Hotel Grand Ring *****

7,7

39 reviews over Hotel Grand Ring in het Nederlands

mooi hotel

piet, 13-11-2012

was er maar 2 nachten maar prima hotel en als je xnachts vrtrek krijg je nog uitgrbreid ontbijt
Gereisd met vrienden in november 2012

Een prima hotel

uit, 11-2-2012

Het hotel was prima, zeer goede en ruime kamers, goed eten (aardig wat keuze), goede ligging aan de kust, prima service. Het plaatsje Beldibi is wat minder. Er is niet zoveel te doen zodat je wat verder moet reizen (wat prima kan met de bus/dolmus) om je te vermaken. Uiteraard kun je ook in/bij het hotel het nodige doen maar dat richt zich meer op zwemmen en schoonheidsbehandeling/massage. Opvallend: het buitenzwembad was kouder dan de zee.
Gereisd met partner in november 2011

merel, 19-5-2008

mooi hotel,maar wel veel russen.

animatie team was zeer goed. het eten

was wat minder,het is zeker geen 5 sterren hotel

Gereisd familie in mei 2008

Ali Veli, 8-4-2008

't meer een drie sterren hotel kwa eten en ligging. Als je van Ukrainische eten en mensen houd moet je zeker heen gaan.
Gereisd familie in april 2008

Antoinette, 13-3-2008

wij zijn hier vorig jaar geweest met 2 kinderen van 11 en 13 en hebben een geweldige vakantie gehad! leuke mensen super personeel en alles mooi schoon. Kortom..... wij gaan weer terug!
Gereisd familie in maart 2008

janneke, 29-1-2008

Wij hebben er een geweldige vakantie gehad en zou direct weer terug willen.

Ook de kinderen 11 en 13 hebben zich uitstekend vermaakt.Het personeel is super vriendelijk, de kamers mooi en schoon, ik kan niet anders zeggen dat wij het super hebben gehad, ben echt wel wat gewend maar heb een hele mooie vakantie gehad in Grand Ring

Gereisd familie in januari 2008

S. Aarts-Megens, 19-11-2007

Een geweldig hotel, erg mooi, grote familiekamers met extreem groot balkon(in hoofdgebouw.) Eten was uitstekend ook voor onze kinderen van 2-9-10 jaar. Animatie was uitstekend.Ruimte genoeg aan het zwembad ook toen het hotel vol was. Strookje strand/keien was niet geweldig. Wij waren hier meivakantie 2007 en vonden het allemaal fantastisch
Gereisd familie in november 2007

van Loon, 28-10-2007

We zijn met de familie in de herfstvakantie hier geweest. We hebben er een prima vakantie gehad.

Een klein detail is de animatie overdag. Voor onze kinderen 12, 13 en 15 jaar was niet veel te doen zonder extra betalen (game hal, internet etc)

Desondanks kunnen iedereen dit aanraden.

De bediening is goed, al hoewel ze soms wat overdreven doen. Er zij veel Russen in dit Hotel, hoewel we er geen last van hebben gehad.

Gereisd familie in oktober 2007

L. van Oudshoorn, 15-8-2007

Mooi groot en schoon hotel. Veel tebeleven heerlijk zwembad en fijn strand. Ondanks kiezels goed te doen dmv een trap en zakken zand in het water. Rond om het hotel een mooi uitzicht op de bergen. Vriendelijk personeel en een goed animatie team. Voor oud en jong voor iedereen wat wils.
Gereisd familie in augustus 2007

linda, 7-6-2007

Supervakantie gehad(29-05-2007 - 05-06-2007),ik begrijp niks van de negatieve reacties,je moet wel een enorme zeur zijn wil je het hier niet naar je zin hebben.

Zee was inderdaad door de grote stenen moeilijk in en uitkomen,maar de laatste 2 dagen van onze vakantie kwamen er trapjes aan de steiger,zodat je in en uit de zee kon,via de steiger,helemaal perfect.

Eten was ook heerlijk,kortom,wij waren met zijn vijven (3 kinderen 14,17 en 20) en hebben een topvakantie gehad.

Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Ring in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Ring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Ring scoort een 7.71 uit 10 op basis van 41 reviews.