7,2

16 reviews over Hotel Riverside in het Nederlands

Redelijk Hotel

Rob, 20-7-2010

redelijk hotel, niks bijzonders. eten redelijk, personeel vriendelijk. kamers voldoende
Gereisd met partner in mei 2006

rooskoene@hotmail.com, 17-5-2008

een simpel maar mooi hotel maar goede service

de ligging was minder.

Gereisd met partner in juni 2005

familie kilo, 2-1-2007

ik vond het absurd verder op had je en winkeltje daar was alles veel goedkoper personeel was mee te leven kamers waren verzorg (nieuwegedeelte) heb me verfmaakt mar togh vbeel minpuntjes waren
Gereisd anders in januari 2007

Corry & Frans, 12-11-2006

Prijs kwalitiet klopt, beter is wat meer uit te geven.

Bovendien is Belek duur geworden, all inclusief is noodzakelijk.

Je bent overal ver vandaan en Belek is alleen Tshirt en goud winkel, s'avonds alles uitgestorven in oktober.

Eten is matig en dat geld ook voor het hotel.

Toch een leuke week gehad, met leuke mensen

Gereisd anders in november 2006

henk en alie, 12-10-2006

Wij zijn 11 oktober weer gekomen, van een heerlijke, goed verzorgde vakantie. het personeel is ontzettend vriendelijk, ze willen alles voor je doen en zijn altijd goed te spreken. Ze maken lange dagen, maar blijven altijd vrolijk. Eten was heerlijk en goed gevarieerd. Kamers prima in orde. Ligging van het hotel is oke en dicht bij het centrum. Voor 3 sterren prima te doen!
Gereisd met partner in oktober 2006

Angelique en Thierry, 11-10-2006

Gisteren 10-10 thuis gekomen. We hebben ons prima vermaakt. Personeel zeer vriendelijk, eten was goed. Helaas hadden wij geen leuk uitzicht (vuilnisbelt) maar dat mocht de pret niet drukken. Geweldig weer, strand was minder maar in aanbouw. Al met al zeer gezellig gemoedelijk hotel en qua prijs goed te doen.

John, 7-10-2006

Na het lezen van positieve verhalen hier, maar ook negatieve op een Engelstalige site hebben we wegens zeer goedkope lastminute de gok gewaagd en zijn we niet teleurgesteld. Kamers met airco, dagelijks schoongemaakt. Buffet is zuiver Turks van goede kwaliteit. All-in was opmerkelijk genoeg incl vodka & raki. Zwembaden prima en bediening vriendelijk. Wel gemiste kans: hotel is daadwerkelijk naast rivier Acisu gelegen, maar er is helemaal niets ermee gedaan. Daar had een riverside terrasje gekund! Strand idd niet moeite waard, 6km afstand per (gratis) hotelbusje, opgespoten zand op kiezelbaai, zout water enige meerwaarde tov zwembad.

Diana Janssen, 5-10-2006

Riverside is een klein en overzichtelijk complex met vriendelijke bediening en eigenaar. Organissert veel de de gasten.

Soms iets te vriendelijk als ze met een bos bloemen voor je hotelkamer staan!

Verder niets dan goeds. Als je kunt kiezen zorg dat je in het nieuwe gedeelte een kamer krijgt.

Tip: kom bij het ontbijt vroeg dan wordt je roerei door een vriendeijke kok gelijk gebakken. Verser kan het niet.

Gereisd alleenreizend in oktober 2006

sharon en danny, 4-10-2006

Prijs kwaliteit verhouding was super. Goed eten, ook al lust je niet alles er is voor iedereen wel iets lekkers. Kamer was netjes, elke dag schone handoeken en er wodt schoon gemaakt. Anders dan wat wij gewend zijn maar echt prima te doen! Het strand is nog niet de moeite waard maar het hotel heeft 2 heerlijke schone zwembaden. De bediening was top en aan de bar was t super gezellig, en laten we eerlijk zijn, je moet het zelf maken.

Kortom, wij hebben een super vakantie gehad!!!

Fam van de Lustgraaf, 10-8-2006

Prima hotel wij zijn er geweest van 29-07-06 tot en met 08-08-06. Eten is goed zwembaden en ligstoelen voldoende ruimte. Aardig personeel. 5 minuten lopen naar centrum. naar strand word je gebracht met busje 6 minuten rijden strand is niet super allemaal kiezelstenen kindonvriendelijk daar het gelijk zeer diep is.

Indien je niet van massa toerisme houd is dit een goed hotel.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riverside in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riverside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riverside scoort een 7.19 uit 10 op basis van 16 reviews.