9,3

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort***** bij :

2056 reviews over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in het Nederlands

Vakantie gered dankzij limak arcadia

Gul emzikli, 19-8-2017

Geweldig personeel, prachtig hotel mooie tuin, lekker eten. Dilek van guest relations, asur en toto van animatie zijn geweldig goed in hun werk. Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

Beste Gul,

Wij willen u bedanken voor uw positieve beoordeling en wij zien u graag terug in Limak Arcadia :)

Super complex voor kinderen

Nadia, 19-8-2017

Elke avond zijn er professionele show die door het animatieteam wordt opgetreden. Mijn kinderen hebben genoten van dit complex. Veel faciliteiten en je verveelt je haast nooit. Dilek is hulpzaam en vraagt altijd aan iedereen of alles naar wens is. Serdar, toto, asur en mehmet zijn tof! Zahide en muharrem van de lykia bar zijn gastvriendelijk. Wij bevelen het aan iedereen, vooral de kinderen. Tuin goed onderhouden. Het complex is superschoon.

Beste Nadia,

Als eerst willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling over uw verblijf in Limak Arcadia!

Wij vinden het zeer fijn dat u een uitstekende vakantie heeft gehad in ons resort.

Hopelijk tot volgend jaar!

Guest Relations Team

Geweldig hotel. Erg tevreden ik zou iedereen aanbe

Ferhat, 19-8-2017

Animatie is top,vooral asur, toto en serdar. Elk dag hebben ze een aktiviteit. Dans shows tot flyboard show, schuim party tot retro party. Personeel is vriendelijk. Zelfs voor teens hebben ze apparte activiteiten. Geen minpunt. Geen kiezel strand maar een mooie zandstrand. Dilek van guestrelation is een geweldige pwrsoon.erg behulpzaam,vriendelijk en eeg gezellig. Top vakantie!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Beste Ferhat,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw mooie beoordeling op Zoover.

Wij vinden het super dat u een geslaagde vakantie heeft gehad en hopelijk tot volgend jaar :-)

Super familiehotel

Feridun, 19-8-2017

We hebben geboekt voor 1 week en een super vakantie gehad. Animatie is uitstekend, speciaal dank aan Aşur, serdar, Toto en Mehmet. DJ pers draait heerlijk muziek in de disko. Dilek van de guest relations is sympathiek en staat voor alles klaar. Wij raden het aan iedereen.

Beste Feridun,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw beoordeling, wij vinden het zeer fijn om te horen dat u heeft genoten van uw vakantıe.

Tot de volgende keer!

met vriendelijke groet,

Prima hotel

Karin, 19-8-2017

Bij aankomst was de kamer niet naar behoren meteen een andere kamer gevraagd en prima geregeld eten was prima aardig personeel en je komt niks te kort. Wel veel russen beetje onbeschoft tegen personeel.

Belek stelt niet veel voor en best prijzig vergeleken bij andere plaatsen mischien tot volgend jaar.

O my god

veroniek, 19-8-2017

Wat vonden wij dit een geweldig hotel ! Het is inderdaad verouderd, maar heel goed onderhouden en wat moet vernieuwd zijn is vernieuwd zoal bv badkamer, bedden, vloer, stoelen, enz ... De receptie is inderdaad wat oud maar je wordt er vriendelijk onthaald en ze kennen er Engels, zelfs eentje die NL spreekt. Als je iets vraagt komt dit ook meteen in orde. Ik denk aan de wekservive, valies terugbrengen heeft nog geen 5 min geduurd, print-out van vertrek uur, ... De tuinen zijn prachtig en zeer goed onderhouden. Het eten is heel lekker, heel veel keuze en veel nieuwe dingen geproefd, na zelfs jarenlange ervaring in Turkije. Je kan er 's middags binnen eten in het hoofdrestaurant, of aan het restaurant buiten aan het zwembad (mag in badkledij) of aan de strandbar (kinderen noemen het de mc donalds :-)). Je hebt ook nog een dessert restaurant met superlekkere wafels en nog veel meer. Verder nog een plaatsje met Turkse pannenkoeken. De à la carte restaurants zijn ook echt heel lekker, zeker de moeite om eens te proberen. Aan de bars ben je ook altijd heel snel bediend. De zwembaden liggen dicht naast elkaar maar dat valt helemaal niet op, het zit echt goed ineen. Er zijn ligzetels voldoende alhoewel we toch om 7u30 opstonden voor ons favoriete plaatsje. De pier is fantastisch met luxe zetels en kussens en een frigo ! En dan nog het animatieteam, Mehmet las ik hier voor vertrek en hij is inderdaad 1 van de toppers. Hun shows vooral de musicals zijn geweldig, zelden zo een goede dansers gezien en daarna zorgden ze zelf voor de dans en ambiance in de discotheek of aan de bar. Ze stonden ook klaar voor ALLE gasten, niemand was er meer of minder waard. En een leuke meevaller is dat de winkels er op 10min afstand te voet liggen van het hotel, alsook de markt op zaterdag (veel goedkoper en veel vriendelijker) en op 30min met de bus van de luchthaven. Dus mensen echt niet twijfelen dit is een zeer goed hotel en deze review heb ik thuis geschreven en is niet onder druk. Voor mensen met een beperking is ook alles voorzien, speciale lift, zetellift aan zwembad, ... Als jullie nog meer willen weten, mijn zoon heeft een youtube kanaal : gewoon Louis. Daar kan je filmpjes vinden van het hotel ook samen met zijn vele vriendjes die hij daar gemaakt heeft.
Gereisd familie in augustus 2017

Voor de derde keer was het weer geweldig.!!

Gerti vd Sterren, 18-8-2017

Eten en restaurantjes heel goed, animatie heel vriendelijk alleen party s zijn niet meer wat het ooit geweest is🤔
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super vakantie

Ellen, 18-8-2017

Kamers zijn mooi. Zwembaden zijn er volop. Bedjes genoeg aan het zwembad en geen handdoekje leggen. Komen er nu voor de derde keer.

Beste Ellen,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling.

Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens was. Wij hopen u nogmaals te verwelkomen.

met vriendelijke groet,

Goed naar onze zin

p vromans, 17-8-2017

We komen al vele jaren naar Arcadia en het is een prachtig resort maar het begint wel ouderdom verschijnselen te krijgen. Het personeel doet goed zijn best om iedereen naar wens te hebben maar die onbeschofte Russen gaan zo tekeer tegen het personeel dat vind ik echt rampzalig .Ze spelen de baas en gaan tekeer tegen de managers waar de honden geen brood van lusten Echt onbeschoft. Maar je kunt ze niet allemaal over een kam scheren er zitten ook nette bij die je er zo tussenuit kunt halen. Je ergert er soms wel van en hebt medelijden met het personeel.Verders zijn er s avonds geweldige shows en een prima mini playbackshow. Ze doen allemaal goed der best voor een goed avondvertier. Verders alles naar wens.

Beste familie Vromans,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw complimenten.

Wij vinden het zeer fijn dat u heeft genoten heeft van uw vakantie en wij hopen u nogmaals te verwelkomen in ons resort.

Met zonnige groet,

Volgend jaar weer

Vincent, 15-8-2017

Helemaal geweldige vakantie. Mooi complex, lief personeel. Dilek van guest relations regelt alles voor je. Mehmet😂 van animatie is de favoriet van onze dochter. Maar ook alle anderen zijn fantastisch. Wi komen volgend jaar weer terug!

Beste Vincent,

Allereerst bedanken wij u voor uw mooie woorden over ons resort.

Wij hopen u graag weer te verwelkomen in Limak Arcadia :)

Guest Relations Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort scoort een 9.27 uit 10 op basis van 2464 reviews.