8,3

337 reviews over Hotel Kaya Belek in het Nederlands

Kaya Belek

Edwin, 12-8-2017

Net hotel uit de Kaya hotelketen Geen Riu meer sinds 1-8-2017. Fijne zwembaden voorzien van voldoende ligbedden met parasol of onder een luifel.

Een apart gelegen kinderzwembad met glijbanen en speeltoestellen. Bediening zoals bij een Amerikaanse diner obers op rolschaatsen brengen je bestelde dranken oa frisdranken, bier, milkshakes, eiskaffee, Mojito en andere cocktails.Voldoende sport/animatie oa waterpolo,beachvolley,aquagym darten, geweerschieten. Schone toiletten en omgeving met mooi aangelegde tuinen.Ligt aan het strand waar ook ligbedden staan met parasol kun je ook gebruik van maken. Nette restaurants waar elke dag lekker eten geserveerd wordt, ook live cooking ook zijn er 3 themarestaurants. Kamers zijn ruim, soms voorzien van een kleine living met bank en fauteuil, grote badkamer met bad/douche toilet, bedden zijn ons inziens hard en aan de kleine kant. tv, koelkast word dagelijks bijgevuld, ruime kleerkast.Er is een beautycenter met sauna, turksstoombad en hamman(zit in allin pakket) wil je een massage of beautytreatment is dit tegen betaling (massage relax 60 min is 45 euro ) Personeel is vriendelijk en probeert ondanks taalbarriere je vraag te beantwoorden. Al met al een fijn familiehotel waar je de alledaagse beslommeringen kunt vergeten en je lekker kunt laten verwennen.

Gereisd familie in augustus 2017

Sinds deze week geen RIU Hotel meer...R

Miranda, 6-8-2017

Mooi hotel, eten prima, wel enorm veel inlanders, Russen en Russische Chinezen...had het idee dat ik in Azië zat.

Nederlanders, Duitsers en andere Europeanen zijn op 1 hand te tellen.

De bedden zijn een drama; hard, kort en veel te smal...of je moet graag je hele vakantie lepeltje lepeltje willen liggen.

Animatie doet zijn best...maar oh oh...laat ze allemaal op taalcursus gaan. Ze zijn niet te verstaan...zelfs in het Engels klinkt het onverstaanbaar.... dit geldt voor het voltallige personeel van het hotel.

Knetter harde muziek bij de Pool...dat mag iets gevarieerder en op een zachter volume.

Sinds deze week is het geen Riu Hotel meer en werden de logo''s van Riu afgeplakt. Dit geldt ook voor het naastgelegen Palazzo

Midden in het seizoen...?

Gereisd familie in juli 2017

fantastich goed prima service

A.Phielix, 24-5-2017

Een uitgebreid ultra all inclusief concept. alle al a card restaurants zijn inbegrepen.

Goede animatie, zeer enthousiast team.Maaltijden in buffet restaurant zijn goed en warm tot heet.

Op het strand geen heb je veel prijvicie , je ligt niet strak op je buren. Voor ons waren er geen storende factoren.

Hotel RIU Kaya Belek heeft een zeer goede kwaliteits prijsverhouding.

Niets dan goed.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kaya Belek***** bij :

top hotel, alleen bezocht eind september

Olaf, 4-10-2016

Prachtig hotel, echt weer Riu waardig. Uitstekend eten, zeer gevarieerd, mooie zeer ruime kamer met zee- en poolzicht, minibar, fruitschaal bij aankomst, groot tv scherm. Pools zijn fantastisch, snackbar meer dan voldoende keuze voor "eenvoudige" lunch. Goed animatieteam met veel activiteiten zelfs overdag beachparty, gezellig oktoberfest. Vriendelijk personeel, Schoon; kortom een aanrader. Jammer van het grote gehalte aan Oostblokkers, zij het dat je daar weinig of geen last van had.
Gereisd alleenreizend in september 2016

begon goed eindigt slecht

familie uitje, 22-9-2016

Hotel was top toen we aan kwamen mooi schoon grote kamers. We sliepen in suites.

Zwembaden zagen er goed uit, vriendelijk personeel. Super animatie elke avond. En eten was genoeg en afwisselend. De laatste paar dagen werd het steeds drukker en merkte we dat aan de hygiëne. Wc waren heel vies omdat je het wc papier niet mocht door trekken gooide iedereen het op de grond de schoonmakers konden dat niet bij benen. Het werd ook druk bij het eten. Wij waren met zes volwassen en 2 kinderen. Twee volwassenen en 1 kind hebben voedselvergiftiging gekregen. Dus de laatste twee dagen hebben we niet meer genoten van de vakantie. Bij thuis komt zijn de zieken nog een week ziek geweest. Wij gaan dus niet meer terug naar dit hotel.

Gereisd familie in september 2016

Aanrader!

J. Houwen, 12-8-2016

Het is een leuk, net en aangenaam hotel! Ideaal om met kids naartoe te reizen. Het was niet overdreven druk, ook al was het augustus. Geen handdoekenrace 's morgens. Lekker eten, propere keuken. Prachtige kamer gekregen met zeezicht! het aquapark is fantastisch met kinderen, idem voor de (kinder)animatie! Wij zouden meteen terug gaan!
Gereisd familie in augustus 2016

Super goed

Henk Renz, 2-5-2016

Wij gaan in mei voor het 8ste jaar daar weer heen.Het eten is erg goed,(Ben zelf altijd Kok,geweest.) vriendelijk personeel ,goede kamers, zeer mooi groot zwembad, in de avond de poolbar vaak met muziek.Het kan niet beter.

Ik kijk er naar uit om weer tegaan.

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig hotel

Fam.Verbroekken, 7-11-2015

Riu Belek is heel goed bevallen.

Meteen toen we aankwamen om 9.00 uur kregen we de kamer.

We werden als Vips behandelt: bloemen op de kamer, fruitmand, fles wijn, zoutjes.

De dag erna een uitnodiging om met het management te gaan eten, weer de dag erna een cadeautje omdat ze zo,n goede samenwerking met reisbureau hadden. Bonbons, weer bloemen.

Bij vraag of we de kamer langer konden boeken dat werd gewoon tot 17.00 uur gedaan zonder kosten. Dus alles super.

Het eten was ook geweldig. Als je het wilde kon je eten in een aparte ruimte voor boven de 16+.

Minpuntjes: zwembad erg koud en de omgeving; daar zijn ze goed aan de weg aan het werken, letterlijk en figuurlijk. Dus wandelen was minder.

Maar in het resort genoeg te doen om er te blijven. Ook mooie shows.

Guest relations is top.

Gereisd met partner in oktober 2015

heel goed hotel

Boeye, 27-9-2015

het was de eerste maal dat we naar dit hotel geweest zijn , het was super

personeel heel vriendelijk ,mooie kamers,veel variatie van het eten ,animatie was top ,

aan het zwembad kwamen ze regelmatig rond met drank ,

wij gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in september 2015

Super

Marc & Leen, 27-9-2015

Wij kwamen hier net als vele andere belgen terecht omdat ons oorspronkelijk geboekte hotel "Avantgarde" vroeger dan voorzien de deuren sloot dit seizoen, met "Riu Kaya Belek" bood touroperator ons een zeer waardig alternatief aan.

Zeer lekker eten en meer dan voldoende keuze.

Mooie en goed onderhouden kamers.

Personeel dat met veel discipline maar steeds vriendelijk zijn werk doet.

Super animatieteam die de fun erin houd zonder opdringerig te worden.Met hun gala-avond zorgden ze voor een hoogtepunt van ons verblijf.

Wij hadden hier samen met onze vrienden een super vakantie die we met heel veel plezier zouden overdoen.

Gereisd met vrienden in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kaya Belek***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaya Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaya Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaya Belek scoort een 8.28 uit 10 op basis van 345 reviews.