7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Attaleia Shine Luxury***** bij :

18 reviews over Hotel Attaleia Shine Luxury in het Nederlands

Alleen maar Russen

F. van der Heijden, 30-7-2008

Wij hebben 11 dagen op dit resort doorgebracht. Onze eerste indruk was een toppertje. Mooi aangelegd resort en goed verzorgde huisjes. Echter wij waren de enige Nederlanders in het park en de rest van de gasten waren Russen. Het klopt wat er over hen verteld wordt, ze zijn onbeschoft en hebben voor niemand respect. Het personeel was russisch georienteerd wat inhield dat zij amper engels of duits spreken maar uitstekend russisch. Het personeel was altijd chagerijnig en zeker niet servicegericht. De kamers werden elke dag schoongemaakt, maar helaas waren er bijna nooit genoeg handdoeken. De vuile werden meegenomen maar je moest om schone vragen.

De Russen namen altijd voedsel mee uit het restaurant wat getolereerd werd, toen wij een paar broodjes meenamen voor de kleine die zich had verslapen werden we door het personeel meteen aangesproken. De laatste dagen van ons verblijf was zelfs het bier en frisdrank op!

Dus wanneer je een leuke vakantie wilt laat dan dit resort links liggen.

Gereisd anders in juli 2008

Fam Voortallen, 30-10-2006

Mooi opgezet complex met fraaie tuin. Kamers zijn erg leuk en met veel privacy door kleine geschakelde huisjes met max 1 etage. Goed voor kinderen er is veel te doen. Duits georienteerd, weinig nederlanders( herfstvakantie). Wordt keurig schoon gehouden en het eten is geweldig. De kok, die altijd bij het eten zelf rondloopt, is trots. Personeel loopt uiteen van zeer hulpvaardig tot sacherijnig maar vriendelijkheid heeft overhand. Is een sauna en turks bad dat gratis toegankelijk is. Ook het binnenbad en de 2 mooie zwembaden zijn fantastisch.
    Gereisd anders in oktober 2006

fam. de Viet, 18-7-2006

Onze 1e vakantie in Turkije. Goed hotel met mooie zwembaden. Heeft er aan bijgedragen dat wij inmiddels 6 keer naar Turkije op vakantie zijn geweest.
    Gereisd anders in juli 2002

Elma, 12-6-2005

Begin juni 2005 naar Belek geweest. Goede bungalows, beetje gedateerd, prachtige tuin met diverse zwembaden. Eten aan de buffetten is goed, niet buitensporig divers. Veel russen 95% van de gasten, geeft weinig problemen, de gezinnetjes zijn erg rustig. Zeer geschikt voor kinderen.Prima animatie. Kortom goede lokatie

Ellen, 9-6-2005

Wij zijn reeds meermalen in een 5* resort in Turkije geweest. Echter zo slecht hebben we het nog nooit getroffen. Geen bediening aan tafel, geen gezellige tafeltjes om aan te zitten maar grote 4-kanten 12 persoons tafels (met vieze tafelkleden) Het koste moeiet om van het buffet iets lekkers te vinden. Kamers waren erg vochtig en roken ook zo. Kortom niet doen!

Bart, 6-6-2005

Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Onze twee kindjes duidelijk ook.

We hebben ook een cd meegenomen met alle liedjes van het animatieteam. Alleen het clublied van dat moment (begin mei 2005) staat er niet op!! Wie weet hoe dat nummer heet?

Bedankt

Marjanne, 18-5-2005

Het hotel ligt in een prachtig park, veel groen, veel bloemen en palmen. Prachtige zwembaden ook voor de rustzoekers. De kamers zijn erg ruim maar niet bijzonder fraai ingericht. Erg veel Oostblokpubliek en hotel is duidelijk Duits(talig) georienteerd. Eten is prima maar wel erg massaal! (vroeg gaan eten anders erg druk). Terras restaurant heerlijk gelegen tussen de bomen. Al met al, prima hotel!
      Gereisd anders in mei 2005

Esther Haasnoot, 1-5-2005

net terug van dit top hotel.

niks nadeligs te melden

alles was helemaal toppie woppie

Gereisd anders in mei 2005

harry, 18-4-2005

ik mocht met me schoonouders mee in mei vorig jaar echt een toppertje kan echt heel de dag van alles krijgen.. iedereen staat altijd klaar voor je echt een aanrader.... zeker ook met kleine kinderen worden goed vermaakt met het animatie team daarzo
      Gereisd anders in april 2005

SANDRO, 20-3-2005

mooi hotel voor een zeer scherpe prijs.

aanrader voor mensen die niet teveel geld willen uitgeven voor een 5 sterren all-inclussive hotel

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Attaleia Shine Luxury in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Attaleia Shine Luxury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Attaleia Shine Luxury scoort een 7.9 uit 10 op basis van 20 reviews.