9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gural Premier Belek***** bij :

191 reviews over Hotel Gural Premier Belek in het Nederlands

All in one

Carina, 1-8-2017

Fantastisch hotel, zeer goede service, vriendelijke medewerkers zowel in restaurant,, amazing animation team. Proper, mooie grote kamers. Enige hotel in Belek waar we nu voor de derde keer zijn geweest.

Minpuntje voor ons als volwassenen : focus naar gezinnen met kleine kinderen is groter geworden dan voorgaande jaren. Dus heel veel kinderen aanwezig. Dit resulteert in lawaaierig in main restaurant, ouders met buggy's in restaurant, trapjes aan zwembaden worden door vele ouders als speelplein voor de kids aanzien.

Gereisd met partner in juli 2017

Bijzonder goed hotel

Slegers Melissa, 20-7-2017

Animatie,aqua Gym,eten,omgeving.

Service,Animatie team,vriendelijk.

Wat slecht was :bepaald eten was niet gaar.

Ik ben al 2 keer geweest en mijn mama nu voor de eerste keer

Wij zullen zeker nog wel eens komen

Gereisd met vrienden in juli 2017

Een top hotel

Adrie, 15-7-2017

Kom al ca. 30 jaar in Turkije en al menig 5* hotel bezocht, één keer in de zoveel tijd kom je in een pareltje terecht. Kan jullie vertellen dat Gural Premier Belek in alle opzichten zo'n parel is, schoon, klantvriendelijk, goed eten, schoon en vooral luxe.

Het hotel organiseerd super feestdagen voor jong en oud, en huren coverbands in die een betere muzikale show geven dan de originele artiesten (echt top).

Het is mij zo goed bevallen dat ik voor oktober weer hebt geboekt 😎

Gereisd met vrienden in juni 2017

Superhotel!

Conny, 14-7-2017

Dit hotel is thuiskomen voor ons, vorig jaar voor de 1ste keer geweest en we waren zo enthousiast dat we dit jaar terug geweest zijn in mei en ook gaan we nog eens terug in september. Personeel supervriendelijk, eten heel lekker en veel keuze, de kamers zijn prachtig met alles erop en eraan. Zwembad, strand, omgeving is gewoon top. Hier komen mijn man en ik volledig tot rust. Ik kan absoluut geen minpunten vermelden! Normaal doen we dit nooit naar een zelfde hotel teruggaan maar dit hotel voldoet aan al onze verwachtingen waarom zou ik dan ergens anders gaan?
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch, een paradijs met de kleinkinderen

De Meersman René, 17-6-2017

Prachtige kamers, variatie in restaurant ( gigantisch buffet!), aquapark is een paradijs voor de kids, prachtige schows 's avonds : kortom Heerlijk
Gereisd familie in augustus 2016

Fantastisch, heerlijk op en top genieten.

Susanne, 7-11-2016

Service en gastvrijheid staan hier heel hoog in 't vaandel, vriendelijk personeel, niets is te veel.

Leuke animatie, zeer kindvriendelijk.

Lekker gevarieerd en warm eten.

Minpunt was dat de zwembaden erg koud waren, zelfs aquapark was erg koud, 1 kleiner verwarmd zwembad, verder alles top

Mode Fam.kamers, mooie gebouwen en mooie verzorgde tuin.

Gereisd familie in oktober 2016

Wat een geweldig resort!!

Esther, 30-10-2016

We zijn met ons gezin (kinderen van 14,11 en 6) naar Gural Premier Belek geweest. Wat is Gural Premier een prachtig resort. Het is geen groot gebouw, maar meer een soort hotelpark met meerdere gebouwen met hotelkamers. De kamers zijn ruim, modern en schoon. De service is top, als je een vraag hebt bel je vanaf je hotelkamer een soort callcenter van het hotel(24 uur bereikbaar). We waren er in de herfstvakantie ( bijna elke dag 30 graden, heerlijk weer) het was niet heel druk. Of je nu bij bij het strand ( direct aan het resort) of bij het zwembad wilde liggen overal waren bedjes genoeg (op het strand met heerlijk dikke matrassen). Badhanddoeken kan je elke dag schoon pakken. Leuk dat je de afwisseling van het strand en het aquqpark kan maken. Al het personeel is super vriendelijk. Heerlijk en gevarieerd eten in het restaurant en bij de verschillende bars kan je alle soorten drinken halen. Elke dag is er een dokter op het resort aanwezig. Onze kinderen hadden geen behoefte aan animatie, maar ondanks dat het einde seizoen was, liepen er nog genoeg mensen van het animatieteam. Elke avond live muziek in de irish pub. Pinautomaat is vlakbij aan de doorgaande weg, vanaf het hotel kan je prima naar het dorpje waar je allemaal winkeltjes hebt.

Het was voor ons een top vakantie, een dikke 10. We zouden hier zeker nog wel een keer terug willen komen!

Accommodatie-eigenaar

Hartely Bedankt voor uw positieve feedback. Het is voor ons een eer om te mogen lezen dat u heeft genoten.

Güral Premier Belek

supervakantie gehad. Mooi, groen,ruim opgezet park

Fam. de Jong, 24-10-2016

We hadden een luxe familiekamer. Super: door tussendeur 2 kamers gescheiden, luxe badkamer met stortdouche, 2 minibars, goede bedden (wel wat hard). Aquapark ligt afgescheiden van het hoofdzwembad, zag er heel leuk uit. Het strand ligt direct aan het hotel, lekkere bedjes, zandstrand.

Centrum van Belek is op 10 minuten loopafstand.

Geen bandjes om, geen handdoekenpasjes, je kon gewoon pakken. Leuke animatie, goede avondshows, vriendelijk personeel, zeer uitgebreide buffetten, hele dag ijsjes te halen, gezellige zitjes en barretjes 's avonds. Kortom, een zéér goed hotel. We zeggen altijd, volgend jaar weer ergens anders heen, maar hier komen we zeker nog een keertje terug!

Güral Premier Belek

Handdoekjes leggen grootste ergernis!!

Fam. Mulder, 19-10-2016

Veel duitse gasten, die dus handdoekjes leggen aan zwembad en strand en aquapark 😡

Verder goed hotel. Eten wel eentonig.

2 aparte kamers en 2 badkamers voor 4 personen, via tussendeur verbonden. Genoeg shampoo zeep tandpasta ed aanwezig. Kamers netjes. Mooi aquapark met mooie glijbanen, geen wachtrijen.

Wij vonden de avondvoorstellingen wat minder dan bij de hotels waar we voorgaande jaren zijn geweest.

Side is leuker dan Belek, maar Belek heeft wel een leuk centrum en de markt op zaterdag is ook gezellig.

Zou zelf niet gauw voor een 2e keer naar Belek gaan, maar wel leuk om een keer te zijn geweest.

Las in andere beoordelingen dat de winkeliers opdringerig waren, maar vond dat wel meevallen, niet erger dan in andere plaatsen, was onze ervaring.

Personeel hotel deed werk goed, maar niet echt vriendelijk. De hoge score voor dit hotel kunnen we ons niet in vinden, goed maar niet super goed.

Wel goede vakantie gehad met mooi weer en heerlijk genieten aan strand of zwembad.

Geweldig

r.mulderij, 16-10-2016

Een fantastisch hotel. Zeer mooie accommodatie met perfecte uitstraling.

Alles zeer goed geregeld. Perfecte uitstraling. Voldoende plek overdag, maar ook 's avonds op één van de terrassen.

Al het drinken van de bekende merken, limonade gewoon in flesjes. Verschillende soorten ijs de hele dag/vond door te pakken.

Professionele show elke avond. Mooi Aquapark.

Eten was zeer uitgebreid en voor ieder wat wils.

Absoluut een aanrader

Güral Premier Belek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gural Premier Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gural Premier Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gural Premier Belek scoort een 9.18 uit 10 op basis van 208 reviews.