Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sherwood Dreams Resort***** bij :

390 reviews over Hotel Sherwood Dreams Resort in het Nederlands

Matig hotel, geen 5 sterren.

Iris & Tim, 13-8-2017

Wij zijn 11 dagen verbleven.

Het was voor ons een op een stapeling van kleine dingen niet goed waren en niet horen in een 5 sterrenhotel.

Het is matras is super hard.

Eten is eentonig en koud + het personeel begint een half uur voordat het buffet is afgelopen al met opruimen. (21.00 uur) Eten is eigenlijk tot 21.30 uur.

Personeel kan geen Engels, doen ook niet hun best.

All inclusieve is niet 24 uur. Drinken aan de bar maar tot 02.00 uur.

Animatie is erg goed, vooral de shows in de avond!

Zwembad is erg groot en was bij ons schoon.

Overdag heb je ontzettend veel keus in eten (snacks, pannenkoekjes, etc)

Tip: Wil je een excursie boeken doe dit dan buiten het hotel. Bij de bazar (5 minuutjes lopen). Het is heel goedkoop en goed geregeld.

Gereisd met partner in juli 2017

Ik ga hier niet meer heen

Marcel, 11-8-2017

15 uur per dag techno en trance muziek , vreselijk , middag eten lekker , hygiene niet laat te wensen over , bier erg koud , personeel zeer vriendelijk , ontbijt , brood is oud , te weinig mensen bij de eieren , tostie's ook lang wachte , 5 dagen wachten dat de koffie machientje werd gemaakt , , na 5 dagen werd de eetzaal pas schoongemaakt na aandringen , evenals het zwembad , achter de receptie staat een meisje van 16 , disco voor de jeugd dramatisch , werd zelfs gesloten

Dear guest,

First of all we would like to thank you for your comment on Zoover! Every comment has great importance for us and helps us to reach our aims.

It is a great pleasure to hear that you have enjoyed your holiday in Sherwood Dreams family.

guestmng.dreams@sherwoodhotels.com.tr

Terug van een geweldige vakantie!

Fam vd kimmenade, 8-8-2017

We zijn hier als gezin geweest en waren ontzettend tevreden. De kinderen in de leeftijd van 12 tot 18 hebben zich geen dag verveelt en wilden na de elf dagen nog niet naar huis! Evenals wij. Aan animatie voor de tieners werd gelijk wat gedaan toen hier naar gevraagd werd. Personeel loopt de benen vanonder het lijf en dan nog steeds mensen die liever klagen dan vakantie vieren. Zwembad werd goed bijgehouden en we hadden elke dag wat anders te eten. Smaak is persoonlijk. Voor ons was het prima. Respect voor het bedienden personeel etc. Met schaamte heb ik gezien hoe deze door ons toeristen niet altijd even acceptabel werden bejegend.( gebaren dat hun drank moet worden ingeschonken terwijl het voor hun neus staat, borden volscheppen en dan twee hapjes ervan eten). Voor iedereen die nog moet gaan, geen zorgen door deze recensies, wij hadden het geweldig!

Normaal

Sas, 6-8-2017

3 dagen geleden aangekomen in dit resort. Overal recensies gelezen die erg slecht waren.. hierdoor werden we bang waar we terecht zouden komen.. Dit resort is zeker geen 2 waard! Het zwembad is schoon, de kamers zijn schoon en het eten is zeker te eten. Voor de mensen die nu nog naar dit resort gaan, maar er tegen op zien vanwege de recensies het is zeker niet wat andere recensies zeggen!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Dear guest,

Wat vreselijk hier

Saskia, 6-8-2017

Het is echt slecht hier nog nooit zo'n slecht hotel gehad wij gaan hier nooit meer terug komen en we moeten nog een paar dagen. Klacht bij receptie gedaan spreken geen Engels maar doen ook geen moeite voor je. Eten slecht vlees kei hard of nog rauw, zwembad word niet schoongemaakt enz enz

Niks mis met dit hotel.

Peter, 5-8-2017

Met pijn in de buik hier heen gereisd vanwege slechte beoordeling de laatste weken. We zijn nu 3 dagen hier en van al die verhalen klopt helemaal niets. Alles is schoon en proper.. ontbijt ik gewoon goed, alles wat je maar wil is er. Personeel werkt super hard. Nergens wachtrijen. Dus je kan met gerust hart hierheen gaan!!!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Beste gast Mr. Peter ,

Met vriendelijke groet,

Leuk hotel

Mary, 5-8-2017

Gisteren aangekomen. Na alle horrorverhalen op zoover adden we geen zin in deze vakantie. Maar wat valt dat tot nu toe mee! Wij hebben een hele mooie kamer die schoon was! Airco werkt top. Medewerkers spreken niet allemaal engels maar zorgen wel dat er iemand bijkomt die jel begrijpt. Bediening loopt de benen uit het lijf maar het zijn er te weinig waardoor we lang op ons drankje moesten wachten. Gelukkig hebben we zelf ook benen om naar de bar te lopen. Zwembad is schoon. We hebben vooraf contact gehad met de touroperator en zij gaven aan naar het hotel te zijn geweest om orde op zaken te stellen. Het lijkt erop dat dit inderdaad is gebeurd en dat er momenteel hier heel hard wordt gewerkt om het iedereen naar de zijn de maken. Ik heb goede hoop dat dat gaat lukken deze vakantie!

Beste gast Mrs. Mary,

Met vriendelijke groet,

Gemiddeld

Jo, 4-8-2017

Wij zijn vandaag aangekomen

In dit hotel. Door de recensies waren wij super bang om naar dit

Hotel te gaan! Maar maak je geen zorgen als je nog gaat. De 2en zijn echt overdreven. Wij zijn meerdere keren in 5 sterren hotels geweest in Turkije. En slecht is dit zeker niet. Het zwembad is schoon! De kamers zijn ook redelijk schoon en het eten is zeker te eten!

Dear Guest ,

Guest Relations Manager

Nooit meer. Slechte hygiene

M.aarse, 2-8-2017

Eten zeer slecht. Mensen met voedselvergiftiging kreeften groen en zwart van binnen . Brood geen enkele keer vers. Ligt gewoon verschrompeld brood

Kamers zijn vies regelmatig geen handdoeken en wordt niet achio gemaakt.

Personeel spreekt slecht Engels en niet erg vriendelijk

Kermis meeste attracties kapot

Dit hotel zou 6 jaar oud zijn maar ziet er verpauperd uit

Schimmel op de tegels in de badkamer, voegen zitten zwarte vlekken op

Yulia doet echt haar best om het naar je zin te maken en wat aan de klachten te doen maar dan is het leed al geschiedt

Tutku Vd animatie wAs de leukste zeker voor de kinderen die mochten van hem wel mee doen en van de andere helemaal niet

Ga hier nooit meer naar toe

Oorontstekingen en blaasontsteking nadat we terug gekomen zijn

Gereisd anders in juli 2017

Our valued guest,

First of all, we thank you for spending your vacation in our hotel.

Your criticisms and suggestions you make will be taken into account by the hotel management.

We would like to welcome you again to our hotel.

best wishes

Nooit meer

Anoniem, 2-8-2017

Slecht eten. Kamers slechts schoongemaakt. Geen handdoeken in kamers. In mijn croissant was iets mee gebakken wat er duidelijk niet hoorden. Kreeften waren groen en zwart van binnen. Patat durf je niet te eten geen enkele keer vers brood. Liggen broden die helemaal gerimpeld zijn zo oud. Oorontstekingen bij mijn kinderen en die van mijn vrienden waar we mee waren personeel doet echt wel zijn best maar er wordt duidelijk op allesbezuinigd.

Ben heel veel in all inclusieve hotels geweest maar heb zo slecht nog niet mee gemaakt. Dit hotel is zeker geen 9.1 waard

Kermis doen 2 attracties het. Rest is kapot best armoedig allemaal

Our valued guest,

First of all, we thank you for spending your vacation in our hotel.

We would like to welcome you again to our hotel.

best wishes

guestmng.dreams@sherwoodhotels.com.tr

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sherwood Dreams Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sherwood Dreams Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sherwood Dreams Resort scoort een 9.01 uit 10 op basis van 465 reviews.