6,6

Matig

13 reviews over Hotel Nautilus Resort in het Nederlands

Fam, Van Boerkel, 5-7-2007

Echt een frut hotel, hier niet naar toe gaan!!!! En wij zijn geen zijkers. Het eten gewoon koud en weinig variatie, verder niet z'n super kamers en je kunt veel beter krijgen voor je geld.

PS. Mensen met kinderen: Ga aub naar een ander hotel, dit is een ramp!

Gereisd anders in juli 2007

w smits, 29-3-2007

hadden geboekt bij touroperator als een bingoreis.Het was nog geen 2 sterren eten was er matig,vlees kennen ze niet,eten dat er was was koud,bedieniening was slecht. borden en drinkgerei was vies enz enz enz enz.Na 2 dagen overgeboekt met bijbetaling naar een ECHT 5 sterren hotel het Simena resort.
Gereisd anders in maart 2007

suppers, 21-10-2006

het moet een 5 sterren zijn

maar het is nog geen 2 sterren waardt

daarom hadden wij overplaatsing aangevraagt.

het eten is slecht !!!!!!!!

de kamers zijn daar in tegen weer goed.

er dreef nog een drol van de vorige bezoeker in de wc op de kamer.

er zat nog lippenstift op een kopje.

de kopjes waaren VIES.

Geen animatie voor kinderen !!!!!!!!!!

ze kunnen er geen engels of duits.

Gereisd anders in oktober 2006

Wim Huijsman, 21-10-2005

Redelijk hotel, maar geen 5 sterren waard.Geboekt via Touroperator.Na 2 dagen verhuisd naar Unsaphire in Tekirova(prima hotel) door de hostess van Touroperator(met bijna alle Nederlanders die er op dat moment waren)nadat bijna iedereen met dezelfde klachten kwam zoals : koud en niet gevarieerd eten,geen kinderbuffet, slechte kinderanimatie,binnenzwembad leeg,fitnesszaal k..,ongeïnterreseerd personeel(bijna einde seizoen?) die zich alleen maar schijnt te willen uitsloven voor blaffende en onbeschofte Russen.Vreemd volkje die Russen.Nee,voor ons geen Nautulis meer.Dikke 10 overigens voor de hostess van Touroperator.
Gereisd anders in oktober 2005

Eminem, 17-8-2005

We verbleven van 30/7 tot 13/8 in het Nautilus hotel in kemer. In het kort gezegd PERFECT. Het personeel besteet enorm aandacht aan hygiëne en de rust van de klant. Animatie team krijgt van ons 100/100.Hotel Nautilus is dus echt een aanrader!!!
Gereisd anders in augustus 2005

laura, 12-7-2005

Gheweldig, het was echt supergezellig, jammer dat we wegens omstandigheden eerder dan verwacht weg moesten
Gereisd anders in juli 2005

Kim, 3-11-2004

Via compasreizen, verrassingshotel, dit hotel aangeboden gekregen. Weinig betaald, maar veel waar voor je geld. Leuke animatie, minidisco voor kinderen.Personeel vriendelijk. Schoonmaak van kamer en andere sanitaire voorzieningen van hotel goed en vaak. Eten/drinken in overvloed ALINC. Als je HP hebt betaal je bv 3,00 euro voor wijn en 2,00 euro voor koffie. Binnen zwembad is klaar even als de straat voor het hotel.
Gereisd anders in november 2004

Marga, 29-10-2004

In Hotel Nautilus verbleven van 20-10 tot 27-10 Het hotel is luxe en bijna af. Het binnenzwembad wordt nog gebouwd onder het terras. Zit je op het buiten terras dan kan het zijn dat de vloer begint te trillen. Vonden wij wel grappig. Ook de weg naar Kemer wordt opnieuw bestraat. De eerste kamers die wij aangeboden kregen hadden een erg klein balkon . Na hier iets van te hebben gezegd kregen wij een suite met een groot balkon zonder bijbetaling! Animatie is grappig. Het strand is kiezelig maar er is een steiger vanwaaruit je zo de zee inkunt. Na een week volop de hele dag muziek is het lekker rustig thuis. Al met al een goed hotel met net personeel.

Kim Holland, 26-10-2004

Nautilus is geweldig! Het animatie-team is heel gezellig en er is ook een goede disco (in het hotel!!) voor de pubers. Nautilus ligt tegenover een klein winkelstraatje en er zijn ook internetcafe's in de buurt. De Russen zijn er wel, maar onaardig of onbeleefd juist helemaal niet! Ik heb tijdens deze vakantie juist veel respect gekregen voor de Russen! Bella Russia! Haha Nautilus is in ieder geval een aanrader, vooral ook omdat ze op je leeftijd letten als je drank wilt kopen.

Ernst & Mirjam, 25-10-2004

Wij zijn juist terug van een weekje Nautilus en het is ons prima bevallen. Dit kwam o.a. door het perfecte weer (29 graden), maar zeer zeker ook door het fantastische hotel. Eten en drinken was prima geregeld, voldoende en een ruime variatie. 's Avonds werd men vermaakt door het entertainment team, waardoor je het hotel niet uit hoeft. Er werd prima schoongemaakt en ook de service van het personeel is uitstekend. Wij boeken volgend jaar weer!
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nautilus Resort in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nautilus Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nautilus Resort scoort een 6.62 uit 10 op basis van 13 reviews.