Hotel Crystal Tat Beach Golf *****

Goed hotel maar geen 5 sterren waardig 4 is beter

Wesley van den bossche , 27-8-2017

Hotel goed

Paar min puntjes

. Geen belgen allemaal russen en kosovaren en turken.

. Eten ok maar weinig variatie

.geen pool voor kinderen tussen de 5 en 10 jaar bad is 1m 40 en het klein bad is 40 cm

.jammer dat je niet kan liggen aan de glijbanen .

.de pluspunten

. De shows zijn goed .

. Zeer proper

.vriendelijk en behulpsaam

.Alle dagen activiteiten voor klein en groot

Goed hotel maar geen 5 sterren 4 zou beter zijn

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 28-8-2017

Geachte Gast,

Allereerst willen we u bedanken, dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons hotel te schrijven.

Het doet ons goed, dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad. We hopen dat u Crystal Hotels weer zult bezoeken.

Zeker voor herhaling vatbaar

Merve Soylu, 21-7-2017

Super leuk hotel. Zit hier net 2 dagen en geniet er zeker van. Het eten is erg varierend, zwembaden zijn mooi en schoon en alles is erg schoon.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 25-7-2017

Geachte Merve,

Summer in Antalya

Asmaa marzouk, 17-7-2017

We came here with a family of 15 people and we enjoyed our stay here. The people are nice, the food is delicious, and the resort is very clean.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 25-7-2017

Dear Asma,

It was a pleasure to read your wonderful review, thank you for taking the time to write such kind comments about your visit. We are very proud of our team and look forward to sharing your feedback.

We all look forward to your next visit.

Kind regards,

Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa Hotel Management

fantastische vakantie gehad

Fam T.A. Ruijter, 7-5-2017

Wij hebben dit jaar voor het eerst bij touroperator geboekt, Crystal TAT Beach resort en spa in Belek . Een heel mooi hotel ,super vriendelijk personeel niks was teveel als je iets aan ze vroeg werd je meteen geholpen .Het eten was prima ,genoeg variatie . Het is ons super goed bevallen.Ook bij touroperator zijn ze heel behulpzaam . Er klopte iets niet in de reispapieren ,onze eigen schuld, en ze hebben er alles aangedaan om het op

tijd op te lossen. ook de vliegmaatschappij was prima . geen oud toestel ,genoeg beenruimte ,vriendelijk personeel . transfer was heel goed geregeld . Stonden klaar op het vliegveld met reisleider Husnu. ook super heeft een hele leuke excursie geregeld . ook bij thuiskomst miste we nog een foto van een fotoshoot die we in het hotel hadden gedaan . contact met Husnu gehad vanuit nederland en hij is er meteen mee aan de slag gegaan en heeft het heel goed voor ons opgelost . echt een vijf sterren hotel met vijf sterren reisleider Top ! Gaan zeker weer met deze organisatie mee

Gereisd met oudere kinderen in april 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 10-5-2017

Geachter Mr. Ruijter,

Heerlijk ontspannen sfeer

Harm Winter, 4-5-2017

Hotel is gedateerd maar goed onderhouden.Kamers zijn ruim genoeg zelfs voor 3 personen.Douche met harde straal.Na een fooi aan het kamermeisje kregen we elke dag een ander beest gemaakt van handdoeken op ons bed en werd de kleding netjes opgevouwen.Personeel is erg vriendelijk.Het eten was goed van smaak alleen was het erg lauw.Nadat ik de manager Salih (die tevens Nederlands spreekt)hierover had geinformeerd werd het gelijk beter.In overleg met de keuken Is er gelijk actie ondernomen.Fantastisch.De hamam kan ik aanraden.Ik werd bij het zwembad aangesproken door infomen Ilker. Hij had een goed aanbod.Na een kennismakings behandeling, bodyscrub,schuimmassage,een body massage en gezichtsmasker.De behandeling door Bekir wist precies mijn pijntjes te vertellen.Na nog drie massages was ik van mijn pijn af..Zwembad groot genoeg en deslangen glijbaan er leuk.A la carte italiaans gegeten.(€10 pp extra),maar wel waard.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 6-5-2017

Geachter Mr. Winter,

Heerlijk rustige vakantie

Huizing, 27-4-2017

Net terug van een fijne vakantie. Het weer was heerlijk en omdat het hotel op dit moment nog maar voor 10% bezet is overal voldoende plek. Wij kwamen om uit te rusten, dus alleen gebruik gemaakt van een massage en het zwembad. Het eten was elke dag anders en meer dan goed. De mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam. We hebben voor niets getwijfeld of we wel naar Turkije moesten gaan momenteel, maar we zouden zo weer terug gaan. Daarom hoef je het dus absoluut niet te laten. Kortom: een heerlijk hotel waar je echt tot rust kunt komen.
Gereisd met partner in april 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 2-5-2017

Geachter Gast,

Verrassend goed

Hendrik, 19-3-2017

Bezoek gebracht aan Crystal tate Golf Resort and Spa. In de Belek verrassend goed en zeker voor herhaling vatbaar. Meerdere jaren bezoeken wij tijdens de winterperiode diverse hotels in de regio Antalya tot Alanya, Crystal Tate kon men boeken voor een lage prijs, dan toch maar eens geprobeerd en ja de verrassing was groot. Ontvangst en kamer goed, opbouw hotel tuin en zwembaden niet de grootste maar ruim, SPA goed een beetje veel aandringen voor een behandeling.

Onder zeer goed service, netheid, keuken en drank. Het eerste hotel waar wij dagelijks rund en lam geserveerd krijgen, probleempje met het warm houden, maar dat hebben alle hotels, bediening en controlepersoneel constant alles opruimen en verzorgen de klanten met de nodige drank. Internationale drinks aan beide bars alles inclusief. Animatieteam, JR en sexy Boy aangenaam en niet opdringend. Samengevat prijs kwaliteit uitstekend en we gaan zeker terug, jammer dat niet meer mensen de weg vinden naar deze streek waar de kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.

Volgende week bezoek aan Mega Saray ook in Belek

Gereisd met partner in maart 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 24-3-2017

Geachter Mr. Hendrik,

General Manager

Mwah minder dan ik had verwacht

Sigrid, 25-10-2016

Het weer, daar hebben we niks op aan te merken! Het is nog heerlijk overdag.

De kamers zijn oké, niet super luxe. Het bed is aan de harde kant, maar de kamer is wel schoon. De douche is goed!

Het eten, ik had hier gelezen dat het eten goed was. Maar na 3 dagen wordt ik er nog steeds niet vrolijk van. Het is 'gewoon' buffet eten, eigenlijk altijd lauw en weinig variatie. Er is wel veel eten, veel van hetzelfde en het is veel gefrituurd.

Zo staat er bijvoorbeeld bij het ontbijt 6 bakken jam, maar met 3x iets wat kers moet voorstellen. Mis bijvoorbeeld aardbeien jam. Oplos koffie, alleen bij de bar in de lobby een Lavazza apparaat maar daar moet je expliciet om vragen anders krijg je gewoon van die aanmaak/oplos koffie.

Het is niet dat je denk; yes we gaan weer eten, lekker!!

Zwembaden zijn prima, genoeg bedjes ook op het strand.

De sauna en stoombad zijn in orde, de fitness is niet super uitgebreid.

Over het algemeen vriendelijke personeel. Maar van een 5* hotel verwacht ik meer.

Gereisd met partner in oktober 2016
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 4-11-2016

Dear Sigrid,

Thank you for your review,

As Crystal Hotels Resorts & Spa, our best goal is renew with each passing day to higher level of service and praise to our quality of service. In this direction as a management, we believe that your valuable complains, criticisms and suggestions will make a positive contribution in our work.

Our hotel was a pleasure to welcome you. We hope to see you among us again.

Sincerely yours.

Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa Management

Geweldig resort

erik, 8-10-2016

Een geweldige vakantie gehad in dir resort. Lekker eten, veel keus. In het hele hotel bediening als je ergens ging zitten. Super vriendelijk personeel. Zoveel ligbedden aan het zwembad en strand dat er altijd plek is. En bovenal schoon zeer schoon. Crystal tat beach is een aanrader. Misschien 1 minpuntje, bijna geen nederlanders maar russen en duitsers. Allemaal erg vriendelijk en rustig.
Gereisd met partner in september 2016
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 10-10-2016

Geachter Erik,

Hotel Management

Voor de tweede keer hier geweest en weer Top!

Rob, 25-9-2016

Ruim voldoende vriendelijk en attent personeel. Voldoende bedjes aan de zwembaden en geen opdringerig animatieteam.

Het avondprogramma stelde niet heel veel voor maar ze deden hun best. De ligging van het hotel is direct aan zee en daardoor voor ons een pre.

Gereisd met partner in september 2016
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 27-9-2016

Geachter Rob,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Crystal Tat Beach Golf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Tat Beach Golf in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Tat Beach Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crystal Tat Beach Golf scoort een 9.71 uit 10 op basis van 354 reviews.