Hotel Justiniano Varuna *****

Justiniano Varuna
6,3

14 reviews over Hotel Justiniano Varuna in het Nederlands

van de willige, 30-9-2006

in de periode van 05-09-2006 t/m 19-09-2006 in justiniano geweest. de kamers waren zeer schoon, ook bij het zwembad werd alles goed schoon gehouden, het prive strand was ook oke.het eten was zeer slecht, dit is zeker geen 4 sterren waard. op 17-09-2006 hoorden we dat het hotel per 20-09-2006 zou gaan sluiten en de mensen die er dan nog waren zouden worden omgeboekt (hoe is dit in godsnaam mogelijk)er waren veel russen maar hebben daar geen last van gehad.in de periode dat wij er waren, waren er ongeveer 10 nederlanders de rest is rus of duits.
Gereisd anders in september 2006

Louis v d Werff, 17-9-2006

Heel veel mensen hebben hier een mening staan over Justiniano CLUB, daar is het inderdaad zo dat er te veel russen zijn. Dat het eten niet zo goed is etc. Justiniano HOTEL echter ligt 2 km. van de kust af is klein, gezellig, leuke animatie, lekker eten en normale kamers. Kortom een keileuk hotel met goed personeel: eigenlijk is dit het vijfsterren hotel.
Gereisd familie in augustus 2006

Stephanie, 31-7-2006

Zijn net terug van een 12 daagse vakantie.

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad.

Eten was vies, service was er niet.

Volgend jaar wel weer Turkije, maar nooit meer naar Justiano Hotel Varuna

Gereisd anders in juli 2006

ma sa, 2-7-2006

wij zijn afgelopen juni 11 dagen er geweest.

personeel super vriendelijk en animatieteam was leuk en gezellie.

Alles was tiptop bedden iedere dag schoon en badkamer ook.

wij vonden het heerlijk daar

Gereisd anders in juli 2006

Nancy, 28-11-2005

Wij zijn met zijn 12en in de herfstvakantie naar Club Justiniano Veruna geweest. Heerlijk weer, prima huisjes, prima personeel, prima eten en geen maar dan ook totaal geen last van de aanwezige russen. Het naseizoen heeft wel tot nadeel dat 2 van de 4 a la carte restaurants gesloten zijn en dat het zwembad te koud is. Voordeel van het naseizoen is duidelijk dat men minder gasten heeft en men geen last heeft van elkaar bij eten (ruim voldoende en vers) en bedden aan het strand. Wij konden ons voorstellen dat met topdrukte in de zomer het allemaal niet zo leuk is. Nu hadden we sommige dagen een deel van het strand en zeker de watersportanimatie voor onszelf. Voor ons dus een een supervakantie!
    Gereisd anders in november 2005

K.., 5-10-2005

Wij zijn in juni op vakantie geweest naar Justitiano Varuna en hebben nog nooit zo'n verschrikkelijk vakantie gehad!! Dat komt ook omdat 85% van alle gasten Russen waren maar er waren toch nog een aantal zaken waar het hotel wel wat aan kan doen; Het eten was heel erg slecht geregeld, bestek op, water op, geen glazen, er was altijd wel wat. Elke donderdag komt er een Chimpansee (van 's ochtends 9.00 uur tot 's avonds 23.00 uur) om met gasten op de foto te gaan! Het dier krijgt cola te drinken en hamburgers te eten en moet maar de hele dag, in de warmte de gasten vermaken!! Verschrikkelijk gewoon hoeveel mensen dat nog 'leuk' vinden!! Voor ons nooit meer Justitiano Varuna!!
    Gereisd anders in oktober 2005

Gerrit Koopman, 29-9-2005

Redelijk hotel je wordt goed behandeld en het personeel is vriendelijk. Je moet natuurlijk zelf ook wel vriendelijk zijn. Het eten is goed, veel van hetzelfde. Een groot nadeel de russen apart volk, met eten eerst je tafel volladen en wat over blijft gooien we gewoon weg is typisch voor de russen???. Verder goede vakantie gehad in dit hotel. De kamers zijn goed.
    Gereisd anders in september 2005

Beatrice, 17-7-2005

Vorig jaar en dit jaar kunnen denk ik niet vergeleken worden. Ik denk dat er ergens dit jaar een wisseling van eigenaars/management is geweest want (vorig jaar) vroeger had het hotel een andere naam: Hotel Vista Varuna o.i.d.

Er is gewoon -te- weinig personeel en die moeten ontzettend hard rennen.....

Ik begrijp best dat niemand het gedrag van de Russen kan beinvloeden maar het blijft een feit dat het contigent Russen te groot is t.o.v. andere buitenlandse gasten.

Gereisd anders in juli 2005

eveline, 15-7-2005

Ik snap helemaal niets van al deze negatieve reacties over dit hotel... ik ben vorig jaar geweest en ik vond het echt een heel leuk en mooi hotel wij zijn met zijn 4en geweest en waren allemaal helemaal tevreden. ook het eten was hardstikke goed en ik heb nooit koud eten gehad!!! je moet ook niet in een keer heel je bord volscheppen en eerst langs het koude buffet of dat later gaan halen. wel zijn de russen erg irritant maar dat is overal... jammer was dat het strand alleen met een busje te bereiken was of een stuk lopen maar dat weet je van te voren. animatie was ook leuk maar wel wat opdringerig af en toe.
        Gereisd anders in juli 2005

Beatrice, 22-6-2005

NIET TE VERWARREN MET CLUB VARUNA!!Jammer,het had zo leuker gekund, het grote aantal Russen (ca. 190 van 29/5 - 5/6) met hun gebrek aan 'vakantiecultuur' verpest alles! Het hele hotel is gericht op de Russische gasten. Deze onbeschofte mensen krijgen het voor elkaar dat het niveau bedenkelijk laag is. Het Turkse personeel en animatie loopt zich het vuur uit de sloffen maar kan hier niet op en dit werkt beslist demotiverend!! het menu: kip en kip en kip > op=op! Ook koffie-, fris en watermachines begaven het vaak. Ik had het idee dat de wijn/fris verdund geserveerd werd Vaak was het op de gang luidruchtig en in het begin was het Technogeweld van de disco op mijn 1e etage goed te volgen, later wat minder. De kamer is ruim >2 flesjes fris bij aankomst en verder alleen water (waar ik om moest vragen)is wat mager voor all-inclusive, de betaalde reissom + 1pk-toeslag!
        Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Justiniano Varuna bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Justiniano Varuna in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Justiniano Varuna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Justiniano Varuna scoort een 6.31 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: