Hotel Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa *****

Hotel Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa
Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa bij:

15 reviews over Hotel Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa in het Nederlands

Super

Jeroen S, 26-2-2017

Top hotel, welke vele hotels overtreft aan Lara Beach in Antalya.

Redenen:

* top glijbanen, 13 stuks en zeer lang allemaal;

* top qua drank; alle topmerken inclusief haast onbeperkt Magnums eten

* elke ochtend beginnen met champagne en verder gaan bij het zwembad, dat kan hier :)

* doordat het onze trouwvakantie was kregen we gratis een upgrade met direct uitzicht op zee;

* een gratis luxe tas per verblijf per kamer. Ik vroeg er twee en die kreeg ik dus ook;

* vroeg in het seizoen mochten we a la Carte bestellen, niet verkeerd met bijv. Carpaccio;

* zin in onbeperkt kreeft, garnalen? Dat kan hier

* Animatie top!

* heerlijk hotel om rond te wandelen; vele bomen en voelt als een vakantiedorp.

Overweeg weer om te gaan in 2017 en doe dat zelden vanwege variatie (alleen Royal Wings 2x geweest)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prachtig hotel

Ronald Knipping, 26-8-2016

Verbleven in een Garden Villa, prachtig gelegen aan de rand van een van de zwembaden met ook een eigen bar voor de ca. 8 aanwezige huisjes.

Schoonmaak is zeer goed van huis evenals gehele park met prachtige natuur.

Eten is vooral in a la carte restaurants prima, grote restaurant is voldoende keus echter wat matiger van smaak.

Alle medewerkers erg vriendelijk punt van aandacht is dat niet alle medewerkers voldoende Engels spreken terwijl deze wel achter een bar of in de bediening werken.

Aquaparkje met 13 glijbanen is helemaal top voor de kids, en er zijn volop zwembaden en mogelijkheden om in zee te zwemmen vanaf het strand of de pieren.

Voor de jongere kinderen is er een groot animatie gedeelte aanwezig en ook elke avond is er wel wat te mbt optredens.

Nadeel is de plaats Beldibi want hier is niet te beleven, onze huurauto heft uitkomst geboden want je bent zo in Kemer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
General Manager, General Manager, 29-8-2016

Dear Guest,

It was a great honour to welcome you here at Nirvana!

We thank you for sparing your time to review your stay.

Your appreciation to each section of hotel is the greatest reward for us. We promise to keep our standards in highest level.

We are looking forward to seeing you here again!

Yours Sincerely,

Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa Management

Mooi park, slechte service.

Buck van der Linde, 15-5-2016

Mooi park, mooie omgeving, en mooie ruime kamers. Wij zitten hier nu sins afgelopen vrijdag 3 dagen. Bij aankomst in de kamer stonden er gebruikte en half volle flesjes shapoo en douchgels in de badkamer. Ook de wc was niet schoon. Verder zag alles er prima uit. Na de volgende morgen gingen we er vanuit dat bij de schoonmaak sochtens er nieuwe flesjes neergezet zouden worden en de wc schoon gemaakt was. Helaas was dit niet het geval. Alleen hadden ze even de bedden opgemaakt, en de handoeken die we gebruikt hadden en op de grond lagen, zijn nat opgevouwen en terug gelegd in het badkamer meubel. Hierover hebben we even een melding gemaakt bij de manager, die ging gelijk bellen en zorgen dat dit geregeld zou worden. Oke prima ! Geen probleem verder. Vervolgens heel de dag niemand langs geweest. Om 14.uur hadden we de volgende dag met de reisbegeleider van touroperator een welkomst borrel. Dit bij hem neer gelegd waarop hij gelijk actie ondernam. Maar helaas, vandaag is het zondag en nog steeds een zooitje. In middels hebben we zelf schone handoeken ed. van een karretje ergens anders op het park gezocht, en gaan we er verder niet mee zitten. Maar wel heel slecht voor een 5 sterren hotel. Bediening is wisselen, er zijn hele vriendelijke bedieners maar er zitten er tussen die er niet zo zin in hebben, een glas water uit de kraan geserveerd krijgen waar je de gloor smaak van proeft is ook niet echt acceptabel. Vlees is lekker, friet bijna altijd koud, en groente schalen ook. Het park zelfde en het strand en de 3 pieren ziet er allemaal super mooi uit ! Met een goed management zou het een fantastisch park kunnen worden.
Gereisd met partner in mei 2016
Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa Management, General Manager, 22-7-2016

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for sparing your valuable time to share your positive and negative thoughts.

Your evaluations are very important for us in terms of improving and developing our hotel, assessing our personnel accurately, analyzing whether our quality-focused understanding of service adapted for our valuable guests has been implemented and adding value to our facilities.

We are sorry for the inconveniences you had during your stay regarding cleanliness and service.

We would like to inform you that we make the necessary corrections and improvements constantly. If we have the pleasure of seeing you here again, we would like to give you a special attention.

Kind regards,

nooit meer

hans de groof, 13-8-2015

een vakantie fabriek zoals zoveel in Turkije

eten was allemaal net niet,flauw weinig smaak doorgekookt en halffabrikaten

wij zijn ziek geworden daar (middenoorontsteking)

maar de arts daar op het park vaart daar wel bij 100 euro voor een receptje penicilline

het is zeker niet het beste hotel waar wij in Turkije zijn geweest

wij waren ook niet de enigste die ziek waren geworden

hotel is erg op Russen georiënteerd wij waren afgegaan op de reviews van deze site maar ik vind ze erg optimistisch Jammer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015
Ali Balaban General Manager, General Manager, 20-8-2015

Dear j_degroof63,

Thank you for your feedback and for your opinion. We were sad to read, that some points, which you mentioned above did not let you enjoy your holiday to the fullest, however we hope that in the conversation with our General Manager afterwords at least you found some satisfying explanations to your issues.

We noticed all negative points and comments from you and as soon as possible we will take necessary actions.

Please note, it would be a great pleasure to see you here again.

Kind Regards,

Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa Hotel Yönetimi

ontgoocheling

fam. Allemeersch, 1-6-2015

- reeds tiental jaar Turkije steeds in 5* hotels -nooit problemen

- receptiepersoneel begrijpt enkel Russisch en Turks.

- aan drankgelegenheden en receptie word je genegeerd.

- personeel loopt er uitgeblust bij, terwijl het seizoen nog moet beginnen

- eten: weinig variatie en koud, geen warme borden

- familiekamer geboekt, maar door lawaaihinder (kamer boven restaurant) konden wij de eerste nachten niet slapen. Na enkele klachten bij de receptie (mits gebarentaal) kregen we een kleinere standaardkamer die we weigerden, 's avonds hadden ze nog een optie voor ons, bleek dezelfde kamer die we geweigerd hadden. Uiteindelijk na de mededeling dat we de dag nadien via onze reisorganisatie een ander hotel zouden vragen, werd er ons een tuinkamer aangeboden (volgens hen de mooiste kamer op het domein), op voorwaarde dat we eerst een document schreven dat we geen klacht zouden indienen tegen hen. De kinderen moesten nu elk in een zetel slapen.

- keistrand gevaarlijk voor kinderen (glas)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015
Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa Management, General Manager, 18-7-2015

Dear Guest,

We are very sorry to hear that you had a bad time in our hotel. Guest satisfaction has always been our top priority so your negative comments about your stay saddened us. We still thank you for letting us know about the things you had trouble because they will surely help us improve our quality of service and resolve any existing problems in our hotel. Additionally, we would like to inform you that our front office and guest relations staff speak English.

Lastly, we would like to see you here again next year. We wish you a healthy and happy year.

excellent hotel voor mij 6 sterren

hilde vandevenne, 19-5-2015

wat een prachtig hotel hier is aan alles gedacht een oase van rust eten is van top kwaliteit zelf een snack wordt met fijnheid geserveerd alle dranken van merken kamers luxe minibar gevuld met zelfs redd bull bij ontbijt verse fruitsap a la carte restaurants top michelin gids mag er sterren gaan uit delen dikke proficiat aan management van dit hotel
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015
Ali Balaban, General Manager, 2-7-2015

Dear Mrs. Hilde,

Thank you very much for writing a beautiful review. Guest satisfaction has always been our primary concern therefore it is really nice to hear you enjoyed almost every part of your stay in our hotel. We would be very happy to welcome you back here. We wish you a wonderful year full of joy and happiness.

Best regards,

fantastısch

tessie, 18-5-2015

dıt ıs een echt top hotel alles perfect
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015
Ali Balaban, General Manager, General Manager, 2-7-2015

Dear Guest,

Thank you for your kind review about our hotel. We are very happy that everything went perfectly during your stay. We would like to welcome you here again. We wish you a joyful and wonderful year.

Best regards,

Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa Management

Mooiste hotel tot nu toe bezocht

M van Bragt, 5-5-2015

Wij hadden al goede beoordelingen gelezen over dit hotel en ze kloppen allemaal. Wat een fantastische plaats om je vakantie door te brengen. Alles is gewoon goed verzorgd en top. Gewoon coca cola ipv b-merken, dat zie je niet vaak en alles gewoon in een glas ipv plastic.

Uiterst vriendelijke medewerkers, niets is teveel.

Ondanks dat er best veel "Oostblokkers" aanwezig waren, was de sfeer gewoon goed.

Geen gebruik gemaakt van de animatie/sport enz en dat begrijpen ze en ze dringen dan ook niet aan.

Dit hotel is echt één van de betere in Turkije en voor iedereen een aanrader.

Gereisd met partner in april 2015
Ali Balaban, General Manager, 8-5-2015

llereerst moet je kostbare tijd scheidende Bedankt voor het delen van uw positieve gedachten over ons hotel. Je moet ons hotel verblijven en lof aan onze medewerkers, wij zijn erg trots dat u hebt gemaakt. U weet dat wij uit de feedback die we ons werk voort te zetten zonder afbreuk te doen op een manier die zeer waardevol is en de lijn voor ons we willen.

Ik hoop dat uw volgende bezoek Gaat ook een perfecte en ontspannen vakantie kunt u een ervaring dan uw verwachtingen te leven. U stelt dat we zijn blij om ons weer te zien, bieden wij opzichten.

Nirvana Lagoon Villas Suites&Spa Managment

Fantastisch Hotel!!!

Paul68, 3-5-2015

Hotel Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa doet haar naam eer aan.

Wat een prachtig hotel, allemaal laagbouw met mooie tuinen midden tussen de pijnbomen.

Werkelijk al het personeel is ontzettend behulpzaam, vriendelijk en professioneel. Ook is de bediening geweldig!!

Het eten is heerlijk, gevarieerd, vers en je kunt 24 uur per dag ergens terecht.

Wij konden na aankomst midden in de nacht nog a la carte eten bestellen in het restaurant in het hoofd gebouw.

Alle dranken en ijsjes zijn merken zoals coca cola, fanta, red bull, ola, movenpick etc ook de alcoholische dranken zijn merken.

De shows in het amphi theater zijn de beste die wij hebben gezien in een resort.

De kamers zijn schoon (worden elke dag gedaan), mooi en ruim.

Zwembaden zijn allemaal erg prachtig, en er is ook nog een fantastisch aqua park met de leukste glijbanen.

Naar mijn mening behoort dit hotel zeker tot de beste hotels in turkije.

Nirvana o harika, çok teşekkür ederim!

Nirvana het was geweldig, heel erg bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Nirvana Lagoon Villas Suites&Spa Managment

Goed hotel en veel zwembaden en een mooi aqua park

Michael, 1-5-2015

Erg goed hotel, service en het personeel is erg goed en heel aardig! Eten is uitstekend. Kamers zijn erg netjes en schoon met in beide kamers een minibar. Avond shows in het amphi theater zijn ook de moeite waardt.
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Geachte Gast,

Complimenten dat u aan ons begrip van ons professioneel management team hebben gemaakt en we zijn zeer vereerd. U, met de waardevolle feedback van onze gasten dan uw verwachtingen door onszelf vernieuwen beter en streven wij ernaar om een ​​dienst te verlenen. U stelt dat we zijn blij om ons weer te zien, bieden wij opzichten. Nirvana Lagoon Villas Suites

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa scoort een 9.41 uit 10 op basis van 44 reviews.