Hotel Club Mega Saray *****

Club Mega Saray
9,1

8 tips over Club Mega Saray

tjw, 8-10-2014
Als je lekker rustig wilt luieren, neem dan een ligstoel op de weide bij de Turkiz bar.
Maslan, 20-8-2014

TIP: Ga op zoek naar een ander resort voor dezelfde prijs. Er zijn er legio en deze is je tijd en geld niet waard.

We hebben best wel genoten maar dat hebben we voornamelijk aan ons eigen gezelschap te danken.

Cor, 8-7-2014
Gebruik wel zonne creme..................................................................................................

Paula , 25-7-2013

Neem voldoende zonnebrand mee, want ik betaalde toch nog 25 euro voor een extra flesje.

Neem voldoende cash mee want er kan niet gepint worden in de winkel van het hotel

Zuidoost Beemster, 15-6-2013
Wij hadden een voordeel kamer geboekt. Voor ongeveer 50 euro duurder kan je beter een kamer in het hoofdgebouw boeken. De voordeelkamers zijn redelijk gedateerd en klein. Het Italiaanse restaurant kan wel een "tandje lager" bedienen want binnen een half uur sta je weer buiten.. Het visrestaurant is een echte aanrader. Heb je geen kinderen en ga je s avonds in het Mega restaurant eten? Doe dit dan rond de klok van half 9 want dan begint de kinder-disco en is het een stuk rustiger.
leonie de schepper-breeuwer, 9-5-2013

White night op de pier

iedereen is in het wit gekleed en alles is prachtig aangekleed...

DJ's draaien tot diep in de nacht...

Roy , 13-9-2012
gewoon heen gaan, zeker met kinderen
Ton, 14-10-2011
De coctails zijn geweldig daar