Hotel Carelta Beach ****

6,4

5 reviews over Hotel Carelta Beach in het Nederlands

erg leuk!

Tess, 16-8-2008

Wij zijn gisteren terug gekomen van hotel Carelta en hebben een hele leuke tijd gehad! Het animatie team is erg leuk (vooral Serhan), de activiteiten zijn leuk, de shows in de avond zijn ook goed. Prima kamers, maar wel jammer dat er geen enkele nederlandse zenders zijn op tv. Het volk dat er komt is voornamelijk: russisch, azerbadjan, oekraïne, turkije en hier en daar een duitser of nederlander. Mooi strand! Leuke glijbanen.. jammer dat er niet veel nederlanders zitten.. maar verder super hotel!
Gereisd familie in augustus 2008

Kees van de Velde, 23-9-2007

We hebben een reis van een week naar Beldibi geboekt. Werden i.p.v. een 5-sterren-comfort-hotel in Side naar Carelta Beach in Beldibi overgeboekt. Zij hebben maar 4-sterren en dit hebben we geweten. We werden NIET in het hotel, maar in een bijgebouw aan de overkant van de straat ondergebracht. Wat dus een 5-sterren comfort verblijf moest worden, werd een kamer in een bijgebouw zonder lift op de 4e etage. Omdat ik chronische astmatische bronchitis heb, werd de kamer hierom door een vergelijkbare op de BG verruild. We hadden daar ook wel een klein zwembad, maar voor een drankje moest je naar de bar aan de overkant. En dat bij all-incl. Niet echt miserabel, maar ook niet om zo te herhalen. Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.
Gereisd met partner in september 2007

verhofstadt gustaaf, 5-9-2007

zeer netjes de kaamers het personeel was behulpzaam en vrindelijk ik heb daar 8 supper goede daagen gehad diet hotel is zeeker zijn held waard en zal er zeeker weer naar toe gaan

het peroneel aan de resepsi geef ik een 10 op 10

in het restorand 10 op 10 eeten 9 op 10

het was er supper zeeker weeten groetjes van de famili verhofstadt

Gereisd alleenreizend in juli 2007

E.L. Faijdherbe, 26-8-2007

Zijn met vijf personen 8 dagen in Carelta geweest en waren niet echt laaiend enthousiast.

Buiten het feit dat het er stikvol met Russen zit, is het er erg benauwd, doet het animatie-team iedere avond wel haar/ zijn stinkende best om het de gasten naar hun zin te maken.Kamers zijn niet echt riant te noemen en de douche is vaker koud dan lauw en/of warm.In de ruime eetzaal wordt je vaak door de Russische boeren onder de voet gelopen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar (helaas?!).

Gereisd familie in augustus 2007

Betsie van Leuken, 2-6-2007

we hebben er 8 heerlijke dagen doorgebracht. ook hebben ze een erg fijn animatie club het enige minpuntje is :

de fotoś die ze na zouden sturen heb ik nog steeds niet ontvangen!! ik had daar kamer 415 .Weet U hoe ik contact kan opnemen met het Hotel??

Groetjes Betsie

Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carelta Beach in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carelta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carelta Beach scoort een 6.38 uit 10 op basis van 11 reviews.