Hotel Maxholiday Hotels Belek (vh. Vera Mare Resort) *****

Hotel Maxholiday Hotels Belek (vh. Vera Mare Resort)
Maxholiday Hotels Belek (vh. Vera Mare Resort)
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maxholiday Hotels Belek (vh. Vera Mare Resort) bij:

305 reviews over Hotel Maxholiday Hotels Belek (vh. Vera Mare Resort) in het Nederlands

Niet meer naar dit hotel.

Versteegen, 24-8-2017

Hotel is pas overgenomen en dit is ook wel te zien.Allemaal nieuw personeel die niks wisten, slechte hygiene vooral de toiletten en zwembadwater aan de zeer warme kant,kamers maar half gepoetst en afruimen en opruimen hadden ze ook nog nooit van gehoord.Verder was het eten er wel prima en de animatie voor de kinderen ook wel goed, hebben er met ons gezin toch nog een leuke vakantie van gemaakt.Dit hotel is zeker geen 5* hotel eerder een 3* hotel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Erwin, 7-8-2017

Het hotel is pas overgenomen en daarom is de naam ook gewijzigd. Wij hadden een 4 persoons kamer geboekt maar dit bleek een 3 persoons kamer te zijn waar voor onze zoon een defect en smerig opklapbed bijgezet werd. Dit direct een aantal keren bij de receptie gemeld en bij de reisleiding maar zonder resultaat. Het opklapbed werd vervangen door een matras op de grond en daar moest onze zoon van 11 het mee doen. Na vele malen geklaagd te hebben kreeg mijn zoon na 9 dagen een gewoon bed. Restaurant is vies, kom je later eten moet je zelf de tafel afruimen of geduld hebben. Vanaf 19 uur kon je eten 's avonds maar vaak was de spaghetti en de friet die er lag koud. Ontbijt daarentegen was wel goed. Hotel stikt van de russen zonder enige vorm van fatsoen. Grote borden opscheppen en daarna bijna alles laten staan. 's morgens handdoekje leggen vanaf 08:00 uur anders geen bedje. Wij dronken 's avonds een Bailey's maar na een paar dagen was dit niet meer verkrijgbaar. Ook vaak 's avonds geen ijsblokjes. Schoonmaken van de kamer werd nagenoeg niet gedaan. Bedden werden opgemaakt en dan was de schoonmaakster weer verdwenen. Daarop het toilet en badkamer maar zelf schoongemaakt. Weinig te doen in de omgeving, 2 winkelcentrumpjes op loopafstand, verder niets. Medewerkers spreken alleen turks en nagenoeg geen engels of duits. Rondom het zwembad word er niet schoongemaakt, zelfs niet geveegd. Kortom een waardeloos hotel. Mijn advies is als je nog moet gaan gauw om te boeken naar een ander hotel.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

matig

wiegers, 25-7-2017

hotel is over genomen heet nu max Holiday.

hotel verouderd en niet goed schoongemaakt.

openbare toiletten zijn vies.

animatie is goed.

zwembad en zee prima.

eten was prima.

geen 5 sterren waard

winkels en 1keer per week op woensdag markt op loopafstand.

verder geen dolmus bus in de buurt .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

fantastisch

marie-jose' veraart, 5-5-2017

klein hotel met ruim zwembad en uitstekende bediening
Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer

Joe, 22-1-2017

Wij vonden helemaal niets goed. Personeel was zeer onvriendelijk , de keuze wat eten betreft was minimaal, voorzieneningen waren ook niet goed. Tot slot lange rijen voor het eten en ijsjes. Kortom een hotelervaring om zo snel mogelijk te vergeten.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

mooi hotel fijn strand

elzapaenen, 15-11-2016

personeel vriendelijk/verschillende bars

zwembad/strand.paar winkels nabij

eten uitgebreid/netjes/lekker

Gereisd met vrienden in november 2016

Fantastisch, beleving om nooit te vergeten

Corné van de Schuur, 21-10-2016

Geweldig hotel met een leuk animatieteam, zelfs nederlands-sprekende animatie. Het hele jaar door is het animatieteam aanwezig.

Eten is zeer goed en telkens gevarieerd, bij het ontbijt al keuze uit meer dan 10 soorten brood(jes) en soorten kaas worst etc. Pannenkoeken en vele keus in eieren (gebakken, 3-min, 5-min, omelet)

Smiddags gaat de snackbar open en ook daar weer keus uit 2 tot 3 soorten vlees, broodjes, koude gerechten en fruit. In het restaurant is smiddags wat meer keus, daar kan je alleen heen zonder badkleding.

Elke avond ruime keus uit eten en toetjes voor ieder wat wils. Ook aan de vegetarieren en allergenen is gedacht.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Zeer gastvrij !

Ton hufken, 16-9-2016

Complimenten voor het personeel, alles top , lekker eten
Gereisd met partner in september 2016

Goede gastvrijheid !

Jeanie Hufken, 16-9-2016

Personeel en animatie team top

Demi uit Harlingen Holland een10 !

Gereisd met partner in september 2016

Echt vakantie

Familie van Aken, 14-9-2016

We vonden het een goed hotel.

Goede, spontane en leuke animatie-team. Vooral voor de kinderen fijn dat er iemand Nederlands sprak. Er werd veel door het team georganiseerd. Je hoefde je niet te vervelen. Ook de kinderen niet. Onze oudste vond het jeu-de-boule helemaal geweldig. En onze jongste s' avonds de miniclub disco.

Redelijk gevarieerd eten en smaakte goed. Voor iedereen wat wils.

Alles werd goed schoon gehouden.

Er wouden vaak mensen bij de glijbanen voor kruipen bij onze zoon van 4. Maar dit werd goed door de badmeester in de gaten gehouden. Ook stak hij de duim omhoog als onze zoon naar beneden kwam zodat we deze konden opvangen. En wij niet eventueel voor andere mensen in de weg stonden.

Niet mega groot maar dat is ook wat we wouden.

Enig minpuntje was dat er in de plaats zelf niets tot weinig te zien of te doen was. En dat de taxi's erg duur waren zodat je niet snel zelf ergens naar toe kon gaan (met 6 personen).

We hebben met het hele gezin genoten. We voelde ons echt welkom door het gehele personeel.

Het is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maxholiday Hotels Belek (vh. Vera Mare Resort) in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maxholiday Hotels Belek (vh. Vera Mare Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maxholiday Hotels Belek (vh. Vera Mare Resort) scoort een 8.09 uit 10 op basis van 335 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: