Hotel Club Zigana *****

Jaap, 15-10-2013

Een geweldig hotel.

Goed eten en drinken.

Fantastisch animatieteam

Alleen erg veel en luidruchtige Russen.

Als die er niet waren uistekende lokatie.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2000

Club Zigana kemer

Apeldoorterriet, 5-7-2012

Eens iets anders geprobeert dan Riu maar hier uit blijkt dat je dan toch al snel verwent bent.

Eten vonden wij vaak te koud de keuze was we wel zeer ruim.

Wij hebben ons erg gestoord aan de in overvloed aanwezige oostblokkers

veel eten opscheppen een paar happen nemen om vervolgens dit weer op te laten halen.Om over het alcohol gebruik maar te spreken luidruchtig Het strand met de stijger waren wel een genot.

Personeel erg vriendelijk maar spreken bijna geen andere taal dan turks wat soms wel iets moeilijk communiceert.

De tuinen en de kamers zijn goed onderhouden en alles ligt er schitterend bij.

Prijs kwaliteit is goed alleen voor ons niet weer.

Gereisd met partner in oktober 2005

Bloem, 7-11-2007

Wij zijn in de herfstvakantie geweest.Het park is mooi en de kamers zijn erg netjes en worden goed schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en doet ook zijn best om het je naar de zin te maken. Het zwembadwater was echter véél te koud (kunstmatig koud gehouden?),ook de kinderen konden er niet lang in zwemmen. Dit was voor ons de 10e keer Turkije All Inn en ik heb nog nooit zó slecht gegeten. Alles was koud (ook om 19.00uur al als het buffet open ging),en elke dag hetzelfde en gewoon niet goed klaargemaakt. Bij het ontbijt bakken met friet maar 's avonds geen friet te bekennen. Nadat we een klacht hebben ingediend was het eten wel wat warmer (lauw) maar zéker géén 5 sterren waard. Dit is heel jammer want de rest is in Zigana wel 5 sterren waard en dit doet echt afbreuk aan het Hotel. Wij gaan er tenminsten niet meer naar terug.
Gereisd familie in november 2007

A. Wijnmalen, 22-10-2007

De locatie top; direct aan het strand, prachtige bosrijke omgeving, goed onderhouden park. De bediening bijzonder vriendelijk, hartelijk en bereid om alles voor je te doen. Alle all inclusive faciliteiten aanwezig. De familiekamers waren gezellig, warm ingericht, alle benodigdheden optimaal aanwezig. Er werd prima schoongemaakt. De minibar telkens aangevuld. Belangrijk minpunt is het eten. Het eten was vaak koud met weinig variatie. Het eten s'middags zag je s'avonds terug. Bij vertrek van een grote groep gasten werd het eten op normale eetborden geserveerd (!) in te kleine hoeveelhdeen. Het eten werd in oude onapetijtelijke warmhoud bakken aangeboden waarvan het bijna altijd te weinig was en te koud. Herhaaldelijk vragen of er kon worden bijgevuld. De laatste opmerking geldt de aanwezigheid van de russen (90%). Wij hebben deze mensen ervaren als onbehouwen, onbeschoft, onvriendelijk en bot tegen de andere gasten en het personeel. Reden dat er bijna geen Europeanen meer komen.
    Gereisd familie in oktober 2007

D.Groenendijk, 21-9-2007

Er waren heel erg veel Russen en de muziek rond om het zwembad was erg hard geen luistermuziek waarvan je op rustkwam. Animatie team deed heel veel en gaf goede shows. Het park was schitterend onderhouden waarin de kamers liggen. Het eten was niet koud alleen als de Russen de bakken openlaten ja dan gaat het fout. Als de muziek zachter wordt gaan we zeker terug
    Gereisd met partner in september 2007

yvonne dekker, 4-9-2007

Ons gezin (2 ouders, zoon van 18 en zoon van 12) waren in Club Zigana van 15.8/29.8.2007. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

Van te voren andere beoordelingen gelezen:

eten was beslist niet koud;

tafel wordt niet afgeruimd als je iets persoonlijks (van weinig waarde) op tafel legt als je naar buffet gaat;

Russen, ja: je kunt je eraan blijven storen of ze gewoon nemen zoals ze zijn en af toe in gewoon Nederlands duidelijk maken dat het zo niet werkt Heb je klachten, ga dan naar de General Manager die je altijd 's ochtends rechts in de hoek van de poolbar vindt en het wordt opgelost!

De bedden zijn hard maar is altijd beter dan "hangmat"matrassen.

Kortom, zoals wij het hebben ervaren (5e keer Turkije, telkens andere plaats) is Club Zigana zeker met kinderen een aanrader!Personeel spreekt misschien niet allemaal goed Engels maar dan halen ze er iemand bij die dit wel kan.

Gereisd familie in september 2007

sentina hoffman-stroo, 11-7-2007

Een geweldig hotel, goed eten en drinken. Fantastisch animatieteam
    Gereisd anders in juli 2007

chantal, 30-5-2007

wij zijn net terug uit Turkije club zigana en het is erg tegen gevallen. Wij waren de enige twee nederlanders bij alle Russen. Engels spreken kunnen ze niet behalve een aantal mensen van het animatie team. Het eten was vaak koud en hetzelfde en werd voor je neus weggeplunderd door de Russen.Als Nederlanders voelden we ons niet echt prettig tussen de mentaliteit van de Russen. De bediening was verder oke, deze mensen moeten hard werken voor hun centen. Het park op zich is prachtig veel groen en mooie beplanting etc, heerlijke zitzakken om s'avond in te hangen met een borrel.

In de omgeving is behalve een aantal winkeltjes en een bazaar weinig te beleven, daarom zijn wij een paar keer met de dolmus naar Kemer en Antalya gegaan. De kamers zijn mooi maar niet echt heel schoon, bedden erg hard.

Onze mening niet echt een aanraader voor het Nederlandse volk.

Gereisd met partner in mei 2007

Jeanine, 22-5-2007

Wij zijn net terug van dit prachtige park.De huisjes zijn prima(zelfs horren in de ramen).Wij hebben heerlijk op de steiger in de zee gelegen,met parasols en ligbedden,hier was het rustig.Bij het zwembad vond ik het rumoeriger mede door de vele russen die er waren.

Het eten vond ik matig,de smaak was goed maar vaak het zelfde en snel was alles op.De bediening was prima en de gala avond overweldigend! Al met al hebben we een fijne week gehad in Zigana.

Gereisd anders in mei 2007

Versteden- Best, 27-9-2006

Luxe resort met mooie in het groen gelegen appartementen, bedden erg hard, maar de rest was prima, fantastisch animatie team, mooie shows. Wel veel russen, maar daar moet je je niet aan storen.Vriendelijk personeel, en lekker eten. Zeker een aanrader.!
    Gereisd anders in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Zigana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Zigana in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Zigana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Zigana scoort een 8.68 uit 10 op basis van 44 reviews.