Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa *****

Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa
Maxx Royal Belek Golf & Spa
9,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa bij:

119 reviews over Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa in het Nederlands

fantastisch!

conny, 5-5-2017

Alles was zeer verzorgd en luxe. We kregen zelfs een upgrade naar een villa! Persoonlijke assistent die alles regelde. Een golfkarretje om naar de diverse plekken in het resort te rijden. Eten geweldig, sauna, Turks bad, allemaal prima. Men doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Kortom een geweldig verblijf gehad. Een aanrader!!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Geweldig

Yvonne, 5-5-2017

Geweldig hotel. We hebben nog nooit in zo een luxe en fantastische hotel gezeten. Van het begin tot het einde wordt je in de watten gelegd. Er is geen een puntje van kritiek die ik op zou kunnen noemen. Nee kennen ze niet.
Gereisd met vrienden in april 2017

Voor 2e keer opnieuw geweldig

L. Riethoff, 16-4-2017

Opnieuw geweldige ervaring.

Met name de service van het personeel is uitmuntend.

Ze maken je vakantie tot een hoogte punt. Wat een luxe.

Heerlijk gegeten. Zowel a la carte als buffet.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

zeer goed

DE LANDTSHEER GUSTAAF JAN, 10-2-2017

.Vermijd de Turkse schoolvakanties,want chaotische toestanden.Koel receptiepersoneel.Fantastische gastrelaties.Eten en drinken op hoog niveau.Kamers luxueus.Het tophotel van de Turkse Riviera.De top bereiken is moeilijk,hem behouden is moeilijker.In vergelijking met vorige jaren iets minder dienstverlening.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Geweldige vakantie!

Inge Lamers, 29-10-2016

We zijn met 16 personen in dit mooie hotel geweest. Al jaren boeken we all inclusive, maar dit hotel heeft al onze verwachtingen overtroffen! Aan alles wordt gedacht. Een persoonlijk assistent tijdens het verblijf. Heerlijk eten in verschillende restaurants, geweldige kamers waar alles (drankjes, chocolade, shampoo, badschuim enz) dagelijks wordt aangevuld. Geen automaten frisdranken, maar blikjes of flesjes. Van het begin tot het einde genoten van de luxe!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Ondergedompeld in luxe!

Mignola, 1-5-2016

Wij verbleven hier gedurende een week met 3 jonge kinderen (6 jaar, 4 jaar en 5 maanden). Wij hadden een familiekamer geboekt, maar kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een villa iclusief eigen buggy :). Pure luxe en een week genieten. Voor mensen die met een baby reizen: ze hebben echt alles al daar. Staafmixer, magnetron, sterilisator, Nutrilon flesvoeding, de hele lijn van het biologische merk HIPP zowel fruitpotjes, groentepotjes, pap, koekjes, rijstwafels enz... Het enige wat je dus hoeft mee te nemen zijn luiers en wat kleertjes. En mocht je toch iets missen, je hoeft maar te appen (ja, je hebt een persoonlijke assistent op de app) en deze antwoordt binnen een paar minuten en het wordt voor je geregeld.

Onze kids van 6 & 4 vonden de Maxxi Club erg leuk ondanks de taalbarrière. Maar ja wat wil je ook, er zit oa een eigen bioscoop speelhal en binnenspeeltuin in! Een privé babysitter is ook te regelen bij de maxxi club, dit moet je 1 dag van te voren aanvragen en kost 30 dollar (ongeveer 26 euro per kind per uur).

Het kinderzwembad bij het hoofdzwembad is 40 cm diep en verwarmd tot ongeveer 30 graden. Ook het Seawater zwembad (let wel op voor de ogen van de kids > gaat prikken) is verwarmd tot 30 graden.

Tip: reserveer tijdig een restaurant als je daar wilt eten, bij ons zat alles al vol voor de komende 8 dagen...

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Pure Luxe ....!

Marieke, 4-4-2016

Heel vaak in Turkije geweest en in een hoop prachtige hotels verbleven. Echter overal waar we kwamen had iedereen het over Maxx Royal. ' Ga daar heen, werd er dan geroepen.'Dus zo gezegd zo gedaan. We zijn net terug van twee weken. Maxx Royal en al het personeel onze complimenten!. We hebben een geweldige vakantie gehad!. Begint al bij het ontvangst. De kamers groot en luxe ingericht en echt van alle gemakken voorzien. Prachtig hotel je weet niet waar je kijken moet. De chocolaterie is toch echt wel heel waanzinnig lekker. Chocolade fondue en heerlijke ijs frappe....!!! maar de groene thee met honing was ook heerlijk. En dan vergeet ik bijna helemaal de heerlijke koffie te vermelden.

Alle dranken zijn er en origineel. Klein verwarmd zwembad buiten. Maar de bikkels onder ons.... ik dus :) zwom al in het 16+ bad waar je rustig kan liggen op luxe bedden en allerlei relax stoelen. Een grote ligweide met bale benong huisjes en ligstoelen. Groot strand met genoeg lig gelegenheid. Ook geweldig dat je onbeperkt ijsjes kan halen en vers fruit. De bediening aan het zwembad is keurig en chips en nootjes kan je ook krijgen. Het eten in alle restaurants is van zeer hoog niveau. Vers warm brood met boter om mee te beginnen als je gaat zitten. Stoel wordt aangeschoven en bord wordt aangepakt en neergezet.

Heb jehet koud op het terras?dan krijg je een kleedje. De gastvrijheid en service is van zo een hoge niveau. Vriendelijk en beleefd. Je wordt bijna verlegen van alle aandacht. Wil je sporten dan kan dat natuurlijk een sportcentrum voor cardio en fitness. Maar ook nog een sportschool waar je Zumba lessen enz kan volgen. Dan heb je ook nog een groot glijbanen complex. De cobra glijbaan is super gaaf!. Belek in de buurt om te winkelen is prima te bewandelen.

Hardlopen om de golfbaan is ook een aanrader. Ik las dat 40% twijfelt om naar Turkije op vakantie te gaan. Ik heb mij geen minuut onveilig gevoeld. De beveiliging is overal aanwezig en al helemaal in Antalya pelijk blijft dit land zo mooi en fijn zoals het nu is!. Maxx Royal bedankt! Tot wederzien.

Gereisd met partner in maart 2016

was wel wat luxe gewend maar dit slaat alles

Nico Dekker, 29-3-2016

Personeel heel vriendelijk. Geen fooi vragende oogjes.

Eten is gewoon geweldig. Slaapkamer van 85 M 2. Luxe koffiemachine met kupjes op de kamer en luxe bad.-douche-badjassen-slippers-breedbeeld met ongeveer 140 zenders. Zeep-cosmetica-nagelschaar-kam-condooms-tandpasta en borstel- scheermes -schuim etc. etc. alles ligt voor je klaar . Koelast vol met drank en snacks.2 x per dag schone handdoeken in de avond sluiten ze de vitrage voor je en ligt er het dure merk Godiva chocolade op de kussen. Ander kussen nodig. 5 soorten. Ander bonbons nodig. Je weet niet wat je proeft en ziet. ontbijt 41 soorten kaas aanwezig. Helicopter op het golfterrein voor een vliegtocht. Tip: Weer terug naar het vliegveld. Meld je dan buiten bij de vertrekhaldeur "G". Daar staat een golfkar en een pilaar met daarop de letters CIP. Meetpoint. Ze wachten van Maxx Royal op je en loodsen je door de douane-politie-controles etc. en je bent zo alles voorbij. Op de eerste verdieping een eigen ruimte voor een kleine hap en veel drankjes etc. Internetten-roken.

Ik ben er 8 dagen geweest in maart 2016 maar kan Geen negatieve opmerkingen plaatsen want die heb ik niet.

Gereisd met partner in maart 2016

Op en top service

Karin, 27-3-2016

Service, eten en drinken onbeschrijfbaar goed, je wordt als een koningin behandeld. Wij kregen zomaar upgrade naar familiekamer inclusief jacuzzi op balkon. Het enige minpuntje maar dat is persoonlijk is dat er weinig sfeer onder de gasten heerst. Belek zelf erg duur. Taxi voor dagje shoppen naar Antalya Euro 100,00
Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Waanzinnig goed

Marcel Smit, 20-1-2016

In dit hotel wordt je niet in de luxe watten gelegd. In dit hotel wordt je er in ondergedompeld. Ik kies altijd voor de top van de hotels maar dit hotel overtrof mijn stoutste verwachtingen. Subliem.
Gereisd alleenreizend in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa scoort een 9.66 uit 10 op basis van 124 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: