Hotel Crystal Family Resort & Spa *****

Hotel Crystal Family Resort & Spa
8,6

85 reviews over Hotel Crystal Family Resort & Spa in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar (en dat doen we ook)

Edwin, 29-8-2017

Het personeel van zowel de bediening als het animatieteam doet haar uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken. Het eten was prima en gevarieerd (tenminste, als je niet in de kip, pasta of friet blijft hangen). Het restaurant was zeker tijdens de piekdrukte wel erg rumoerig. Ook hebben we nogal eens op ons drankje bij het eten moeten wachten (zelf halen). De A la Carte restaurants zijn zeker aan te raden. Het eten is goed en je zit rustig buiten aan de zeezijde. Animatie was niet opdringerig maar wel ondernemend. Met name de schuim- en poolparty waren erg leuk. Shows in de avond werden afwisselend door een extern gezelschap of door het animatieteam zelf verzorgd. Geluid in het amfitheater is nu top ;-). Wij zijn er weer in oktober.
Seher ERKMAN, General manager, 31-8-2017

Beste Edwin,

Fijn om te lezen dat u van uw vakantie heeft genoten.

Ook willen we u bedanken voor uw beoordeling en zullen dit ook met onze hele team delen.

Leuk familiehotel

Shirley, 14-8-2017

Goed hotel, werd veel en netjes rondom schoon gemaakt. Ik heb een lactose intolerantie, en kreeg van de lieve mevrouw van guest relations een briefje mee waar in het tuks mijn allergie op stond. Elke avond kon ik vragen naar Mehmet, en kwam iemand mij helpen laten zien wat ik wel en wat k niet mocht eten. Super netjes, bedjes genoeg bij het zwembad, handdoekje leggen is iets waar je zelf aan mee kunt doen, of je ligt elke dag eens ergens anders. Enige minpunt was het warme zwembadwater de eerste week van aankomst, hierdoor kregen wj oorontsteking en uitslag beginnend onder zwemkleding (zwemmersjeuk) daarvoor doorgestuurd door arts naar privé kliniek, in deze kliniek zeer slecht behandeld, zowel medisch als persoonlijk, puur geld kwestie, en niet de medicatie gekregen die nodig was. Maar hier kan het hotel niets aan doen wij vinden dat er weinig Nederlanders waren, en er weinig te doen was voor onze 11-14 jarige zoons maar animatie team probeerde veel en deed zijn best. Kortom leuk
Seher ERKMAN, General manager, 23-8-2017

Beste Shirley,

Goed familiehotel

Bob, 11-8-2017

Een goed schoon familiehotel met goed eten. Hotel heeft een goed en leuk animatieteam. Hotelkamers zijn schoon en netjes. Personeel is zeer behulpzaam en doet echt zijn best om alles goed te laten verlopen. WiFi is gewoon slecht. Niet overal bereik en klapt er heel vaak uit. In de ochtend is het helaas wel handje leggen op de ligbedden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste Bob,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Crystal Family Resort & Spa bij:

Heerlijk genoten, een ontspannen vakantie.

J, 10-8-2017

Ruime kamers, vriendelijk personeel,goed eten met ruime openingstijden, mooi zwembad, dicht bij het strand,schoon,overzichtelijk hotel.

Jammer dat er weinig Nederlanders waren het is echt een aanrader. Apart zwembad met glij baantjes voor de aller kleintjes. Voldoende bedjes rondom het zwembad ( wel even voor het ontbijt je handdoek neerleggen ) , handdoekenservice. Min puntje : Hotel naast ons had de muziek erg hard aanstaan zodat je vaak 2 muziekgeluiden hoorde en de animatie voor de 11 tot 16 jarige was erg summier. Wel 2 x een schuimparty. Bij de receptie erg gebrekkig Engels. Wij hadden helaas een arts nodig en dit werd keurig verzorgd bij de receptie. Arts kan elke dag in het hotel komen en het vervoer naar het ziekenhuis werd ook geregeld. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad. Waren wel heel blij dat er ook nog bekenden van ons waren met kids anders had het voor mijn zoon een stuk minder geweest omdat er bijna geen Nederlanders waren.

Beste Gast,

Redelijk hotel

Corien, 8-8-2017

Op zich redelijk hotel. WiFi op de kamer (wij zaten op de 5e verdieping) was redelijk goed. Ontbijt goed, middageten redelijk goed, avondeten erg Russisch georiënteerd. Veel kip, weinig variatie, in onze beleving niet best. Personeel niet erg vriendelijk, niet zoals wij gewend zijn in Turkije, op een enkeling na. Kamer was ruim en schoon. Airco werkt dag en nacht. Aanrader? Tja wij zeggen niet volmondig ja. Veel oostblokkers die na ons inziens geen normen en waarden hebben. Handje vol Nederlanders die veelal klagen over het eten en het niet vriendelijke personeel. Animatieteam was redelijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste Corien,

fantastisch verblijf

anoniem, 22-7-2017

geweldig hotel met vriendelijk personeel, hele dag animatie en lekker eten en drinken keuze genoeg. We hadden een mooie ruime familiekamer met uitzicht op zee.
Seher ERKMAN, General manager, 25-7-2017

Beste Gast,

Crystal Family Resort & Spa

Genoten, met wat op en aanmerkingen.

Frits Baart, 21-8-2016

Mooi gelegen aan breed strand. Mooie, schone kamer. Jammer dat van de 6 dagen 3 dagen de kamer niet werd schoon gemaakt. Douche was overstroomd. Heb ik 3 x voor moeten melden bij de receptie. Uiteindelijk heeft de schoonmaakster het opgelost. Ontbijt is volgens de infofolder vanaf 7.00 uur volledig. Vergeet t maar. Meestal was tegen achten pas alles beschikbaar. Lunch en diner is Totale Chaos! Meestal geen lege tafel te vinden. Alles bezet of niet afgeruimd. Erg jammer, want het eten is uitstekend, maar zo kun je er niet van genieten. Heb ook geprobeerd zo laat mogelijk te gaan, maar dan is niet alles meer beschikbaar en is de chaos nog niet opgelost.

Aan de bar moet je vaak in de rij staan en erg lang wachten. Hoort niet in een vijfsterrenhotel vind ik. E.e.a is volgens mij simpel te verbeteren door meer personeel in te zetten. Het personeel wat er loopt werkt zich te pletter! Al met al heb ik een fijne vakantie gehad, maar ga nog eens goed nadenken of ik nog eens een hotel van deze keten kies.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016
Seher ERKMAN Guest Relation Supervisor, General manager, 24-8-2016

Beste Fritsbaart,

Super hotel

Anita, 8-8-2016

Een super vakantie gehad. Het eten was goed voor ieder wat wils, iedere dag verse kebab bij de snackbar. Vriendelijk personeel. Alles centraal gelegen rondom hotel( zwembad,zee,bars,snackbar,restaurant,toilet en hotelkamer). Buiten hotel een klein winkelcentrum. Animatie was geweldig vanaf s'morgens tot s'avonds. 24 uur eten en drinken. Mooie en schone kamers.Ook een mooi strand (wel waterschoentjes aanbevolen) vanwege het hete zand en de kiezels. We zijn al 8x in Turkije geweest en altijd weer naar een andere plaats en/of hotel. Maar naar dit hotel willen we zeker terug!! Een echte aanrader dus!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Seher ERKMAN Guest Relation Supervisor, General manager, 11-8-2016

Beste Anita,

Geweldig!

Jessica hofman, 19-6-2016

Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Eten en service waren geweldig.

Het animatie team was ook erg leuk, elke avond was er wel iets te doen! Van professionele, geweldige shows tot live muziek bij de bar en overdag genoeg activiteiten voor jong en oud, echt top!

Wel is de spa bij het resort erg duur! Hammam kost 75 pp terwijl touroperator of lokale mensen precies hetzelfde aanbieden voor maar 25 pp maar goed dat is dan ook echt het enige minpunt dat ik kan bedenken aan dit resort!

Het personeel is ontzettend aardig en zorgen er wcht voor dat je zowel aan het zwembad en aan het strand niets te kort komt!

Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2016
Seher ERKMAN, General manager, 21-6-2016

Beste Jessica Hofmann,

Hotel Management

Super vakantie

Miranda Heesen, 10-9-2015

We zijn 15 dagen verbleven in dit hotel en kan geen enkel negatief punt opnoemen van dit hotel. We hebben een super vakantie gehad deze dagen, we hebben ons geen enkele dag verveeld. Het eten was super, zowel ontbijt, middag en avond eten. Ook het a la cart restaurant is aan te bevelen. We hebben genoten aan het zwembad. Het was een super hotel. Geen enkele medewerker was het teveel om je te helpen. Wij gaan volgend jaar nogmaals terug naar dit hotel
Gereisd met vrienden in augustus 2015
Crystal Family Resort & Spa, General manager, 15-9-2015

Dear Guest,

Thank you for sharing your thoughts and experiences about your stay with us.

Your feedback is important to us in order to improve out products and services.

We are looking forward to see you again next year.

Best regards

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Crystal Family Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Family Resort & Spa in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crystal Family Resort & Spa scoort een 8.63 uit 10 op basis van 95 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: