Hotel Sherwood Dreams Resort *****

Zoover award

397 reviews over Hotel Sherwood Dreams Resort in het Nederlands

Het is hier geweldig

Eric Renate indy, 15-10-2017

Erg mooi en schoon hotel. Vriendelijk personeel vooral animatieteam.eten is prima genoeg keuze. Er is voor klein en groot van alles te doen.prima kamers met airco.wij snappen niet dat sommige mensen zo negatief zijn over dit hotel. Wij hebben er net 10 dagen een zeer fijne vakantie gehad. Echt een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Zeer goed resort

Fam eekels, 13-10-2017

Mooi schoon resort met goed eten en drinken ook overal koelkasten met koude flesjes water .animatie was goed kamer was ook mooi alleen zat pal naast het andere hotel waar veel lawaai was ook van airco,s en afzuiging keuken konden de raam niet openzetten ivm met lawaai.

Minpunt vonden wij dat het personeel helemaal geen engels konden praten maar ja met handen en voeten komen we er wel uit .

Bedden zijn keihard slecht geslapen en niet goed voor de rug .

Alle soorten drank kon je krijgen was prima .

Bij het onbijt ook gratis verse sinasappelsap heerlijk

Personeel waren vriendelijk en wc werd goed schoongemaakt bij alle ruimtes

Dus hier kun je met gerust hart naar toe gaan prima resort

Ook de biertuin is erg leuk ook daar kun je vers eten krijgen een soort oliebol mmm.

Receptie vonden wij niet erg gastvrij dat kan beter

Gereisd met partner in oktober 2017

fantastisch

Kraster, 5-10-2017

Na het lezen van alle recensies werden we een beetje bang om erheen te gaan.

Maar al die slechte recensies zijn niet waar!

Het hotel is precies zoals je op alle foto's ziet.

Het hotel is super.

alles is schoon.

Personeel erg vriendelijk!

eten is top.

je weet dat bij een buffet het eten sneller afkoeld.

als je perce pas om 20:00 wilt eten wacht je gewoon even tot de nieuwe lading eten erop ligt en heb je warm eten.

voor iedereen is er wat te eten buffet is erg groot.

Onze complimenten voor de schoonmakers ze werken 24 uur per dag om alles netjes schoon te houden.

Ook het barpersoneel van alle bars onze complimenten wij hebben een top vakantie gehad dankzij jullie!!

qua ligging op 300 meter van het hotel zit een super grote bazaar.

erg leuk om te winkelen.

ook het winkeltje in het hotel is een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer!!!

patrick broothaers, 5-9-2017

Hotel zeker geen 5 sterren waard! Het ganse complex is toe aan grondige renovatie. Zwembad niet onderhouden en vuil met oorontsteking tot gevolg. Dagelijks onderhoud van de kamers zeer pover. Altijd te weinig handdoeken in de kamer,schimmel in de douche,vloer niet proper.Personeel is vriendelijk en ze doen hun best maar ze zijn met te weinig en er is geen leiding..nergens een manager te bespeuren. Personeel van de receptie krijgt zo veel klachten te verwerken dat ze nog amper reageren als je gaat klagen. Je moet ook voor vele dingen extra betalen vb safe 2 euro/dag,bingo,biljart,bowling. Verder valt er voor tieners weinig te beleven.Hebben al veel hotels in Turkije gedaan maar dit was prijs/kwaliteit het slechtste. Wij gaan alvast nooit meer terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gewéldige vakantie gehad

Familie Wolters-Sahinli, 30-8-2017

Wij zijn hier 8 dagen geweest op vakantie naar de recensies te hebben gelezen wisten wij niet meer wat ons te verwachten stond. Maar éénmaal aangekomen was het top de foto's zijn echt zoals het is een top hotel waar wij zo nog een keer heen zullen gaan mensen wie zulke domme recensies schrijven die kunnen beter nooit meer op vakantie gaan dit is een hotel slecht praten wat niet eens waar is het personeel loopt de benen onder hun lijf vandaan op hun klanten het zo aangenaam mogelijk te maken wil je dit hotel boeken ik zeg doen en kijk niet naar die belachelijke recensies van mensen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk goed hotel, super animatie!

Peter Latul, 30-8-2017

We hebben echt genoten! Elke dag weer! Eten was oke, personeel praatte niet goed Engels of Duits, maar dat mag de pret niet drukken.

Animatie (Alina in het bijzonder) was echt super! Echt heel aardig.

Wat ik wel nadeel vind, is dat we werden opgehaald om 20.00 uur om naar huis te gaan, terwijl we om 12.00 uur moeten uitchecken! Als we langer in de kamer wilden blijven, dan kostte dat euro 10 per uur! Dat vind ik een ontzettend nadeel met twee kleine kinderen. Ik wil best wel wat extra betalen, maar om dan euro 70 extra te betalen....

Prima hotel

Kelly dijkmans, 24-8-2017

Prima hotel. Rare beoordelingen met een laag cijfer maak je daar niet druk om, was bij ons absoluut niet.mensen zijn heel de dag bezig met schoonmaken en bediening van mensen.

Eten prima en drinken ook, basis eten hetzelfde maar elke dag wat anders erbij.

Zwembad mooi en schoon, genoeg ligbedjes kunt kiezen tot rond 09.00 uur daarna iets minder keuze.

Animatie team top, elke dag wel wat te doen.

Ahh en kunnen iets minder engels maar met handen en voeten kom je er wel uit.

2 minpuntjes: harde bedden en muziek mag wel zachter bij het zwembad.

Apotheken in de buurt, grote bazaar rechtsaf bij het hotel. Linksaf supermarkt de sok, erg goedkoop ook luiers enzo hotel betaal je de hoofdprijs. ( hehalve kapper en kleding goedkoop in het hotel)

Woensdag markt leuk om heen te gaan linksaf bij het hotel 2 a 3 km lopen.

K zeg gewoon doen, ook voor kinderen van alles te doen.

Dinçer ORAKLI, Guest Relations Manager, 26-8-2017

Beste gast ,

Met vriendelijke groet,

guestmng.dreams@sherwoodhotels.com.tr

Matig hotel, geen 5 sterren.

Iris & Tim, 13-8-2017

Wij zijn 11 dagen verbleven.

Het was voor ons een op een stapeling van kleine dingen niet goed waren en niet horen in een 5 sterrenhotel.

Het is matras is super hard.

Eten is eentonig en koud + het personeel begint een half uur voordat het buffet is afgelopen al met opruimen. (21.00 uur) Eten is eigenlijk tot 21.30 uur.

Personeel kan geen Engels, doen ook niet hun best.

All inclusieve is niet 24 uur. Drinken aan de bar maar tot 02.00 uur.

Animatie is erg goed, vooral de shows in de avond!

Zwembad is erg groot en was bij ons schoon.

Overdag heb je ontzettend veel keus in eten (snacks, pannenkoekjes, etc)

Tip: Wil je een excursie boeken doe dit dan buiten het hotel. Bij de bazar (5 minuutjes lopen). Het is heel goedkoop en goed geregeld.

Gereisd met partner in juli 2017

Ik ga hier niet meer heen

Marcel, 11-8-2017

15 uur per dag techno en trance muziek , vreselijk , middag eten lekker , hygiene niet laat te wensen over , bier erg koud , personeel zeer vriendelijk , ontbijt , brood is oud , te weinig mensen bij de eieren , tostie's ook lang wachte , 5 dagen wachten dat de koffie machientje werd gemaakt , , na 5 dagen werd de eetzaal pas schoongemaakt na aandringen , evenals het zwembad , achter de receptie staat een meisje van 16 , disco voor de jeugd dramatisch , werd zelfs gesloten
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Dinçer ORAKLI, Guest Relations Manager, 20-8-2017

Dear guest,

First of all we would like to thank you for your comment on Zoover! Every comment has great importance for us and helps us to reach our aims.

It is a great pleasure to hear that you have enjoyed your holiday in Sherwood Dreams family.

We would like to welcome you soon in Sherwood Dreams Resort Hotel.

Best Regards

guestmng.dreams@sherwoodhotels.com.tr

Terug van een geweldige vakantie!

Fam vd kimmenade, 8-8-2017

We zijn hier als gezin geweest en waren ontzettend tevreden. De kinderen in de leeftijd van 12 tot 18 hebben zich geen dag verveelt en wilden na de elf dagen nog niet naar huis! Evenals wij. Aan animatie voor de tieners werd gelijk wat gedaan toen hier naar gevraagd werd. Personeel loopt de benen vanonder het lijf en dan nog steeds mensen die liever klagen dan vakantie vieren. Zwembad werd goed bijgehouden en we hadden elke dag wat anders te eten. Smaak is persoonlijk. Voor ons was het prima. Respect voor het bedienden personeel etc. Met schaamte heb ik gezien hoe deze door ons toeristen niet altijd even acceptabel werden bejegend.( gebaren dat hun drank moet worden ingeschonken terwijl het voor hun neus staat, borden volscheppen en dan twee hapjes ervan eten). Voor iedereen die nog moet gaan, geen zorgen door deze recensies, wij hadden het geweldig!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sherwood Dreams Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sherwood Dreams Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sherwood Dreams Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sherwood Dreams Resort scoort een 8.99 uit 10 op basis van 472 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: