Hotel Gural Premier Belek *****

Hotel Gural Premier Belek
Gural Premier Belek
9,2

194 reviews over Hotel Gural Premier Belek in het Nederlands

niet goedkoop maar blijft tophotel

duk, 14-10-2017

door de vele kinderanimatie en mooi aquapark begint hotel zich inderdaad te focussen op gezinnen met kinderen ,wat resulteert in geschrei en gekrijs in restaurant ,zou goed op te lossen zijn om 1 zaal open te stellen voor +16.Deze keer oneindig veel gezinnen met baby s .Niet tegenstaande er dresscode wordt gevraagd tijdens avondmaal wordt er hier helemaal niet meer naar gekeken ,mannen met boxerschorts , teenslippers alles is nu toegelaten, voor mij geen probleem maar dit voor een klassehotel.

luxe kamers , zeer goede airco ( stil ) ,wel geen tafel met zetel ,kleine propere badkamer maar wel met bubbelbad .

handdoek leggen niet nodig ,overal plaats gans de dag

koud buffet duidelijk minder wat betreft aanwezigheid vis t.o.v. vorige jaren ( reeds 5 x bezocht )

dessert buffet minder uitgebreid

overal wordt drank geserveerd uit flessen,geen automaten

winkeliers in belek klagen steen en been ,prijzen zijn dan ook bijna dubbel zo duur dan in side al blijft het een mooie wandeling naar centrum met op zaterdag de markt ,ook de dinsdagmarkt in kadrye is goed te doen , 1 € p. p. met dolmus

Gereisd met partner in september 2017

zeer goed familiehotel

cv, 20-9-2017

Wij waren er vorig jaar met onze kinderen en kleinkinderen en het was toen zo goed meegevallen dat wij dit jaar terug gingen maar dan als koppel.

Het is en blijft een goed familiehotel maar is echt minder geschikt voor koppels Vorig jaar waren er 1100 mensen ....dit jaar 1900!!! Het hotel was volgeboekt. Er waren dit jaar heel veel baby's en kleine kinderen daardoor was er op het strand en vooral in het restaurant tijdens het eten overlast van schreiende, gillende kinderen wat echt niet leuk is als koppel om rustig te willen eten. We zijn zeer kindgezind maar dit was met momenten echt storend, elke dag /avond opnieuw.

Hygiene, eten, drinken, service is daar wel nog steeds zeer goed.

Gereisd met partner in september 2017

Was superhotel!

KaTo, 13-9-2017

Wij zijn geweest met onze 3 Boys (8,10 en 13j)

Superhotel qua shows! Ultra all-in ook top! Allemaal originele merken van drank en ijsjes à volonté!Avondeten vond ik ietsje minder. Zwembadenparadijs voor jong en oud!Top!Genoeg plaats aan zwembad, geen handdoekje leggen :-)

1 minpuntje...hadden familiekamer voor 5 geboekt.5de bed stond er nog niet en was veel kleinder en hard, werd ergens bijgeschoven (niet meer voor gasten van onze leeftijd)!Jammer...Voor de rest supervakatie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

All in one

Carina, 1-8-2017

Fantastisch hotel, zeer goede service, vriendelijke medewerkers zowel in restaurant,, amazing animation team. Proper, mooie grote kamers. Enige hotel in Belek waar we nu voor de derde keer zijn geweest.

Minpuntje voor ons als volwassenen : focus naar gezinnen met kleine kinderen is groter geworden dan voorgaande jaren. Dus heel veel kinderen aanwezig. Dit resulteert in lawaaierig in main restaurant, ouders met buggy's in restaurant, trapjes aan zwembaden worden door vele ouders als speelplein voor de kids aanzien.

Gereisd met partner in juli 2017

Bijzonder goed hotel

Slegers Melissa, 20-7-2017

Animatie,aqua Gym,eten,omgeving.

Service,Animatie team,vriendelijk.

Wat slecht was :bepaald eten was niet gaar.

Ik ben al 2 keer geweest en mijn mama nu voor de eerste keer

Wij zullen zeker nog wel eens komen

Gereisd met vrienden in juli 2017

Een top hotel

Adrie, 15-7-2017

Kom al ca. 30 jaar in Turkije en al menig 5* hotel bezocht, één keer in de zoveel tijd kom je in een pareltje terecht. Kan jullie vertellen dat Gural Premier Belek in alle opzichten zo'n parel is, schoon, klantvriendelijk, goed eten, schoon en vooral luxe.

Het hotel organiseerd super feestdagen voor jong en oud, en huren coverbands in die een betere muzikale show geven dan de originele artiesten (echt top).

Het is mij zo goed bevallen dat ik voor oktober weer hebt geboekt 😎

Gereisd met vrienden in juni 2017

Superhotel!

Conny, 14-7-2017

Dit hotel is thuiskomen voor ons, vorig jaar voor de 1ste keer geweest en we waren zo enthousiast dat we dit jaar terug geweest zijn in mei en ook gaan we nog eens terug in september. Personeel supervriendelijk, eten heel lekker en veel keuze, de kamers zijn prachtig met alles erop en eraan. Zwembad, strand, omgeving is gewoon top. Hier komen mijn man en ik volledig tot rust. Ik kan absoluut geen minpunten vermelden! Normaal doen we dit nooit naar een zelfde hotel teruggaan maar dit hotel voldoet aan al onze verwachtingen waarom zou ik dan ergens anders gaan?
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch, een paradijs met de kleinkinderen

De Meersman René, 17-6-2017

Prachtige kamers, variatie in restaurant ( gigantisch buffet!), aquapark is een paradijs voor de kids, prachtige schows 's avonds : kortom Heerlijk
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch, heerlijk op en top genieten.

Susanne, 7-11-2016

Service en gastvrijheid staan hier heel hoog in 't vaandel, vriendelijk personeel, niets is te veel.

Leuke animatie, zeer kindvriendelijk.

Lekker gevarieerd en warm eten.

Minpunt was dat de zwembaden erg koud waren, zelfs aquapark was erg koud, 1 kleiner verwarmd zwembad, verder alles top

Mode Fam.kamers, mooie gebouwen en mooie verzorgde tuin.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Wat een geweldig resort!!

Esther, 30-10-2016

We zijn met ons gezin (kinderen van 14,11 en 6) naar Gural Premier Belek geweest. Wat is Gural Premier een prachtig resort. Het is geen groot gebouw, maar meer een soort hotelpark met meerdere gebouwen met hotelkamers. De kamers zijn ruim, modern en schoon. De service is top, als je een vraag hebt bel je vanaf je hotelkamer een soort callcenter van het hotel(24 uur bereikbaar). We waren er in de herfstvakantie ( bijna elke dag 30 graden, heerlijk weer) het was niet heel druk. Of je nu bij bij het strand ( direct aan het resort) of bij het zwembad wilde liggen overal waren bedjes genoeg (op het strand met heerlijk dikke matrassen). Badhanddoeken kan je elke dag schoon pakken. Leuk dat je de afwisseling van het strand en het aquqpark kan maken. Al het personeel is super vriendelijk. Heerlijk en gevarieerd eten in het restaurant en bij de verschillende bars kan je alle soorten drinken halen. Elke dag is er een dokter op het resort aanwezig. Onze kinderen hadden geen behoefte aan animatie, maar ondanks dat het einde seizoen was, liepen er nog genoeg mensen van het animatieteam. Elke avond live muziek in de irish pub. Pinautomaat is vlakbij aan de doorgaande weg, vanaf het hotel kan je prima naar het dorpje waar je allemaal winkeltjes hebt.

Het was voor ons een top vakantie, een dikke 10. We zouden hier zeker nog wel een keer terug willen komen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016
Guest Relations, Guest Relations Manager, 3-11-2016

Hartely Bedankt voor uw positieve feedback. Het is voor ons een eer om te mogen lezen dat u heeft genoten.

Wy hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Zonnige Groeten

Güral Premier Belek

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gural Premier Belek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gural Premier Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gural Premier Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gural Premier Belek scoort een 9.17 uit 10 op basis van 211 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: