Beoordelingen Hotel Gural Premier Belek*****

166 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Gural Premier Belek*****
Camlik Mah, iskele Mevkii 12/A , TR-07500, Belek / Aksu / Kadriye
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gural Premier Belek***** in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gural Premier Belek***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Gural Premier Belek scoort een 9,0 uit 10, op basis van 166 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gural Premier Belek***** in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gural Premier Belek*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Gural Premier Belek***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 151 vakantiefoto's van Hotel Gural Premier Belek***** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Gural Premier Belek***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Gural Premier Belek***** met andere accommodaties in Belek / Aksu / Kadriye.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

141 beoordelingen over Gural Premier Belek*****

166 beoordelingen
8,6
8,4
9,1
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Sept. 2013
"Gural Premier bedankt !"vertalen
van Luit
9,0

28-09-2013 Voor de 5de keer een geweldige vakantie gehad .
Vriendelijke ontvangst , hele mooie (gerenoveerde) kamer die goed schoon gehouden werd , zorgzame en vriendelijke bediening overal , als gast kom je hier niets tekort , je voelt je er thuis . Eten is voortreffelijk in het hoofdrestaurant , keuze genoeg ........
Animatie team is gezellig en professioneel .
Wij hebben genoten van het oktoberfeest ...................helemaal te gek !!
Hopen gauw weer terug te komen naar jullie !

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 30-09-2013
Eigenaar zegt:  Wij danken u voor uw commentaar. Beste Wensen Güral Premier Belek

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Fantastisch Hotel"vertalen
Joost
9,0

17-08-2013 een groene en een schone accommodatie. het personeel zijn zeer klantvriendelijk, ze zijn altijd bereid om je te helpen. het restaurant is ten opzichte van vorig jaar sterk uitgebreid wat er nu nog mooier uitziet. er is heel veel keus aan eten. mocht je hier niet lekker kunnen eten dan ligt het toch echt aan je zelf. de kamer wordt elke dag schoongemaakt, er wordt gezorgd dat overal voldoende van is. ook de minibar wordt elke dag weer bijgevuld. deze accommodatie is zeer kindvriendelijk al is het minpuntje dat er langs het zwembad uit glazen wordt gedronken. af en toe valt er één stuk en blijft er glas liggen.

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 20-08-2013

"Leuk hotel"vertalen
Mia
9,0

27-08-2013 Zijn dit jaar voor de tweede keer naar dit hotel geweest. Jammer genoeg waren de tafeltjes voor het podium van de avondshows verdwenen. Leuk dit jaar was de wekelijkse schuimparty en het mooie vuurwerk. 's Avonds soms te weinig zitplaatsen aan de bar. We hebben mensen zien ruzie maken voor een stoel. We zijn 7 keer naar Turkije geweest en vinden dit het beste hotel. Wel waren er dit jaar meer stenen op het strand aan de kant van het water en de tafeltjes hebben ze er weggehaald. Het eten is nog steeds lekker en gevarieerd. Onze kamer 1004 was wel dringend aan een opknapbeurt toe. Er waren dit jaar meer Vlamingen en Nederlanders. Een aanrader voor gezinnen met kinderen. Wij gaan zeker nog terug.

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 30-09-2013

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooi hotel met geweldig aquapark"vertalen
Wesley
10,0

25-07-2013 Ben voor de 10e keer in Turkije en heb alle keren in 5 sterren resorts gezeten op verschillende plaatsen.
Verleden jaar in Limak Lara wat al gaaf was maar dit hotel is echt onwijs mooi met een gaaf aqua park en gewoon goed eten.
S'ochtends bij het ontbijt verse jus dorange
Wat ik nog niet eerder had mee gemaakt in Turkije.
De kamers in het gerenoveerde gedeelte zijn top.
De kids van 2, 8 en 11 vinden het geweldig en opa en oma vinden het ook top.
Kan niks negatiefs over dit hotel zeggen.
Zal dit hotel ook aan iedereen aan raden.
Er zijn gelukkig ook niet zo veel Russen.

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 01-08-2013
Eigenaar zegt:  Geachte gasten, Aller eerst willen wij u bedanken namens Güral Premier Familie voor uw waardevolle feedback. Uw feedback is voor ons van zeer grote belang in verband met de kwaliteit en de dienstverlening van ons hotel. Wij willen u laten weten dat de opmerkingen en feedback die u ons hebt gegeven,zal met aandacht en kennis worden behandeld door alle departments en onze directie. Wij bedanken u voor het delen van uw mening, en hopen u weer van harte welkom in ons hotel Güral Premier Familie. Met vriendelijke groeten, Güral premier Belek Guest Relations.

"Voor de 2e keer: weer fantastisch"vertalen
Rene
10,0

02-08-2013 Voor de tweede keer naar dit resort geweest. Groot resort maar niet massaal. Altijd wel een plek op het strand, zwembad, aquapark, eetzaal enz. En dat in het hoogseizoen. Ik herken dan ook niet de enkele nagatieve beoordelingen die gegvn zijn. Je komt hier niets tekort ! Er zijn ook enkele mensen die dit resort te duur vinden. Het is veel geld dat je betaald maar als je 2 weken naar een zuid-europees land gaat ben je veel meer kwijt ( wil je een vergelijkbare kwaliteit wat betreft eten, accomodatie en entertainment krijgen). Tot volgen jaar !

Guest Relations Manager Güral Premier Belek, 05-08-2013

met oudere kinderen, Mei 2013
"Genoten!!"vertalen
sandradavina
10,0

12-05-2013 Onderstaande negetieve beoordelingen vragen om een reaktie, wij hebben hele andere ervaringen! Het personeel is erg vriendelijk en doen alles om het je naar de zin te maken. Soms moet je even wat langer wachten (hooguit 10 min) tot je tafel is afgeruimd maar het is vakantie! Het eten is erg uitgebreid, ontzettend veel keus en zeer smakelijk. De kamers (wij hadden deluxe) zijn erg mooi, ruim en schoon en van alle gemakken voorzien met een bubbelbad! Het complex is goed onderhouden en het aquapark is geweldig met voor grotere kinderen een aantal sensationele glijbanen. Ligstoelen in overvloed en veel toezicht in het zwembad. Enige minpuntje is misschien dat het buffet in de meivakantie bij het aquapark nog niet in gebruik is, dus voor de lunch moet je naar het hoofdrestaurant. Wel is de bar geopend en kun je ijsjes halen. De shows 's avonds zijn van wisselende kwaliteit maar altijd leuk om even naar te kijken. Nadeel vond ik de kwaliteit van de ligstoelen op het strand.

met vrienden, Mei 2013
"Gezellig club hotel "vertalen
irene
10,0

11-06-2013 Wij zijn er nu de 4de keer geweest , onze vrienden voor de 9x .
Prima sfeer , vriendelijk en behulpzaam personeel , je komt hier werkelijk niets tekort! Het strandrestaurant is veranderd en is nu alleen nog maar open van 11.30u tot 18.30u ,het hoofdrestaurant is verbouwd, deze is nu groter , de kwaliteit is nog steeds goed .

met vrienden, Mei 2013
"Voor de tweede keer"vertalen
Cees
6,0
9,0

22-05-2013 t.o.v. vorig jaar duidelijk een stuk minder. Restaurant mooi verbouwd.
Strandrestaurant gaat niet meer open. Koeling van eten laat te wensen over. Warm eten is lauw/koud.Veel minder nagerechten. Maar 2 avonden entertaiment.Schitterend vuurwerk op de zaterdagavond.Strandbedden matig. Service kan beter.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Eerder een camping dan een 5* hotel"vertalen
sandra van daan
5,0
6,0
5,0
7,0

08-05-2013 Begrijp de 9 als waardering totaal niet.. hebben al veel 5* hotels bezocht maar deze is met stip de slechtste tot nu toe. Het aquapark is het enige leuke aan dit complex. Het animatie team is ronduit slecht, 4 hanen kraaien vanaf 3 uur in de nacht, glasbakken worden om 1 uur s nachts geleegd en de herrie van de disco is tot in de late uurtjes overweldigend, voor je rust hoef je dit dus niet te boeken.. Het eten heeft weinig tot geen smaak, beloofde/geboekte kamers krijg je pas na lang aandringen en ik moest ter plaatse nog 180 euro bijbetalen voor de familiekamer die ik toch echt op mijn boekingsformulier had staan.. en dat voor 3000 euro voor een weekje... Voor ons nooit meer dit hotel.. we hebben er het beste van gemaakt wat moet je anders maar ik zal dit hotel nooit aanbevelen bij mijn vrienden!

met oudere kinderen, Mei 2013
"Super"vertalen
Claudi
7,0

13-05-2013 Geweldig Hotel, goede service! Aqua park prima, worden matjes gebruikt voor de glijbanen! Genoeg toezicht bij ieder glijbaan! Eten geweldig, veel keuze. Hotelkamer (gerenoveerd) meer dan goed. In badkamer alles aanwezig van tandenborstel tot shampoo. Je kunt zonder toiletspullen vertrekken. Het enige wat wij "miste" was een middag snack (maar goed was beter voor de lijn ;-) ). Wel verbaas ik me ieder jaar over het feit dat al de entertainment. Kinderclub volop, ook ouderen worden bezig gehouden. Maar voor de leeftijdscategorie vanaf 12 jaar tot 16 is weinig. Mogen niet meedoen met de activiteiten omdat ze te jong zijn! Ook de hamam in het hotel is prima! Profesionele dansshows (geweldige vuurwerkshow)!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?