Beoordelingen Hotel Gural Premier Belek*****

171 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Gural Premier Belek*****
Camlik Mah, iskele Mevkii 12/A , TR-07500, Belek / Aksu / Kadriye
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gural Premier Belek***** in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gural Premier Belek***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Gural Premier Belek scoort een 9,0 uit 10, op basis van 171 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gural Premier Belek***** in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gural Premier Belek*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Gural Premier Belek***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 192 vakantiefoto's van Hotel Gural Premier Belek***** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Gural Premier Belek***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Gural Premier Belek***** met andere accommodaties in Belek / Aksu / Kadriye.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,5
9,1
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fantastische plek"vertalen
Anita Overbeke
10,0

20-08-2014 Wij zijn vandaag teruggekomen van 11 dagen Güral Premier. Het waren geweldige dagen. Op alle fronten zijn we niks tekort gekomen. Toen we het restaurant binnen liepen viel onze mond open van verbazing wat een diversiteit aan eten, echt geweldig. Kinderen hebben zelfs geen frietjes op. Ook is het een zwemparadijs. Personeel waar je ook komt waren super aardig en behulpzaam. Ik wil wel graag Ahmet en Emre noemen van het entertainment wat een plezier, enthousiasme stralen die jongens uit. Al met al een dikke 10 waard voor ons.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer mooi hotel"vertalen
Peter & Susanne
10,0

19-08-2014 Perfect gerenoveerd complex, kamers ruim en van alle gemakken voorzien, uitermate vriendelijke bediening met beperkte kennis van Duits of Engels. Receptie en guestralations doen alle moeite om alle vragen te beantwoorden. Eten erg goed maar wegens ontbreken van thema avonden gaat het na een week wel een beetje "vervelen". Geen losse snacks overdag. Moet dan altijd in restaurant gaan zitten. Drinken overal in glas !!! Geen aanmaakdrankjes, alleen merkdranken, ook bij gedestilleerd e.d. Animatieteam zeer enthousiast, ook 3 nederlands sprekende jongens. Aanbod wat mager maar de inzet maakt veel goed. Bijna uitsluitend gezinnen. Voor jeugd tot 18 jaar wordt veel georganiseerd. Elke zaterdag black and white party. Mooi, maar voor ons zou ook daar iets meer variatie in mogen zijn (16 dagen geweest en daarmee 3 maal dezelfde party).
Conclusie: zeker voor gezinnen met kinderen tot 16-18 jaar erg goed hotel.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fantastisch hotel"vertalen
Loes
9,0

20-08-2014 Hotel Gural Premier Belek is een fantastisch hotel waar alle faciliteiten aanwezig zijn. Het personeel doet er alles aan om jou een fantastische vakantie te geven. Er is elke dag veel keus voor het eten. De kamers zien er perfect uit. Er zijn meerdere zwembaden met een bar een plek om wat te eten.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Aanrader!"vertalen
Blokzijl
9,0

05-08-2014 Gural Premier is een prachtig hotelcomplex gelegen in mooie en zeer ruime tuin. Wij zijn in juli voor de 2e keer naar deze acc. geweest (voorheen Ali Bey). Diverse veranderingen tov 3 jaar geleden doorgevoerd die het verblijf nog comfortabeler maakten. Uitstraling vd tuingebouwen waarin de kamers zich bevinden is zeer mooi geworden, evenals de compleetheid van de kamers (van nagelknippertje tot diversiteit minibar) en de uitgebreidere service ( naar kamer gebracht in golfkarretjes, guestrelations reageert adequaat op vragen ed.)
Waterpark is zeer compleet en echt heerlijk voor kinderen en ook niet onbelangrijk er zijn overal ruim voldoende ligbedden ook in hoogseizoen. Wil je een extra parasol, even vragen en hij wordt gebracht.
De all inclusive formule is zeer compleet, de variëteit in eten is oké evenals het drankaanbod (geen enkele beperking).
Enig minpuntje is de kennis van de Engelse taal bij de bediening, vooral niet meer dan twee woorden gebruiken anders komt het niet goed.

met vrienden, Sept. 2013
"Gural Premier bedankt !"vertalen
van Luit
9,0

28-09-2013 Voor de 5de keer een geweldige vakantie gehad .
Vriendelijke ontvangst , hele mooie (gerenoveerde) kamer die goed schoon gehouden werd , zorgzame en vriendelijke bediening overal , als gast kom je hier niets tekort , je voelt je er thuis . Eten is voortreffelijk in het hoofdrestaurant , keuze genoeg ........
Animatie team is gezellig en professioneel .
Wij hebben genoten van het oktoberfeest ...................helemaal te gek !!
Hopen gauw weer terug te komen naar jullie !

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 30-09-2013
Eigenaar zegt:  Wij danken u voor uw commentaar. Beste Wensen Güral Premier Belek

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Fantastisch Hotel"vertalen
Joost
9,0

17-08-2013 een groene en een schone accommodatie. het personeel zijn zeer klantvriendelijk, ze zijn altijd bereid om je te helpen. het restaurant is ten opzichte van vorig jaar sterk uitgebreid wat er nu nog mooier uitziet. er is heel veel keus aan eten. mocht je hier niet lekker kunnen eten dan ligt het toch echt aan je zelf. de kamer wordt elke dag schoongemaakt, er wordt gezorgd dat overal voldoende van is. ook de minibar wordt elke dag weer bijgevuld. deze accommodatie is zeer kindvriendelijk al is het minpuntje dat er langs het zwembad uit glazen wordt gedronken. af en toe valt er één stuk en blijft er glas liggen.

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 20-08-2013

"Leuk hotel"vertalen
Mia
9,0

27-08-2013 Zijn dit jaar voor de tweede keer naar dit hotel geweest. Jammer genoeg waren de tafeltjes voor het podium van de avondshows verdwenen. Leuk dit jaar was de wekelijkse schuimparty en het mooie vuurwerk. 's Avonds soms te weinig zitplaatsen aan de bar. We hebben mensen zien ruzie maken voor een stoel. We zijn 7 keer naar Turkije geweest en vinden dit het beste hotel. Wel waren er dit jaar meer stenen op het strand aan de kant van het water en de tafeltjes hebben ze er weggehaald. Het eten is nog steeds lekker en gevarieerd. Onze kamer 1004 was wel dringend aan een opknapbeurt toe. Er waren dit jaar meer Vlamingen en Nederlanders. Een aanrader voor gezinnen met kinderen. Wij gaan zeker nog terug.

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 30-09-2013

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooi hotel met geweldig aquapark"vertalen
Wesley
10,0

25-07-2013 Ben voor de 10e keer in Turkije en heb alle keren in 5 sterren resorts gezeten op verschillende plaatsen.
Verleden jaar in Limak Lara wat al gaaf was maar dit hotel is echt onwijs mooi met een gaaf aqua park en gewoon goed eten.
S'ochtends bij het ontbijt verse jus dorange
Wat ik nog niet eerder had mee gemaakt in Turkije.
De kamers in het gerenoveerde gedeelte zijn top.
De kids van 2, 8 en 11 vinden het geweldig en opa en oma vinden het ook top.
Kan niks negatiefs over dit hotel zeggen.
Zal dit hotel ook aan iedereen aan raden.
Er zijn gelukkig ook niet zo veel Russen.

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 01-08-2013
Eigenaar zegt:  Geachte gasten, Aller eerst willen wij u bedanken namens Güral Premier Familie voor uw waardevolle feedback. Uw feedback is voor ons van zeer grote belang in verband met de kwaliteit en de dienstverlening van ons hotel. Wij willen u laten weten dat de opmerkingen en feedback die u ons hebt gegeven,zal met aandacht en kennis worden behandeld door alle departments en onze directie. Wij bedanken u voor het delen van uw mening, en hopen u weer van harte welkom in ons hotel Güral Premier Familie. Met vriendelijke groeten, Güral premier Belek Guest Relations.

"Voor de 2e keer: weer fantastisch"vertalen
Rene
10,0

02-08-2013 Voor de tweede keer naar dit resort geweest. Groot resort maar niet massaal. Altijd wel een plek op het strand, zwembad, aquapark, eetzaal enz. En dat in het hoogseizoen. Ik herken dan ook niet de enkele nagatieve beoordelingen die gegvn zijn. Je komt hier niets tekort ! Er zijn ook enkele mensen die dit resort te duur vinden. Het is veel geld dat je betaald maar als je 2 weken naar een zuid-europees land gaat ben je veel meer kwijt ( wil je een vergelijkbare kwaliteit wat betreft eten, accomodatie en entertainment krijgen). Tot volgen jaar !

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 05-08-2013

met oudere kinderen, Mei 2013
"Genoten!!"vertalen
sandradavina
10,0

12-05-2013 Onderstaande negetieve beoordelingen vragen om een reaktie, wij hebben hele andere ervaringen! Het personeel is erg vriendelijk en doen alles om het je naar de zin te maken. Soms moet je even wat langer wachten (hooguit 10 min) tot je tafel is afgeruimd maar het is vakantie! Het eten is erg uitgebreid, ontzettend veel keus en zeer smakelijk. De kamers (wij hadden deluxe) zijn erg mooi, ruim en schoon en van alle gemakken voorzien met een bubbelbad! Het complex is goed onderhouden en het aquapark is geweldig met voor grotere kinderen een aantal sensationele glijbanen. Ligstoelen in overvloed en veel toezicht in het zwembad. Enige minpuntje is misschien dat het buffet in de meivakantie bij het aquapark nog niet in gebruik is, dus voor de lunch moet je naar het hoofdrestaurant. Wel is de bar geopend en kun je ijsjes halen. De shows 's avonds zijn van wisselende kwaliteit maar altijd leuk om even naar te kijken. Nadeel vond ik de kwaliteit van de ligstoelen op het strand.

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 01-08-2013

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?