Hotel Siam Elegance Resort & Spa *****

7,3

468 reviews over Hotel Siam Elegance Resort & Spa in het Nederlands

Wat een teleurstelling!

anoniem, 27-9-2017

1) Op de site staan mooie foto's van de kamers, terwijl deze totaal Niet overeenkomen met de huidige kamers. Deze zijn zwaar toe aan vernieuwing. Tevens kijk je vanuit je balkon bij alle buren in de kamer in het tegenoverstaande gebouw en andersom.

2) Het eten was grotendeels hetzelfde en weinig tot geen variatie.

3) Meeste medewerkers niet vriendelijk.

4) Mooie strand maar zee is niet schoon(troebel en veel afval)

5) Plakkerige medewerkers van de winkels in het hotel zelf, die het woord Nee, No, Hayir niet begrijpen.

Wat een teleurstelling was dit! Nooit meer...

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Wat zijn je verwachtingen?

Anke, 28-8-2017

Ik lees diverse reviews, een aantal herkenbaar, maar veel onherkenbaar. Was je niet tevreden? Stel jezelf dan eens de vraag..............wat verwacht ik qua prijs/kwaliteit.

Onze ervaringen: Hotel Siam is erg schoon, goede bedden, je kunt zelf de airco regelen op je kamer. Eten is niet echt helemaal top, af en toe wat aan de 'lauwe' kant, maar dan wacht je tot er nieuw aangevuld wordt of wat ik zelf gemerkt heb.......eet eerst je warm eten op en ga niet met je bord met warm eten nog twee rondjes langs het buffet lopen (doe je thuis ook niet, want dan is het ook koud). Wifi is slecht, waarvan pubers wat hinder ondervinden.

Vriendelijk personeel en geen gezeur over regeltjes in het zwembad. Luchtbedjes, ballen.......het is allemaal toegestaan. Iedereen ging daar op een prettige manier mee om. Zwembad is ook erg schoon en leuke,niet opdringerige animatie.

En herrie bij het zwembad? Dan ga je niet voor de geluidsboxen van de animatie liggen, maar bij een ander (rustiger) zwembadgedeelte.

In de omgeving weinig te doen, maar dat staat overal beschreven. Fijne vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer

Bianca, 25-8-2017

8 dagen in dit hotel verbleven. Eten was vaak koud en weinig variatie. Zwembad is top, animatieteam vriendelijk en er werd genoeg georganiseerd. Overig personeel erg onbeschoft. Bij aankomst in het hotel werd ons direct om fooi gevraagd en ze wilden daarvoor zelfs wel even naar de receptie lopen om te wisselen (bij gebrek aan kleingeld). Communiceren in Engels of Duits bij velen onmogelijk. Kamers zijn redelijk schoon alleen erg gehorig. Meerdere nachten wakker gelegen (terwijl we echt wel wat gewend zijn). Tevens koud water om te douchen .. wc's bij zwembad en hotel niet schoon .. kortom voor ons nooit weer!
Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Siam Elegance Resort & Spa bij:

Genoten van een prima vakantie

chérie, 24-8-2017

Familiekamers zijn ruim, pas gerenoveerde badkamer en schoon!

Zwembaden zien er prachtig en verzorgt uit!

Het huren van een cabine met zitje aan zee voor 9 euro per dag incl. bediening Top

Over het algemeen zeer vriendelijk personeel en animatieteam

Hele dag door eten te verkrijgen (patisserie zelfs tot 17.00 uur open) en alleen s'avonds eten vaak koud en soms slecht bereid! Vorige week chefkok ontslagen door nieuwe manager ( neemt klachten zeer serieus) en eten beter!

voor de kleintjes een kermis aanwezig en voor de pubers disco en zelfs twee keer per week met animatie zeer goed geregelde discotour naar mooie club in Side!

Kortom: Genoten van een topvakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

1 keer genoeg

fam, 20-8-2017

muziek keihard bij het zwembad

glijbanen leuk

weinig animatie voor kinderen

in de avond weinig voor volwassen(steeds zelfde show)

eten koud en slecht

wc zwembaden/hotel niet schoon

80% personeel niet vriendelijk

binnenzwembad heerlijk

kermis atractie voor kinderen leuk.

qua prijs verhouding oke maar volgende x maar iets meer betalen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima keuze

Dhr. Heijmen, 16-8-2017

Mooi groot zwembad, GEEN ligbedjes race, veel te doen, entertainment team was leuk en glijbanen erg stoer.

Eten mwah(niet slecht niet goed), te druk tijdens etenstijd, Veel oost europese gasten, als je beter kijkt zie je dat er her en daar wel achterstallig onderhoud is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Chantal, 15-8-2017

De Italiaan was super maar ook het kebab restaurand en een echte aanrader de prive huisjes bij het strand of zwembad heerlijk
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Koud eten

Meijet, 15-8-2017

Siam élégance heft met all inclusief niks te maken....zijn net terug van 12 dagen in dit hotel ..... 12 dagen zelfde eten niet erg als het maar warm is,.. eten was koud..... drinken in plastic bekers ook niet erg maar meer schuim van cola/ sinas/ 7up..,,., ondbijt drooge broodjes ..... 1 koffieapparat die werkte......van 16 tot 19 uur geen eten of koekjes of taart of wat dan ook te krijgen......... hotel heft te weinig personeel.... onder het eten kwamen ze en pakten het besteck.... bodden.... weg .....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goede vakantie!

Lise, 11-8-2017

Prijs/kwaliteit vind ik dit een zeer goede bestemming! Het personeel waar ik zoveel over lees was tegen ons wel heel vriendelijk. Het helpt dan ook als je zelf vriendelijk bent.Toen ik om 16u een drankje ging halen, en meneer bedankte toen ik het kreeg werd hij heel vrolijk. Hij zei dat ik de eerste was die dag, die dankjewel zei..

De Spa is ook zeker een aanrader met de heerlijke massages.

De zwembaden zijn mooi groot en verzorgd.

Het animatie team zorgde voor leuke shows en feestjes.

De kamers zijn inderdaad wel wat gehorig, maar niet storend

Het eten is elke dag in grote lijnen hetzelfde : frietjes, groenten, pasta.. maar het vlees en de vis verschilt elke dag. Plus er zijn ook nog gratis al la carte restaurants.

Het enige nadeel is de drukte in het restaurant. Als wij voor 20u30 wilde eten was het echt aanschuiven. Wij zijn dan gewoon eerst wat door het dorpje gekuierd en zijn altijd vanaf 20u30 gaan eten, dan was het lekker rustig.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Vivianne, 10-8-2017

Ik ben absoluut niet het type om te klagen en bij het lezen van slechte recenties gaan mijn haren altijd recht overeind staan en denk ik al snel mensen stel je niet aan, maar dit hotel is zijn geld niet waard! Het eten is koud, niet gaar, eentonig en niet vers. Het is veel te druk, maakt geen bal uit hoelaat je gaat eten, het is hopen op een plekje en omstebeurt in een lange rij staan voor eigenlijk slecht eten! Zwembad kamer en animatie is voldoende en niks op aan te merken maar het eten is echt een dikke vette 1!!! Aub mensen betaal iets meer , dit hotel is je geld niet waard. Daarnaast kunnen ze geen engels en is het bestek en de glazen ook vaak vies!
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Siam Elegance Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siam Elegance Resort & Spa in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siam Elegance Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Siam Elegance Resort & Spa scoort een 7.34 uit 10 op basis van 484 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: