten is elke dag in grote lijnen hetzelfde : frietjes, groenten, pasta.. maar het vlees en de vis verschilt elke dag. Plus er zijn ook nog gratis al la carte restaurants.

Het enige nadeel is de drukte in het restaurant. Als wij voor 20u30 wilde eten was het echt aanschuiven. Wij zijn dan gewoon eerst wat door het dorpje gekuierd en zijn altijd vanaf 20u30 gaan eten, dan was het lekker rustig.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Vivianne, 10-8-2017

Ik ben absoluut niet het type om te klagen en bij het lezen van slechte recenties gaan mijn haren altijd recht overeind staan en denk ik al snel mensen stel je niet aan, maar dit hotel is zijn geld niet waard! Het eten is koud, niet gaar, eentonig en niet vers. Het is veel te druk, maakt geen bal uit hoelaat je gaat eten, het is hopen op een plekje en omstebeurt in een lange rij staan voor eigenlijk slecht eten! Zwembad kamer en animatie is voldoende en niks op aan te merken maar het eten is echt een dikke vette 1!!! Aub mensen betaal iets meer , dit hotel is je geld niet waard. Daarnaast kunnen ze geen engels en is het bestek en de glazen ook vaak vies!
Gereisd met partner in juli 2017

Fijn hotel!

Yvonne, 10-8-2017

Wat een onzin de laatste recensies! Blijf dan thuis! Hotel is niks op aan te merken. Oké het was druk rond 20.00 uur om te gaan eten. Wij zijn daarna een uurtje eerder gegaan niks aan de hand konden zo door lopen. Het eten was prima. Kamers netjes en schoon. Super vakantie gehad met 2 kinderen van 11 en 9 jaar oud. Gaan nog zeker een keer terug.
Gereisd familie in augustus 2017

Niet gaan zonde voor je geld

Es, 10-8-2017

Lange rijen voor het eten mensen staan 15 min voor de openingstijd van de buffet al in de rij.

Weinig keuze eten elke dag bijna hetzelfde. Geen plek zwembad kamers worden niet goed schoongemaakt.

Ik heb zelf gezien dat ze de lakens van de bedden niet verwisselen.

De chefkok proeft de soep met de zelfde lepel waar hij het eten mee roert.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goed, oppervlakte volledig benut.

Harry, 8-8-2017

Zee meteen erg diep, geen pier. Personeel straalt geen vriendelijkheid uit; doen gewoon hun werk. Bedjes strand oud. Eten niet snel aangevuld. Keuze voldoende, maar niet ruim. Snackrestaurant 's middags voldoende, maar wel iedere dag hetzelfde menu. Glijbanen prachtig voor kids. Voldoende ruimte voor de allerkleinsten. Buiten nergens ruimte voor niet-rokers. Wc's goed schoon. Animatie beschikbaar en niet opdringerig; shows matig. Weinig live-muziek. Russen, Turken, Nederlanders/Belgen en Duitsers. Sommige kamers gehorig; vooral boven de aanvoerroute van naastgelegen hotel. Qua prijs/kwaliteit goede keus.

Nooit meer!!

Silvia, 7-8-2017

wat een kind onvriendelijk hotel!

Chagrijnig en onvriendelijk personeel. Doen geen enkele moeite om met je te communiceren in het Engels of Duits. Doen net of ze je niet begrijpen!

Koud eten en elke avond het zelfde en rijen niet te geloven.

Als het eten op was het op en werd niet bijgevuld.

Hotel is echt geen aanrader. Snap niet dat het een ward heeft ontvangen. Was nog geen 2 sterren waard.

Jammer van je geld!!

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siam Elegance Resort & Spa in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siam Elegance Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Siam Elegance Resort & Spa scoort een 7.36 uit 10 op basis van 480 reviews.