Hotel Ela Quality Resort Belek *****

9,1

363 reviews over Hotel Ela Quality Resort Belek in het Nederlands

Geweldig!!

J & H en kinderen, 9-9-2017

Wij hebben een super vakantie gehad..hotel was geweldig..eten was top..bediening en personeel waren erg vriendelijk..shows geweldig..zwembaden en entertainment waren ook super..supermooie familiekamer van 2 verdiepingen..
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste hotel ooit !

Jurgen De Greve, 28-8-2017

Het beste was de lakehouses waar we in verbleven. Zwembad aan je kamer.

Ook de a la carte restaurants zijn top!

Zeer vriendelijk !

Wie in ela quality niet tevreden is, zal nergens tevreden zijn !

Ik heb geen negatieve opmerkingen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel met alles erop en eraan!!!!

Selcan, 3-8-2017

Kindvriendelijk, servicegericht, vriendelijkheid, sfeer. kort gezegd alles was top! Volgend jaar willen we weer verblijven in Ela Quality Resort!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niks te missen

Yvan, 17-4-2017

Super medewerkers, super kamers, super zwembad,kortom alles was geweldig. elke dag een ander thema met eten, of je at in een van de 7 andere restaurants. super glijbanen en in de omgeving allemaal leuke dingen te doen, bijvoorbeeld een dagje naar belek centrum. verder kom je nog veel meer leuke dingen doen,kortom een super vakantie!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Nooit meer

Van heesvelde, 8-10-2016

Wás de 4 maal dat we dit hotel deden vorige malen was het perfect nu drukte overal nergens kon je rust vinden waren maar 3 speciale restaurants open waarvan de Italiaan 1 dag en die was al volzet overal krijsende en wenende kinderen en de ouders waren niet beter s'avonds liep iedereen nog in strandkleding in de eetzaal vraag me af of dit hotel veranderd is van management of eigenaar we gingen daar om te rusten maar dit jaar is dit niet gelukt personeel werd behandeld door die mensen die erop vakantie waren als slaven .wij vonden het personeel zeer vriendelijk .spijtig we gaan nooit meer terug naar dit hotel
Gereisd met partner in september 2016

Ela Turkisch Resort

MARC, 26-9-2016

Na 25 jaar Turkije,nog nooit meegemaakt!Ze hadden het beter “Ela Turkisch Resort” genoemd.

Ik neem aan dat men andere markten moet aanboren bij het massaal wegblijven van Russen en Europeanen,doch 90% van één nationaliteit in dit geval Turken is nooit een goede mix.

Ik heb nog nooit zo’n zootje ongeregeld gezien,ze hebben allemaal dezelfde universele kledij....(Zwem) bermuda,T-shirt en Flip-Flops,zowel voor het ontbijt,activiteiten overdag,zwembad,middagmaal en avondmaal.

Dat laatste is complete chaos,om 19 uur gaan de deuren open en zo’n 750 Turken en minstens 400 kinderen met minstens één kinderwagen per gezin stormen het restaurant binnen zonder het minste respect voor anderen of personeel.Mijn vrouw kreeg een bord in haar aangezicht geworpen van één van die Turkse kinderen.De Russen zijn daar watjes tegenover.

Kamer is ondermaats en zeker VIP-Selection niet waard,het onderhoud ervan evenmin.Mensen die via touroperator boekten hadden betere kamers dan wij.Belgen die hier meermaals geweest zijn zeggen dat ze het hotel niet meer herkennen.

Ik kan op dit moment niet oordelen over andere hotels waar ik vroeger geweest ben,maar voor mij steekt Calista(Duurder) er met kop en schouders bovenuit,gevolgd door Lara Barut en het vroegere Amara Beach(Nu Alva Donna Beach) (beiden goedkoper).Ela Resort bengelt laag onderaan mijn lijstje.

Animatie is ok maar volledig in het Turks,shows en live muziek zijn goed

Na de eerste week zijn de Turken massaal vertrokken.In het Pool restaurant zijn de grote bakken Doner Kebab,hamburgers,spaghetti,kofte,enz vervangen door lekker bereide en mooi gepresenteerde gerechten.

Wat de buffetten betreft,het is hieronder al eens aangehaalt.....Slecht!

Vele inferieure stukken vlees en gevogelte(Kippevleugels,kalkoendijenvlees,gehakt in allerlei vormen en smaken,soepvlees).Vis idem dito.Veel forel en makreel(DV)

De tweede begon zich alles te normaliseren doch de wrange smaak van de eerste verloren week en de blauwe plek op mijn vrouw haar gezicht blijven.

Als iedereen oprecht is zullen jullie véél gelijkaardige beoordelingen krijgen.Een gouden raad:Ga niet naar Turkse hotels tijdens suiker-en /of offerfeest!!!!!In 2017 de laatste week van juni en de eerste van september géén Turkije voor ons!!Misschien een hint,om jullie klanten voor boeking te informeren!!!!Ik begin stilaan de meerwaarde van Vip-Selection in twijfel te trekken,want behoudens VIP-Drive(Voor sommige hotels),en rechtstreekse transfer naar het hotel zie ik weinig verschil met touroperator ea,die veel goedkoper zijn.

Gereisd met partner in september 2016

Voor de 4e keer en weer een fantastische vakantie

Familie Verheul, 16-9-2016

Het is een groot resort en daarom voelt het of er voor iedereen voldoende ruimte is. De verzorging is geweldig, naast het hoofd restaurant is er een ruime keuze uit specialiteiten restaurants. Iedereen doet zijn uiterste best om je een heerlijke vakantie te laten beleven.

Jammer dat sommige gasten hun handdoeken laten liggen in plaats van in te leveren. Daardoor lijkt het of plekken bezet zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

vieze vuile kamer dit is geen 5 sterren waard

kim stok, 1-9-2016

Ligging: met de taxi 5 min van centrum belek

logies : wij hebben extra betaald voor een lakehouse met zwembadzicht = lachertje we keken uit op een jungle aan planten dit was niet het lakehouse dat je op de site zien maar eerder een gebouw in de buurt van het zwembad dus niks premium aan want je moet bijbetalen voor lakehouse ,ook niet geschikt voor mensen met een buggy (36 trappen vooraleer we aan de kamer waren) onze 1ste kamer 4037= nok mierennest in de kamer schimmelplekken op de muur vloerbekleding vol plekken en lakens met plekken (foto's van gemaakt )ons balkon was gekoppeld aan de naburige kamer dus privacy mag je vergeten ==> 5 sterren onwaardig andere kamer 4047 gekregen =kamer ok maar zwembadzicht even slecht

geluid in de kamer was bij ons ok,minibar werd enkel aangevuld rond 8u30 later op de dag niet meer dus langslapen en minibar bijgevuld is geen optie idem voor cleaning van de kamer .

restaurant/eten = op drukke momenten 30 min wachten voor een bord pasta dus vroeg gaan anders ellelange files ook plaats vinden in het restaurant is een probleem op piek uren ,kwaliteit van eten is wel goed.

A la carte restaurants kosten je 10euro/persoon om te reserveren het eten is hier goed spijtig dat ze niet elke dag open zijn en dat ook hier het vooruit moet gaan zodat tafel snel terug leeg is voor de volgende klanten.

drank: is zeer goed bier bv is carlsberg maar bv guinnes bier kan je ook krijgen de huiswijnen zijn ok (wit en rose ) cola zero enz kan je ook verkrijgen

kids: 1 kinderzwembad met mini glijbanen kids club is SUUUPER goed en zeer veilig want zone is volledig omheind ook de kids disco is top

Animatie =avond shows zijn TOP tijdens de dag niet kunnen beoordelen

winkels: in hotel pokke duur dus alles voldoende meebrengen of naar centrum belek rijden.

Publiek: voornamelijk russen/balkan regio/turken

Watersporten gratis geen betalend wel maar zeer prijzig

landsporten :tennis /met animatie team stepfietsen/blade runnig/voetbal/pingpong/darts/

Personeel : deze mensen werken zeer hard en zijn vriendelijk maar hebben moeite om alles rond te krijgen, je merkt dat met het management van dit hotel iets schort.

zwembaden: voldoende groot en goed van temp

Bankautomaat op 200 meter van het hotel

uitstappen : ok voor volwassenen en oudere kinderen jonge kinderen niet echt geschikt .

Besluit dit is een zeer goed 4 sterren hotel maar voor een 5 sterren hotel te zijn schieten ze tekort

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk goed hotel

DocDore, 12-4-2016

Kan niet anders zeggen dan gewoon boeken. Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Advies ga alle restaurants uitproberen. Is meer dan de moeite waard Japanner is misschien aardig aan de prijs maar perfect en goed. Minpuntje is de wijnlijst. Goedkoopste wijn is 40 euro en de duurste 1150 euro. Dit is niet in verhouding. Verder gewoon doen want zal zeker niet tegenvallen.
Gereisd met partner in april 2016

Zeer goed hotel !!!

De Croock Pascal, 29-3-2016

Dit hotel is nog steeds zeer goed en heeft zeer bekwaam personeel in dienst . alles is verzorgd en zeer netjes , buffet is zeer lekker , alle goede internationale dranken zijn aanwezig, goede huiswijnen , cava en carlsberg bier van het vat .Er was zelfs een verwarmd buitenzwembad

en dit in maart ! kortom een aanrader en een dikke 9 op 10 waard .

Bedankt ela quality voor de leuke week .

pascal en ilse .

Gereisd met partner in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ela Quality Resort Belek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ela Quality Resort Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ela Quality Resort Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ela Quality Resort Belek scoort een 9.05 uit 10 op basis van 383 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: