Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort *****

Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort
Limak Arcadia Golf & Sport Resort
9,3

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Limak Arcadia Golf & Sport Resort bij:

2113 reviews over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in het Nederlands

Fijn resort ook voor gluten allergie!

Familie Peters, 22-10-2017

Wij hebben afgelopen week genoten in Limak Arcadia golf resort. Onze dochter heeft een gluten intolerantie en dan is het altijd maar de vraag of dit goed gaat; ondanks dat we van te voren goed informeren. Ze kon hier goed eten; brood, pasta, cake, ijs...De bediening was vriendelijke en zeer behulpzaam.

Wat wij erg prettig vonden dat we een goed contact hadden met de guest relation

(Dilek; bedankt daarvoor). Verder waren de shows heel mooi in de avonden. De familiekamer was iets gedateerd maar wel netjes..Wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen...De slaapbank was voor de kinderen niet prettig. Kortom wij hebben een super week gehad!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Beste Familie Peters,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling.

Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens was. Wij hopen u nogmaals te verwelkomen.

met vriendelijke groet,

Heerlijk resort....

Frenk, 22-10-2017

Limak Arcadia is een fijn hotel dat meer dan voldoet aan de all inclusive standaard.

Het heeft een prachtige tuin met mooie zwembaden. De kamers zijn netjes en schoon alhoewel de airco niet helemaal koelde, maar met het openlaten van de balkondeur was dat probleem opgelost.

Arcadia is van alle markten thuis, zo is er genoeg te doen voor kinderen, maar je kunt ook de rust opzoeken. Vooral het deel bij de Lykia bar is goed vertoeven. Ik miste wel wat gezellige muziek zo nu en dan. Daarnaast was het zwembad geen eenheid, zoals je vaker ziet in dit soort hotels. Dat is uiteraard een gevalletje van smaak. Het water van de zwembaden was wel heel erg koud. Een klein doch best irritant nadeel was het handdoekje leggen voor een leuke plaats. Helaas schijnt dat erbij te horen, alhoewel dat bij andere resorts waar ik ben geweest minder was. Het eten is goed en in overvloed aanwezig. De grote eter kan zich aan werkelijk alles te goed doen.

Ik ben een sportliefhebber en er is een behoorlijke gym met alle apparatuur aanwezig voor de basic en gevorderde sporter. Daarnaast is er een volledig voetbalveld en ook nog een klein veld. Ik snap wel waarom sommige voetbalclubs uit Europa hier overwinteren. Verder is er een professioneel basketbalveld en tennisbanen.

In de avond zijn er verschillende bars lang open en wordt er iedere avond wat georganiseerd naast het entertainment. Dat entertainment heeft zich goed ontwikkeld de laatste jaren. Waren er vroeger amateuristische optredens, tegenwoordig gaan alle remmen los om een spectaculaire show neer te zettten. De "This is it" show van Michael Jackson kon zelfs mij, de grote entertainment criticus bekoren.

Ik was persoonlijk ook zeer te spreken over de professionaliteit van het spa gedeelte. Ik heb meerdere sportmassages gekregen van Mehmet, een zeer goede en gediplomeerde masseur. Minpuntje was wel het geschreeuw van kinderen in het binnenbad. Daar zou nog wat winst kunnen worden behaald.

Ik kan Arcadia is zeker aanraden voor iedereen jong en oud.

Beste Frenk,

Bedankt voor uw gedetailleerde beoordeling en vooral de complimenten over Limak Arcadia!

We zijn trots te lezen dat u een geweldige vakantie bij ons heeft gehad. Het is altijd leuk om te lezen dat we in onze doelstellingen geslaagd zijn.

We hopen dat u een fijne terugvlucht had en hopen u nogmaals in Limak Arcadia te verwelkomen!

Met zonnige groet,

Guest Relations Team

Goed hotel voor groot en klein

Van esch van eyndhoven peter en rita, 17-10-2017

Animatie team mehmet,asur, Salil,sedar ,toto,waren vriendelijk.dilek heel vriendelijk.wc nietaltijd zuiver ,bar personeel lyca bar toog goed garçon kon beter
Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 19-10-2017

Beste Rita en Peter,

Allereerst bedanken wij u voor uw beoordeling op Zoover over ons resort.

Wij hopen u graag weer te verwelkomen in Limak Arcadia :)

Goede vakantie gehad

Edwin,Els,Joy en wesley, 17-10-2017

Wij zijn als gezin geweest de eerste week van oktober .Het hotel op zich is niks op aan te merken net zoals het eten dat was super maar wij vonden het barpersoneel erg sjagerijnig veel gezucht en gesteun als je iets wilde bestellen lange gezichten kortom geen fijne ervaring dus . Wij zijn vaker in Turkije geweesr en wij miste dit keer echt de turkse gastvrijheid .Het animatieteam was daarintegen erg vriendelijk en onze topper was Serkan van de wijnkar wat een lieverd en jammer van de vele Russen en veel gepensioneerden maar daar kan het hotel niks aan doen natuurlijk voor ons wel een groot minpunt al met al een goede vakantie gehad

Super

Viviane, 17-10-2017

Dit was ons eerste maal in arcadia. Super genoten, service en personeel zij top. Wij keren terug binnenkort. De nederlandse dame genaamd Dilek helpt u met alles.
Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 19-10-2017

Beste Viviane,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling op Zoover. Wij hopen u nogmaals te zien in Limak Arcadia :-)

Met zonnige groet,

Geweldig

C. Jol, 16-10-2017

Je voelt je hier direct echt thuis.

Kamers wat verouderd. Fantastisch animatie team. Geweldige shows.

Beste familie Jol,

Bedankt voor uw mooie beoordeling op Zoover, wij hopen u snel te verwelkomen in ons resort :)

Berend, 14-10-2017

Het hotel was super fijn. Prima ligging en super animatie team!
Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 16-10-2017

Beste Berend,

Bedankt voor uw beoordeling en tot gauw weer in Limak Arcadia.

Heerlijke Vakantie

Murat &Dianne, 11-10-2017

Perfect hotel .Vriendelijke personeel.Heerlijk eten met ruime keuzen.Ruime kamers en prachtige tuinen.Dilek regelt gelijk als je maar iets vraagt.

Tot volgend jaar Arcadia

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 16-10-2017

Beste Enigma1907,

Bedankt voor uw mooie woorden over ons service en personeel en hopelijk zien we u volgend jaar weer terug! :)

Was weer thuis komen

A.van Yperen, 9-10-2017

Weer heerlijk 15 dagen genoten van dit mooie resort. Centrum Belek op loopafstand. Geschikt voor minder validen. Vriendelijk personeel, prima eten, goede kamers. Prima animatie.

Verrast door het management met een heerlijke BBQ voor trouwe gasten.

Gereisd met partner in september 2017
Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 10-10-2017

Beste familie Van Yperen,

Allereerst bedanken wij u voor uw mooie woorden over ons resort.

Wij hopen u graag weer te verwelkomen in Limak Arcadia :)

Michael, 8-10-2017

De algemene indruk van het hotel, of beter gezegd: park, is uitstekend. Alles ziet er schoon, netjes en goed verzorgd uit. Er wordt door veel vriendelijk personeel, gehuld in werkkleding, hard gewerkt om dit zo te houden. Het ziet er professioneel uit. Het hele hotel heeft veel eet- en drinkgelegenheden, met meer dan genoeg zitjes, ook aan het strand, waar het hotel praktisch op staat en het hotel een gereserveerde strook heeft dat bij het hotel hoort. De meerdere zwembaden worden omringd door genoeg bedjes, die je moet reserveren met handdoeken van de gratis handdoekenservice, voordat een ander het doet. Echter, laat op de ochtend waren er nog genoeg bedjes vrij, al stonden deze niet op de meest gunstige plekken, zontechnisch gezien. Het park heeft uitgestrekte ligweides, waar je de bedjes heen mag slepen. Het buffetrestaurant Pinea is verbluffend. Legio keuze uit gevarieerde gerechten van uitstekende kwaliteit. 's Ochtends eieren op zes verschillende manieren. De hele dag is er een enorme saladebar en 's avonds zijn er allerlei soorten vlees- en visgerechten. Er zijn ook vooraf te reserveren à-la-carterestaurants. De kamer is redelijk groot, met schoon sanitair, goede bedden, goede airco en een balkon met zitje. Echter, op een raamkozijn lag een gigantische berg stof, wat in het licht van de hele accommodatie geen naam mag hebben. De wifi op de kamer was niet best, terwijl deze in de lobby wel goed was. Het entertainmentteam verzorgt activiteiten en iedere avond een professionele musical/show in een buitentheater, met uitstekende acrobatiek en dans. Het hotel doet het begrip 'ultra all inclusive' ontzettend eer aan, al is biljarten, internetten en gamen tegen betaling, maar minigolf juist weer niet.

Wij hebben ontzettend genoten van de vakantie in Limak Arcadia en komen eventueel nog een keer terug, omdat we ook nieuwsgierig zijn naar andere resorts.

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 10-10-2017

Beste Michael,

Vriendelijk bedankt voor uw gedetailleerde beoordeling over Limak Arcadia :)

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u een geslaagde vakantie heeft gehad en dat wij in onze doelstellingen geslaagd zijn.

Wij hopen u nogmaals te verwelkomen.

Guest Relations Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort scoort een 9.27 uit 10 op basis van 2574 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: