5,8

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Justiniano Club Belek***** bij :

26 reviews over Hotel Justiniano Club Belek in het Nederlands

Wij gaan er niet meer heen

Esther van de Ven, 22-7-2010

Bij aankomst was er al een groot probleem. De Poolhouses die we geboekt hadden waren niet beschikbaar. Na een hoop gepraat bij de receptie waren ze ineens wel beschikbaar dus konden we eindelijk onze koffers kwijt.

Het grootste minpunt was het eten, omdat we tegen het einde van het seizoen zaten werd het eten met de dag minder en er waren dagen bij dat alleen het saladebuffet er stond, en wat brood.

De a la carte restaurants die je kunt boeken zijn wel uitstekend ( en daar is het eten wel warm ) Maar boek op tijd want ook hier krijgen die verdomde Russen een voorkeursbehandeling. evenals bij de bar.

Verder is het echt een heel mooi hotel met een prachtige omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

ditnooitmeer

D van Zijl & partner, 24-10-2009

Mooie zwembaden e.d., behoorlijke kamers maar het eten was bar slecht.

Het hotel sluit op 1 nov maar hoeft van ons nooit meer open. Geen 5 maar hooguit 3 sterren waard.

Gereisd met partner in oktober 2009

mooie ligging, maar slechte ervaring

carola fledderus, 23-10-2009

wij zijn net terug vanuit Turkije, waarvan 3 dagen in Justiano.

Het hotel was vorige week met 1 ding bezig en dat was het opruimen voor de "wintersluiting". De ligstoelen werden gewoon om je heen opgeruimd, eettentjes gingen dicht. A-la carte was bijna niet mogelijk, zeer minimale animatie, eten was te eten, maar het houd ook niet over. Zeker geen 5*ultra-allinclusive waardig!

Het hotel is echt aan renovatie toe, is allemaal wat gedateerd.

De ligging is wel prachtig, en het resort heeft een hele mooie uitstraling!

Gereisd familie in oktober 2009

Goed hotel, correcte prijs

Gert, 18-10-2009

Klagen is zoooo makkelijk. Ik kan me voorstellen dat er betere hotels zijn, maar zeker ook slechtere. Van 10-17 Okt geweest, vriendelijk personeel (1X was een vriendelijke gast zo geiritteerd door de kok dat hij twee borden met eten uit zijn handen sloeg omdat de kok een grapje uithaalde, zo iemand zou door de directie uit het hotel moeten gegooid worden ipv te kappen op personeel), voldoende gevarieerd eten, overal plaats en nette kamers. De a la carte restaurants zijn zéér verzorgd en lekker. Er waren meer Nederlanders dan Russen en geen van beide groepen waren storend. Wij enige 4 belgen hebben ons goed geammuseerd. Het "nood animatieteam" deed zijn best en slaagde erin om de avonden gezellig te maken. Enig minpuntje; we hadden slechts één week ipv twee geboekt!!
Gereisd met vrienden in oktober 2009

Fantastische lokatie

11-10-2009

Wij zijn hier van 25 september tot en met 9 oktober geweest via touroperator. Tegen een zeer scherpe prijs van € 1370,00 zijn wij hier 14 dagen op basis van ultra all incl geweest.

Een prima verzorgde vlucht vanuit Eindhoven naar Amsterdam en toen naar Belek. Korte bustransfer. Een goede nette maar absoluut geen luxe kamer (je bent echter meer buiten dan in je kamer). Uitstekend en gevarieerd eten zowel ontbijt, lunch als diner. 1 x per week keuze in een keuze restairant. Prachtige ligging direct aan strand. Mooie zwembaden en prachtige relax platsen op strrand, gras en aan het zwembad. En toch waren er mensen die klachten hadden. Ons inziens onterecht

Gereisd met partner in september 2009

Super personeel

cemal, 9-10-2009

We zijn voor 12 dagen gegaan. Jammer dat er veel russen zijn en de personeel moet ook niks hebben van die mensen. Zwaar asociaal volk. Personeel die erg hulpzaam was hebben we leuke vakantie gehad. Alleen het management doet zijn werk niet goed en als het zo doorgaat zal de 5 steren voor dit hotel vervallen. Er moet veel veranderd worden qua kamers en eten. Lara hotels zijn gewoon te duur en side is nog waar je iets kan beleven maar dat is ook te toeristisch. Als je iets van Turkije wilt zien auto huren en landinwaarts rijden.
Gereisd met partner in oktober 2009

geen aanrader

jeanne, 30-9-2009

wij zijn 11 dagen met 4 volwassen in jusitiano geweest.dit is geen 5 sterren hotel maar een 3 sterren en absoluut gaan ultra al incl .

het lijkt wel een russiche kolonie alles is hier op afgestemd en ze krijgen overal voorang op.

het animatie spreekt vooral russchisch maar zei zijn deze week ontslagen dus rest van de week een dooie boel daar.

het eten is ook niks bijzonders en gaat na 1 dagen behoorlijk vervelen ,

kortom niet doen en lekker wat meer geld uitgeven dan weet je zeker dat je goed zit.

belek is ook geen aanrader side of lara wel.

Gereisd met partner in september 2009

NOOIT MEER

miranda, 5-1-2009

een echte afrader.

eten was vies kamers nooit echt schoon.

en er waren alleen maar russen echt niet normaal.

Gereisd familie in januari 2009

Dit nooit meeeeer

Henk en Ans, 15-9-2008

Wat een slecht hotel. geweest met kerst en oud en nieuw.Eerst was het hotel nog dicht moesten we naar asteria belis deze was wel goed maar wij hadden geen keus hier te blijven onze kinderen kwamen naar justiniano. En dit werd een ramp nog aan het verbouwen lawaai en koud gelukkig waren we met 15 personen zodat wij toch nog plezier konden maken.De bediening slecht drank aangelengd met water eten vreselijk slecht wij zijn in kadrye gaan eten.Obers maken schunnige gebaren naar dames.Ik en mijn vrouw bleven het langst de anderen waren alweer naar huis.Tot overmaat van ramp ging het hotel weer sluiten terwijl onze vacantie nog niet om was.We moesten zelf maar zien voor een ander hotel.Dankzij Justiniano geen vacantie maar een nachtmerrie dus dit nooit meer.Wij zijn altijd met de kerst en oud en nieuw in Turkije en dit hebben we nog nooit zo slecht meegemaakt .Henk
Gereisd anders in december 2007

Gerard Horn, 22-1-2008

Dit hotel is een absolute afrader! Smerig eten met nauwelijks enige afwisseling, onbeschofte bediening en nauwelijks enige service. Niet doen!
Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Justiniano Club Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Justiniano Club Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Justiniano Club Belek scoort een 5.81 uit 10 op basis van 27 reviews.